Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on Pe Huhti 19, 2024 8:56 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: ..jupinaa/urputusta..
ViestiLähetetty: Ke Tammi 16, 2008 4:13 pm 
Poissa
Virtuaali-CMS

Liittynyt: To Tammi 10, 2008 3:46 pm
Viestit: 107
Paikkakunta: Klaukkala
En oikein tiedä miksi aloin aiheesta ( ja vähän vierestä ) kirjottelee :roll: ..itsekkäistä syistä luulisin koska olis mukava jos tämä "palsta" pysyis asiallisena ja treenaamiseen, "kunnon" kuulailuun ja muuhun tähän liittyvään keskittyvänä mitä se nyt on..
olen huomannu toisilla foorumeilla sellasen asian että kun kävijä määrä ja rekisterioityneiden määrä kasvaa niin keskustelujen suunta tuppaa muuttumaan "kuinka laihdutan 5 kg 2 viikossa".."olen 160cm pitkä ja painan 51 kg, miten saisin pois pari kiloa" suuntaan ja pois itse asiaan keskittyvästä keskusteluista.
( En missään nimessä halua tyrmätä ihmisiä joilla on esim. OIKEITA paino-ongelmia kirjoittamasta palstalle ja kysymästä neuvoa..täällä on varmasti tieto taitoa ihmisten neuvomiseen monenlaisissa ongelmissa )
Se mitä toivoisin on että me tämän foorumin käyttäjät pidämme yllä asiallista, vilkasta keskustelua ja jätämme "selluliitti keskustelut" muiden käytäväksi niin kuin tähänkin asti...en tiedä miksi tämmöinen avautuminen ja anteeksi jos joku loukkaantui :oops:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 17, 2008 5:55 am 
Poissa
Virtuaali-CMS

Liittynyt: To Tammi 10, 2008 3:46 pm
Viestit: 107
Paikkakunta: Klaukkala
marks kirjoitti:
"

Tietty tuon voi kääntää niin että haastaa jollain konstilla kehittämään tempauksen ja työnnön huippuunsa ja unohtamaan kilot, koska kilot tulevat ja menevät mutta hyvä tempaus pysyy :)

..öö, en ole varma ymmärsitkö/ymmärsinkö minä oikein mut toi on juuri mitä tarkoitin ja toivoin että foorumilla keskitytään itse asiaan :arrow: treenaamiseen.
En ollut varma ymmärrettiinkö mun ajatukset niin kuin tarkoitin :oops:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 17, 2008 8:16 pm 
Poissa
Kahvakuulaholisti
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 1:34 pm
Viestit: 3348
Paikkakunta: Lappeenranta
Kannatan Sarin ajatusta, että pidetään tämä kuulaharjoitteluun liittyvissä asioissa.

Toki myös vinkit kilpailupainon saavuttamisestä voi liittyä KUULAURHEILUUN :lol:

Ehdotus: muut kuin kuulailua tukevat kelkustelut voisi ohjata käytäväksi muille fooruleille linkkien avulla.

_________________
Koska sivistys on pinnallista...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 18, 2008 6:15 am 
Poissa
Normal Strength Level

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 9:03 am
Viestit: 1687
Tämä taisikin sitten olla ensimmäinen ketju tästä aiheesta, muuten on aika siistiä ollutkin. Toivottavasti pystymme jatkossa keskittymään taas itse kuulailuun sen kaikissa muodoissa. :twisted:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 18, 2008 11:55 am 
Poissa
Funktionaalisuuden ruumiillistuma

Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 12:13 pm
Viestit: 154
Öö... No jos nyt oikein tarkoiks mennään et mistä puhutaan niin tämäkin ketju kuuluis roskakoriin. Menee samaan kategoriaan em. laihdutusvinkkien kanssa. Enää ei puutu ku et joku aloittaa keskustelun pilkuista ja kappalejaosta ym.

Jos foorumilla on "huone" yleinen keskustelu niin sinnehän tämmöiset jutut kuuluu. Huone tulisi poistaa jos paskan puhumisesta haluttaisiin kokonaan eroon (näinhän ei ainakaan tällä hetkellä ole).


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 18, 2008 12:01 pm 
Poissa
Virtuaali-CMS

Liittynyt: Ke Joulu 12, 2007 4:29 pm
Viestit: 109
Niin toisaaltahan voisi olla alue, johon vois postailla hiukan vapaammin ja (kuula)aiheen vierestä. Johon sitten modet vois mahdollisesti siirrellä ketjuja tai osia ketjuista, jos esim. joku ketju alkaa rönsyilemään aiheesta (esim. tv:een katseluun.)


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com