Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on To Huhti 25, 2024 1:03 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Joulu 03, 2007 5:03 pm 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Ross Enamaitin Full Throttle Conditioning kolahti juuri postiluukusta, ja katselen dvd:tä paraikaa. Mulla ei ole kosketuspintaa ko. tyyppiin, "oppeihinsa" tai muuhunkaan, mutta löytyykö täältä mielipiteitä Enamaitista, suuntaan tai toiseen? Etenkin kokemukset Enamaitin ohjelmien noudattamisesta kiinnostavat.

Mielenkiinnosta kyselen, muodostan oman mielipiteeni ihan kohta. :) Hyvin se vetää!

Tämä nyt ei varsinaisesti kahvakuulaan liity, mutta treenamiseen ylipäätään kyllä. Jos olen väärässä karsinassa, postauksen saa siirtää.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 03, 2007 5:58 pm 
Poissa
Keho, mieli ja rauta

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 12:30 pm
Viestit: 62
Paikkakunta: Helsinki
Ross Enamait on ehdottomasti niitä tyyppejä joita kannattaa kuunnella, enkä ole ikinä kuullut negatiivista sanottavan hänestä, mikä on todella harvinaista.

Myös ohjelmat ja treenit tuntuu toimivan hyvin, tein itse Never Gymlessin ohjelmaa viime talvena.

Älytön tyyppi, kuten jo varmaan sataan kertaan todettu. Nosti pentele maastavedossakin +3 kertaa oman painonsa (227,5kg @75kg) jollain alle 10 kerran kokemuksella..

_________________
CrossFit Helsinki


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 03, 2007 9:50 pm 
Poissa
Painovoima paras voima

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 9:47 pm
Viestit: 95
Herran materiaali on mielestäni aika loistavaa.
Pelkkää asiaa, ei mitään monen sivun mainospuheita siitä miten muinaiset siperialaiset luolamiehet käyttivät näitä treenimetodeja.

Ja lisäksi se että Rossin kirjat on yleensä vähintään kolmasosan halvempia kuin muut vastaavat materiaalit.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 04, 2007 7:22 am 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
marks kirjoitti:
Ja vielä se että ad-copy (mitä tämä on suomeksi Kukka?) ei ole överiä ja materiaali ei suhtaudu ihmisiin kuin idiootteihin.


Se tarkoittaa tässä kohtaa kaiketi sitä, että Enamait tekee matskunsa itse, ilman kalliita tuotantoja, kuvauksia tai muuta markkinointihässäkkää siihen päälle. :) Ylipäätään tuo visuaalinen ilme ja tekstit, ovat Enamaitin homemade-tuotantoa.

Eli ei ainakaan tarvi maksaa "turhasta", kuvausryhmien ja valomiesten palkkoja; vain ja ainoastaan Enamaitin opeista ja ammattitaidosta.

"Mainosnaisena" tykkään tuosta asenteesta kyllä. :)

Ja dvd oli muutenkin hyvä, erittäin selkeitä vinkkejä, ja toimivat esimerkit.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Enemait.
ViestiLähetetty: Ti Joulu 04, 2007 11:20 am 
Poissa
Normal Strength Level

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 9:03 am
Viestit: 1687
Yes. Olen jotain pätkiä nähnyt hänen sivuillaan ja tuolla youtubessa. Vaikuttaa ihan asialliselta kaverilta eikä lupaa mitään ilman kovaa duunia. Tolla lupauksella saa jo multa respectiä. P..... puhujia ja tyhjän lupaajia riittää urheilun ja liikunnan alalla jo muutenkin ihan tarpeeksi. Enemaitin jutut on aika lailla tarkoitettu (minun mielestäni) kovan yleiskunnon saamiseen ilman mitää erityisiä lajitavoitteita. Jos kuitenkin treenaa hänen ohjelmiensa ja ohjeidensa mukaan, ei missään lajissa ole ainakaan viimeinen. :twisted:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 05, 2007 2:16 pm 
Poissa
Keho, mieli ja rauta

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 12:30 pm
Viestit: 62
Paikkakunta: Helsinki
Ross Enamait itse asiassa aina puhuu tavoitteiden muistamisesta ja treenaamisesta tavoitteet silmällä pitäen. Ja itse valmentaa ammattinyrkkeilyjöitä.

Tänään tuli DVD ja kirja! DVD vaikuttaa todella hyvältä, yleensä tykkään sata kertaa enemmän kirjoista kuin levyistä, mutta tämä vaikuttaa ekalta rahan arvoiselta (olis voinu jopa maksaa enemmänkin..)

Esimerkiksi Pavelin DVD:t on kyllä vähän torsoja, kuten myös muut näkemäni (varsinkin jos pitäisi maksaa jotain 49e niistä!)

Ross Enamait on muutenkin roolimallini mitä tulee treenaamiseen ja salitoimintaan, ja voiko haukkua miestä joka laittaa tilauksen mukana A4-sen, johon on kirjoitettu käsin "Vaino, thank you!" ?

Ja nopeaa oli palvelu.. Viisi tähteä viidestä, jälleen kerran.

_________________
CrossFit Helsinki


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Enemait.
ViestiLähetetty: To Joulu 06, 2007 11:06 pm 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Antti kirjoitti:
Vaikuttaa ihan asialliselta kaverilta eikä lupaa mitään ilman kovaa duunia. Tolla lupauksella saa jo multa respectiä. P..... puhujia ja tyhjän lupaajia riittää urheilun ja liikunnan alalla jo muutenkin ihan tarpeeksi.


Todellakin. :roll: On ne evankelistat jotka lupaavat ensin "näkemyksensä" ja sen jälkeen laitteensa, jotka tekevät kropalle ihmeitä nopeammin kuin aromipesä lihapullia.

Siksi onkin tosi tyylikästä, että äijä tulee tykkikunnossa autotallissaan kameran eteen, ja toteaa tyliin että "mitään ei sulle tapahdu jos et treenaa ihan v*tun kovaa NYT"

Antti kirjoitti:
Enemaitin jutut on aika lailla tarkoitettu (minun mielestäni) kovan yleiskunnon saamiseen ilman mitää erityisiä lajitavoitteita. Jos kuitenkin treenaa hänen ohjelmiensa ja ohjeidensa mukaan, ei missään lajissa ole ainakaan viimeinen. :twisted:


Jep. Ne kundit on erikseen, jotka tekee dvd-sarjan pelkkiä epäkkäitä varten. :lol: Summa summarum, Enamait is my man. Tykkään paljon, hyvää ja korutonta settiä, ilman jorinoita. Lisäksi, mikä tärkeintä: tekee itse sitä mitä opettaa.


Viimeksi muokannut Kukka päivämäärä Pe Joulu 07, 2007 10:29 am, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 62 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com