Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on Ke Kesä 05, 2024 5:44 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 26, 2008 12:38 pm 
Poissa
Painovoima paras voima

Liittynyt: Pe Joulu 07, 2007 4:06 pm
Viestit: 85
Paikkakunta: Helsinki
Kannustava, realistinen, asettaa tavoitteita ja tekee järkevän ohjelman.

Osaa ottaa huomioon sen, miten eri ihmiset hahmottavat asioita, eli osaa selittää tai näyttää tai näyttää ja selittää asian niin että se menee perille.

Hyvällä opettajalla on vinkkejä takataskussa tyyliin: ''Koitapa auttaisko sulla jos nostat nostavan puolen päkiän irti maasta.'' "Lukitse polvet ja ole työntävinäsi jalkoja lattialla levälleen kun punnerrat."

Hyvä opettaja kuuntelee, innostaa, on itse innostunut.

_________________
Karppaus ja pappatunturin kunnossapito


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 26, 2008 6:31 pm 
Poissa
Pro-kahvakuulajauhaja
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 3:59 pm
Viestit: 442
Paikkakunta: Jokioinen
Ainakin parempi kuin minä, mulla on tapana antaa aika suorasukaista kritiikkiä, kun kestän sen itse hyvin. Positiivisen palautteen antamista olen joutunut opettelemaan pitkään ja hartaasti.

Hyvän valmentajan/opettajan pitäisi pystyä kannustamaan myös täysin rapakuntoista ihmistä ja löytää tekemisestä jotain positiivista. Mulle tuollainen spartalaisen kova valmennus ja valmentajan oma paremmuus vaan pistää yrittämään kovempaa, mutta toisilla se ampuu motivaation alas samantien.

Samaten tulee jotenkin usein oletettua,että muut ihmiset ovat samanlaisia kuin itsekin urheilun suhteen, mikä ei tietenkään pidä paikkaansa.

_________________
Богатырь


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 26, 2008 9:31 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Pe Touko 02, 2008 12:30 pm
Viestit: 1517
Paikkakunta: Helsinki
spolk kirjoitti:
Mulle tuollainen spartalaisen kova valmennus ja valmentajan oma paremmuus vaan pistää yrittämään kovempaa, mutta toisilla se ampuu motivaation alas samantien.


Joo just noin. Minä kuulun selkeästi tuohon jälkimmäiseen ryhmään. Kannustavalla positiivisella ohjauksella pystyn tekemään parhaani, mutta käskemällä ei homma etene. Tulee fiilis, että hittojako tässä, tee kuule ihan ite vaan :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Touko 27, 2008 7:06 am 
Poissa
Pro-kahvakuulajauhaja
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 3:59 pm
Viestit: 442
Paikkakunta: Jokioinen
Lainaa:
Joo just noin. Minä kuulun selkeästi tuohon jälkimmäiseen ryhmään. Kannustavalla positiivisella ohjauksella pystyn tekemään parhaani, mutta käskemällä ei homma etene. Tulee fiilis, että hittojako tässä, tee kuule ihan ite vaan :D


No, mulla se menee niin, että käskeminen toimii hyvin niin kauan kuin tiedän olevani huonompi ja pystyn itse toteamaan, että näin todellakin on. Sitten kun olen parempi, ei tuo homma enää toimi ja paras tie on tn. omavalmennus höystettynä esim. leireillä, jossa on muita yhtä hyviä.

_________________
Богатырь


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com