Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on Ti Kesä 04, 2024 1:17 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 495 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 33  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: La Elo 22, 2009 8:47 am 
Poissa
Normal Strength Level

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 9:03 am
Viestit: 1687
Tervetuloa kaikki uudet foorumilaiset. Täällä on väkeä tullut lisää oikein huolella ja on mukava lueskella ihmisten taustoista ja ajatuksista, mitä kuulailuun tulee. Hauskaa on myös ajan mittaa katsella miten harjoittelu kehittyy tai muuttuu ja mitkä ovat aina tavoitteet ja vaikutukset. Ei muuta kuin tervetuloa vielä kerran kaikille ja ei muuta kuin tarinaa foorumille. Myös väittely on meidän foorumilla ok, vaikka olisittekin "väärässä". :twisted:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Loka 20, 2009 6:27 pm 
Poissa
Hang-around Girevik

Liittynyt: Su Loka 04, 2009 9:16 am
Viestit: 50
Paikkakunta: Tallinn, Eesti
Muuten IT-alalla toimiva eero on seurannut sitä foorumia suomenlahden eteläkaistalta jo noin vuoden verran. Kotona on yksi 24kg kuula ja yksi äskettäin käytettynä ostettu 2п-merkkinen (п kuin пуд) oldschool kuula. Treeniohjeeksi Pavelin ETK-kirja (mitä lämpimästi suosittelen).

Suomen kieli ei ole mun äidinkieli ja myös sitä vahvempia puolia, taitan jäädä pikemmin hiljaiseksi kaveriksi täällä. Vähemmän puhetta, enemmän kuulaa :)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Loka 20, 2009 6:43 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Pe Touko 02, 2008 12:30 pm
Viestit: 1517
Paikkakunta: Helsinki
Tervetuloa Eero! Ne oldschool kuulat ovat hienoja!

Sinä kirjoitat suomea oikein hyvin! Enemmän kuulaa on hyvä, mutta rohkeasti vaan mukaan juttelemaan treeneistä ja muusta mukavasta!

_________________
Kukaan ei ole hyödytön, aina voi olla edes huonona esimerkkinä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Loka 20, 2009 7:19 pm 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
Tervetuloa Eero! Rohkeasti vaan mukaan keskusteluun! Siinä se suomenkielikin kehittyy :P treeni-iloa [smilie=14.gif]

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Loka 20, 2009 7:51 pm 
Poissa
Hang-around Girevik

Liittynyt: Su Loka 04, 2009 9:16 am
Viestit: 50
Paikkakunta: Tallinn, Eesti
Jos menenkin kilpailuja katselemaan, sitten tunniksi tai noin, ei enemmän (kilpailunpaikkaan on noin 10km matka minulle). Koska:
- Tykkään itse tekemisestä enemmän kuin toisien katsomisesta. Mutta mun taso ei ole vielä lähellekään Eestinkin mestaruuskisoja.
- On toisia suunnitelmia.
- Maardun kaupunki on luultavasti yksi kauheimmista paikoista Virossa, teollisuusympäristö + neuvoston-aikaista arkitektuuria ja valtavasti venäjänkielistä porukka. Hyvä paikka shock-tourism'iksi. Esimerkiksi mun vaimo ei suostu vapaehtoisesti menemään tuonne.

Huvin vuoksi tein pari smiley'tä. Press: Kuva ja Jerk: Kuva


Liitteet:
icon_kb3.gif
icon_kb3.gif [ 1.01 KiB | Katsottu 2548 kertaa ]
icon_kb.gif
icon_kb.gif [ 771 Bittiä | Katsottu 2558 kertaa ]
Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Loka 21, 2009 4:03 am 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: La Heinä 05, 2008 12:02 pm
Viestit: 1385
Paikkakunta: Helsinki
Tervetuloa, Eero :)

Ja mukava että teit kuulannosto-smileyta. Sellaisia itsekin kaipasin nähdä tällä foorumilla.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Loka 21, 2009 4:04 am 
Poissa
Satku
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 6:05 pm
Viestit: 4324
Paikkakunta: Kuusamo
eero kirjoitti:
Jos menenkin kilpailuja katselemaan, sitten tunniksi tai noin, ei enemmän (kilpailunpaikkaan on noin 10km matka minulle). Koska:
- Tykkään itse tekemisestä enemmän kuin toisien katsomisesta. Mutta mun taso ei ole vielä lähellekään Eestinkin mestaruuskisoja.
- On toisia suunnitelmia.
- Maardun kaupunki on luultavasti yksi kauheimmista paikoista Virossa, teollisuusympäristö + neuvoston-aikaista arkitektuuria ja valtavasti venäjänkielistä porukka. Hyvä paikka shock-tourism'iksi. Esimerkiksi mun vaimo ei suostu vapaehtoisesti menemään tuonne.

Huvin vuoksi tein pari smiley'tä. Press: Kuva ja Jerk: Kuva


Heheh, kiitos Eero maardun valottamisesta. Suomesta tulijoille se on monille uusi paikka.

_________________
Kev:n treenit ke ja su klo18-19 yu-kentällä

Osteopaatillekko ?
http://www.suomenosteopaattiliitto.fi


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Marras 02, 2009 12:06 pm 
Poissa
Kahvapommittaja

Liittynyt: To Loka 29, 2009 12:24 pm
Viestit: 14
Paikkakunta: Oulu
Tännehän sitä joutu rekisteröitymään, kun kahvakuula innostus iski pahemman kerran :D


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 07, 2010 12:07 pm 
Poissa
Kahvapommittaja

Liittynyt: Ke Tammi 06, 2010 1:24 pm
Viestit: 12
No niin, sainpa minäkin itseni sitten tännekin rekisteröitymään. Kahvakuula innostus vaan jatkuu, nyt olen 4kk harjoitellut Hervannassa pari kertaa viikossa Kuntokuula ohjauksessa. Nyt voisi viedä omaa harrastusta jotenkin eteenpäin ja siihenhän tämä paikka taitaa olla ideaali.

Eli 29-vuotias kahden lapsen äiti yrittää ensin päästä ylipainosta eroon ja samalla kehittää hyvän voimatason ja lihaksikkaan kropan ;)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 07, 2010 3:29 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Pe Touko 02, 2008 12:30 pm
Viestit: 1517
Paikkakunta: Helsinki
Tervetuloa Hanna!

_________________
Kukaan ei ole hyödytön, aina voi olla edes huonona esimerkkinä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Tammi 08, 2010 10:51 am 
Poissa
Vanhan koulun voimailija
Avatar

Liittynyt: Ma Elo 10, 2009 5:18 pm
Viestit: 268
Paikkakunta: Oulu, Finland
Pohjoinen tervetulotoivotus Hannalle!
Olet reilut 10 vuotta minua aikaisemmin liikkeellä, onnekas :D

_________________
2009/13: Sweat and sweet 16kg
2010/14: Kohti kymmentä minuuttia ja sen yli
2011/15: Voiko kahvakuulaa käyttää hattuna/kuntoutusvälineenä?
2012: Jotta muistaisin olla kuulani edessä nöyrä mutta peloton


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Tammi 10, 2010 9:24 pm 
Poissa
Ensimmäinen heilautus takana

Liittynyt: Pe Tammi 08, 2010 8:06 pm
Viestit: 1
Moi, Täällä Oulusta 30 v. konttorirotta, kahden alle kouluikäisen lapsen äiti. Liikunta lasten syntymän jälkeen ollut suht epäsäännöllistä, mutta kävely ja pyöräily pysynyt epäsäännöllisen säännöllisenä liikuntaharrasteissa jo yli 10 vuotta. Ennen lapsia harrastin lisäksi kuntosalia, kuntonyrkkeilyä, hiihtoa sekä kaikenlaisia kokeiluja kausi-innostusten mukaan. 8 kg:n kuulan ostin "heräteostona", kun lajia on kovin kehuttu joka puolella. Nyt sitten youtuben avulla kokeillut jonkin aikaa kuulan kanssa kotiharjoittelua. Täytyy sanoa että ensi kerran jälkeen olin positiivisesti yllättynyt ja kärpänen puraisi. Nimimerkki tulee nimestäni, mutta oli muutenkin hyvin osuva: ensimmäisen viikon saldo oli kolhu lattiassa ja rikki mennyt pentikin kulho... että UPS! :D Katsotaan kuinka harrastuksen käy, mutta jos vatsaröllö tuosta pienenee samaan tahtiin niin motivaatio säilynee pidempäänkin.

- Ulla -


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Tammi 11, 2010 6:39 am 
Poissa
Vanhan koulun voimailija
Avatar

Liittynyt: Ma Elo 10, 2009 5:18 pm
Viestit: 268
Paikkakunta: Oulu, Finland
UPS kirjoitti:
Moi, Täällä Oulusta ....

- Ulla -


Tervetuloa UPS! Oulussa löytyy hyvin myös ohjattua kahvakuulaa (itsellä kokemusta Teknopalatsin ja Oulun karateseuran harkoista, muitakin löytyy). Se antaa hyviä vinkkejä, vaihtelua ja monasti myös intoa puhkua eteenpäin.

_________________
2009/13: Sweat and sweet 16kg
2010/14: Kohti kymmentä minuuttia ja sen yli
2011/15: Voiko kahvakuulaa käyttää hattuna/kuntoutusvälineenä?
2012: Jotta muistaisin olla kuulani edessä nöyrä mutta peloton


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Helmi 01, 2010 7:53 pm 
Poissa
Ensimmäinen heilautus takana

Liittynyt: Ma Helmi 01, 2010 6:08 pm
Viestit: 3
Paikkakunta: Lahti
Pakkohan se oli liittyä seuraan iloiseen.
Kahvakuulaan tutustuin jo 2007 kevät-talvella ja onnistuin hankkimaan sillä vähän kuntopohjaa juuri sopivasti ennen inttiä. Intissä homma sitten vähän jäiki kunnes saimme suostuteltua komppanian päällikön hankkimaan yksikköön kohtalaisen mukavan arsenaalin kuulia. Prikaatin salille eivät kuulemma hanki kun ovat niin vaarallisia, outoa.
Joka tapauksessa nyt sitten 1,5 vuoden jälkeen sain jälleen isäpapalta 16kg kuulan lainaan, kun herra itse on jo siirtynyt isompiin. Into kova ja saa nähä mitä vielä saa aikaseksi.

_________________
Mikään ei väsytä niinkuin laiskuus.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Helmi 02, 2010 6:59 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
Pikku-Lari, kui pikkuinen sää olet? ei vaiskaan, hauskaa kun tulit joukkoon! Tervetuloa [smilie=12.gif]
Pikku-Lari kirjoitti:
sain isäpapalta 16kg kuulan lainaan, kun herra itse on jo siirtynyt isompiin...

Meillä lapset käyttää just samanlaisia nimityksiä: Herra ja Rouva :roll: :mrgreen:

Treeni-iloa Pikku-Lari [smilie=14.gif]

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 495 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 33  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com