Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on To Maalis 28, 2024 8:39 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 217 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Elo 30, 2011 11:18 am 
Poissa
Site Admin
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 16, 2011 9:22 pm
Viestit: 2523
Paikkakunta: Espoo
Saa sekaantua!
En itsekään ole välttämättä uuden seuran kannalla, mutta katotaan ny mitä muut sanoo.
Sinne hallintohommiin meinaan ei oo ikinä tunkua ja MINÄ en sitä rupee tekemään.

_________________
aka traanitapiiri
Valiokunta | Koti | Kuulasauna | Katsoo ne jotkut golfiakin


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Elo 30, 2011 1:08 pm 
Poissa
Lujaterässydän

Liittynyt: Su Helmi 07, 2010 1:58 pm
Viestit: 232
Paikkakunta: Kahvimaa
Mä olen myös kiinnostunut jonkinlaisesta pääkaupunkiseudun porukasta. Vaikka asunkin Nummelassa niin työpaikka on OUlunkylässä, joten arkisin pääsisin kyllä kimppareeneihin. Tosin ihan länsilaidalle Espooseen tai vastaavasti itään Vantaalle tiedän jo valmiiksi etten jaksa lähteä.. Nyt vaan kaivetaan jostain joku bunkkeri :D


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Elo 30, 2011 1:12 pm 
Poissa
Keho, mieli ja rauta

Liittynyt: Ma Kesä 13, 2011 5:06 pm
Viestit: 72
Periaatteessa kiinnostaa minuakin, tosin käytännössä olen todennäköisesti tulevana talvena 2-3 päivää viikosta Jyväskylässä. Jos panisi seuran pystyyn, saisi kaupungilta salivuoron puolta halvemmalla, niin tuon web-sivujentekstin ymmärsin. Periaatteessa seuran pyöritys ei olisi varmaan niin hirveän vaikeaa, jos se sopivasti virtaviivaistettaisiin, eli pidettäisiin 1 yleiskokous vuodessa ja hallitus kokoontuisi sen verran, että vuosirutiinin vaatimat päätökset saataisiin tehtyä. Seurakunnilla saattaisi olla myös liikuntatiloja, itse käyn yhdessä sellaisessa satunnaisesti sählyä pelaamassa. Jos porukassa on joku seurakuntatyössä mukana oleva, niin hän voisi tiedustella.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 31, 2011 9:13 am 
Poissa
Kisamallin jylhät piirteet

Liittynyt: To Kesä 10, 2010 4:10 pm
Viestit: 458
Paikkakunta: Helsinki
TimoA kirjoitti:
Periaatteessa kiinnostaa minuakin, tosin käytännössä olen todennäköisesti tulevana talvena 2-3 päivää viikosta Jyväskylässä. Jos panisi seuran pystyyn, saisi kaupungilta salivuoron puolta halvemmalla, niin tuon web-sivujentekstin ymmärsin. Periaatteessa seuran pyöritys ei olisi varmaan niin hirveän vaikeaa, jos se sopivasti virtaviivaistettaisiin, eli pidettäisiin 1 yleiskokous vuodessa ja hallitus kokoontuisi sen verran, että vuosirutiinin vaatimat päätökset saataisiin tehtyä. Seurakunnilla saattaisi olla myös liikuntatiloja, itse käyn yhdessä sellaisessa satunnaisesti sählyä pelaamassa. Jos porukassa on joku seurakuntatyössä mukana oleva, niin hän voisi tiedustella.



Sama vika minulla. Olen viikot Jyväskylässä töissä ja viikonloput Helsingissä. Kiinnostaako GS porukan kasaaminen Jyväskylään?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 31, 2011 9:49 am 
Poissa
Ennen oli forkut rautaa

Liittynyt: Ke Elo 25, 2010 5:13 pm
Viestit: 831
Paikkakunta: melkein Lieto, mut sit kuitenki Turku
Mäkin tiedän yhden/kaksi tyttöä/naista joita saattais kiinnostaa jyväskylään kasattava jengi.

_________________
Ninni - muikea valkku
http://niinasalonen.com -- http://gslieto.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 31, 2011 10:12 am 
Poissa
Keho, mieli ja rauta

Liittynyt: Ma Kesä 13, 2011 5:06 pm
Viestit: 72
Olen nyt käynyt J-kylässä muutaman kerran Sport House nimisessä kuntosalissa. Se on liikuntatieteellisen lähellä Keskussairaalantiellä. Hyvä paikka muuten, mutta vähän ahdas. Vierailu maksaa sarjalipulla jotain 4 €/kerta, eli ei kovin paljon. Kuulia löytyy 24 kg asti ja yksi 36-kiloinen. Omistajalta voisi kysyä, voisiko mennä porukalla treenaamaan jonnekin takapihalle tai läheiseen puistoon. Voin tulla jonnekin muuallekin, mutta sitten kuulat pitäisi saada jostain. Käymiseni on kuitenkin vähän epävarmaa, sillä nykyinen projektini päättyy syys-lokakuussa ja uuden alkaminen on epävarma, vaikka tosin luulen sen lähtevän pyörimään.

Mietin vielä tuota Helsingin paikallisyhdistystä. Jos yksi lähtisi puheenjohtajaksi, ja hoitaisi aivan alkeellisen perusbyrokratian (ei vaadi paljoa) ja toinen ryhtyisi taloudenhoitajaksi, eli keräisi maksut, maksaisi tilat, ja hoitaisi kirjanpidon, niin homma pyörisi aika pienellä vaivalla. Pitää vain sopia, että ei yritetä liikaa. Itse voisin ottaa toisen roolin, mutta en molempia. Tällä tavalla saataisiin ehkä kohtuutilat ensi vuodeksi, mutta syksy pitää varmaan sinnitellä taivasalla tai jossain parkkihallissa tai vastaavassa.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 31, 2011 10:15 am 
Poissa
Spartalainen asenne kahvaan

Liittynyt: Ma Heinä 25, 2011 8:23 am
Viestit: 315
JukkaR kirjoitti:
TimoA kirjoitti:
Periaatteessa kiinnostaa minuakin, tosin käytännössä olen todennäköisesti tulevana talvena 2-3 päivää viikosta Jyväskylässä. Jos panisi seuran pystyyn, saisi kaupungilta salivuoron puolta halvemmalla, niin tuon web-sivujentekstin ymmärsin. Periaatteessa seuran pyöritys ei olisi varmaan niin hirveän vaikeaa, jos se sopivasti virtaviivaistettaisiin, eli pidettäisiin 1 yleiskokous vuodessa ja hallitus kokoontuisi sen verran, että vuosirutiinin vaatimat päätökset saataisiin tehtyä. Seurakunnilla saattaisi olla myös liikuntatiloja, itse käyn yhdessä sellaisessa satunnaisesti sählyä pelaamassa. Jos porukassa on joku seurakuntatyössä mukana oleva, niin hän voisi tiedustella.



Sama vika minulla. Olen viikot Jyväskylässä töissä ja viikonloput Helsingissä. Kiinnostaako GS porukan kasaaminen Jyväskylään?



Kiinnostaa ja kovasti! Myös tekniikkavinkkejä tarvittaisiin kipeästi.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 31, 2011 10:25 am 
Poissa
Keho, mieli ja rauta

Liittynyt: Ma Kesä 13, 2011 5:06 pm
Viestit: 72
Osallistun mielelläni toimintaan sekä Helsingissä että Jyväskylässä, kummassa nyt satun olemaan. Tekniikan kehittymisen takia olisi hyvä, jos mukaan tulisi joku pidemmälle ehtiyt harrastaja; itso olen aloittanut viime keväänä, eli olen vielä aikalailla aloittelija, semminkin kun liikunnallinen lähtötaso ei ole kovin kummallinen.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Syys 01, 2011 4:37 am 
Poissa
Heiluttaa, vai eikö heiluttaa?
Avatar

Liittynyt: Pe Touko 20, 2011 2:01 pm
Viestit: 9
Paikkakunta: Helsinki
moikka, aika jälleen jooginkin aktivoitua. Olisko tänään yhteistreenit klo 18.30 esim. Eltsun nurmikolla tai siinä Oopperan ja Finlandia-talon välimaastossa.. jos siis Rajasaari luovalla tauolla!? :shock: Omat kuulat mukaan!

_________________
"Vain puutarhanhoito on tärkeää, mutta sekään ei ole kovin tärkeää."


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Syys 01, 2011 6:10 am 
Poissa
Funktionaalisuuden ruumiillistuma

Liittynyt: La Tammi 01, 2011 12:04 pm
Viestit: 154
Paikkakunta: Vantaa
Mulle tuli flunssa, täytyy huilia tää viikko. Muutenkin alkaa ulkotreenit oleen ohi mun osalta, sen verta kerma [smilie=11.gif] kun olen!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Syys 01, 2011 9:02 am 
Poissa
Keho, mieli ja rauta

Liittynyt: Ma Kesä 13, 2011 5:06 pm
Viestit: 72
Tänään en ainakaan pääse, kun tulen H-kiin vasta illalla.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Syys 01, 2011 9:38 am 
Poissa
Funktionaalisuuden ruumiillistuma
Avatar

Liittynyt: Ma Helmi 07, 2011 8:04 pm
Viestit: 156
Paikkakunta: Helsinki
tulen, kun kerrotte, minne :)

_________________
an ko määki nosta, iha yhtäkkii vaa.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Syys 01, 2011 2:06 pm 
Poissa
Heiluttaa, vai eikö heiluttaa?
Avatar

Liittynyt: Pe Touko 20, 2011 2:01 pm
Viestit: 9
Paikkakunta: Helsinki
Teija, nähdään 18.30 ooppera-talon sivulla, nurtsilla, siinä on sellainen ulkoilma-teatterin paikka!?

_________________
"Vain puutarhanhoito on tärkeää, mutta sekään ei ole kovin tärkeää."


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Syys 01, 2011 2:43 pm 
Poissa
Heiluttaa, vai eikö heiluttaa?
Avatar

Liittynyt: Pe Touko 20, 2011 2:01 pm
Viestit: 9
Paikkakunta: Helsinki
nonyt sataa senverran, että täytynee unohtaa !!

_________________
"Vain puutarhanhoito on tärkeää, mutta sekään ei ole kovin tärkeää."


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Syys 07, 2011 6:12 pm 
Poissa
Funktionaalisuuden ruumiillistuma
Avatar

Liittynyt: Ma Helmi 07, 2011 8:04 pm
Viestit: 156
Paikkakunta: Helsinki
olisko huomenna ketään intomielistä lähdössä kimppatreeniin? jos sataa, voisi ajatella vaikka kisahallia. vai?

_________________
an ko määki nosta, iha yhtäkkii vaa.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 217 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com