Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on Su Huhti 28, 2024 1:45 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 60 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Superruuat
ViestiLähetetty: Su Marras 22, 2009 8:15 pm 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Kiitos! Mä en ole suklaarotta, mutta pähkinärotta kyllä. :D Täytyy testata ilman muuta. Näinköhän tosta sais "joulukarkit"?

Ihan kuin tekisin jotain joulukarkkeja

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Superruuat
ViestiLähetetty: Su Marras 22, 2009 8:37 pm 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
marks kirjoitti:
- turkkilaista jugurttia, superruoka siksi, että se on ainoa jugurtti, jossa on edes 10% rasvaa, kaikki muu on katkaistua kusetuskevytlitkua

"Juotava jugurtti" on ihan kymppi-ilmiö. 0,5 dl heikkoa jugurttia + 4,5 dl vettä, raikas pullo, törkeä hinta ja "Juotava jugurtti" on valmis. 0,1% rasvaa jee!

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Superruuat
ViestiLähetetty: Ma Marras 23, 2009 5:56 am 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: La Heinä 05, 2008 12:02 pm
Viestit: 1385
Paikkakunta: Helsinki
Kukka kirjoitti:
marks kirjoitti:
- turkkilaista jugurttia, superruoka siksi, että se on ainoa jugurtti, jossa on edes 10% rasvaa, kaikki muu on katkaistua kusetuskevytlitkua

"Juotava jugurtti" on ihan kymppi-ilmiö. 0,5 dl heikkoa jugurttia + 4,5 dl vettä, raikas pullo, törkeä hinta ja "Juotava jugurtti" on valmis. 0,1% rasvaa jee!


Joo, tuo on aikakautemme yksi merkillisistä ilmiöistä: Vaikka melkein kaikille suomalaisille tulee mielin määrin hyvälaatuista ja erittäin halpaa vettä putkia pitkin kotiin, haluaa monet silti kantaa kaupasta kotiin bensan hintaista vettä tai lähes-vettä :? :?: . Itte maltan ostaa vetisinä lähinnä sellaiset ainekset, jotka olivat vetisiä jo niitä tappaessa, poimiessa tai leipoessa :mrgreen:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Superruuat
ViestiLähetetty: Ti Marras 24, 2009 3:32 pm 
Poissa
Keho, mieli ja rauta

Liittynyt: To Elo 13, 2009 3:51 pm
Viestit: 64
Näistä super foodeista on ollut hyvää juttua body lehessä, uudessa ja edellisessä. Täs olis yks resepti sieltä.
Chocolate salty spirulina BALLS
Sekoita toises kipossa
-rkl kookosöljyä
- rkl hunajaa
Toisessa kipossa
3-5 tl sprilunaa
1/2-1tl Himalajan suolaa
1/2-1dl hampunsiemeniä
1-2rkl raaka kaakao jauhetta
Aineet mössöksi, tarvittaessa hieman vettä. Näistä voi pyöritellä palloja ja laittaa jää kaappiin, halutessa voi lisätä 2-3 tl siite pölyä [smilie=13.gif]

Pitäs kokeilla, eineksiä ei taida löytyä suomesta jos löytyy ni mistä ? Ja asiasta kukka ruukkuun, eli ymmärsin varmaan oikein asian doping kokeesta. Jos liityn seuraan ja reenailen kisoja varten niin ottavatko testejä ihan randomina ? Kun mulla noi kamat on auttanut

_________________
No Pain, No Gain


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Superruuat
ViestiLähetetty: Ti Marras 24, 2009 7:35 pm 
Poissa
Kaikkien pääkouluttajien äiti

Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 6:34 am
Viestit: 175
Taitaapi workmen nuita kaikkia saada ainakin Ruohonjuuri nimisetä luomukaupasta, uskoisin. Sitten on tietty se raakaruokahippien hifistelykauppa eli Puhdistamo löytyypi googlella,sieltä löytyy varmasti nuo kaikki. Saattaa vaan mennä vuoden tulot samalla, senverran tyyristä onpi siellä. Mutt kaik on mailman parasta plaatua 8)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Superruuat
ViestiLähetetty: Ti Marras 24, 2009 7:38 pm 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
JukkaK kirjoitti:
Taitaapi workmen nuita kaikkia saada ainakin Ruohonjuuri nimisetä luomukaupasta, uskoisin. Sitten on tietty se raakaruokahippien hifistelykauppa eli Puhdistamo löytyypi googlella,sieltä löytyy varmasti nuo kaikki. Saattaa vaan mennä vuoden tulot samalla, senverran tyyristä onpi siellä. Mutt kaik on mailman parasta plaatua 8)

Mä ostin Ruohonjuuresta just kookosöljyä, ja siellä niitä Supereitakin oli. Tosin, musta tuntuu että jokaisessa luontaistuotekaupassa alkaa olla, hyvä etteivät Siwassakin jo työnnä incamacagojia väkisin kärryyn. :roll:

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Superruuat
ViestiLähetetty: Ti Marras 24, 2009 8:20 pm 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
marks kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun Siwasta saa gojia, tosi trendsetteri on jo poimimassa omasta maasta mustikoita. Kaikesta kyynisestä jupinasta huolimatta, pidän noista kaakaopavuista ja uskon että ne ovat tosi jees ihmiselle. Eivät kyllä ole vähentäneet perussuklaan kulutusta, mihin aluksi uskoin.

No, ei ole järkeä olla kyyninen vain kyynisyyden takia. Jos SF:t on hyvä juttu, se jää elämään myös hypen jälkeen. Kaikkea voi kokeilla kerran, mutta ostaako lisää .. se varmaan ratkaisee.

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Superruuat
ViestiLähetetty: Ti Marras 24, 2009 8:35 pm 
Poissa
Kaikkien pääkouluttajien äiti

Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 6:34 am
Viestit: 175
Mullekkin tulee paupuja pian, en tosin tiedä mitä niillä tehdään. Kyllä mä kokeilen aina kaikkee, harvat sitten jää käyttöön. Mua vaan pikkusen taas kiusaa tää ylihehkutus ja osissa tuotteissa ylihinnoittelu. Mutta kyllä mulle noi raakasuklaat on "karkkia" tai korviketta suklaalle, ei mitään terveyden tuojia. Suunniteilla on uusia suklaamakuja, kerran kaks viikossa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Superruuat
ViestiLähetetty: Ti Marras 24, 2009 8:37 pm 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
JukkaK kirjoitti:
Mullekkin tulee paupuja pian, en tosin tiedä mitä niillä tehdään. Kyllä mä kokeilen aina kaikkee, harvat sitten jää käyttöön. Mua vaan pikkusen taas kiusaa tää ylihehkutus ja osissa tuotteissa ylihinnoittelu. Mutta kyllä mulle noi raakasuklaat on "karkkia" tai korviketta suklaalle, ei mitään terveyden tuojia. Suunniteilla on uusia suklaamakuja, kerran kaks viikossa.

Mä kokeilin tuota suklaan tekemistä, ja sain siitä niin kamalan makuista että koko kulho lensi roskiin "suklaan" mukana. :o Ei ole siis reseptin vika :mrgreen: - mä en vaan pidä kookoksen enkä hunajan mausta liian makuisina, enkä ilmeisesti tuosta suklaastakaan. Heh.

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Superruuat
ViestiLähetetty: Ti Marras 24, 2009 8:42 pm 
Poissa
Kaikkien pääkouluttajien äiti

Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 6:34 am
Viestit: 175
Kukka kirjoitti:
JukkaK kirjoitti:
Mullekkin tulee paupuja pian, en tosin tiedä mitä niillä tehdään. Kyllä mä kokeilen aina kaikkee, harvat sitten jää käyttöön. Mua vaan pikkusen taas kiusaa tää ylihehkutus ja osissa tuotteissa ylihinnoittelu. Mutta kyllä mulle noi raakasuklaat on "karkkia" tai korviketta suklaalle, ei mitään terveyden tuojia. Suunniteilla on uusia suklaamakuja, kerran kaks viikossa.

Mä kokeilin tuota suklaan tekemistä, ja sain siitä niin kamalan makuista että koko kulho lensi roskiin "suklaan" mukana. :o Ei ole siis reseptin vika :mrgreen: - mä en vaan pidä kookoksen enkä hunajan mausta liian makuisina, enkä ilmeisesti tuosta suklaastakaan. Heh.

Mun reseptit on maan kuuluja :mrgreen: ja lisää tulee koklaat taas sitten herkkuja [smilie=14.gif]


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Superruuat
ViestiLähetetty: Ti Marras 24, 2009 9:16 pm 
Poissa
Kisamallin jylhät piirteet

Liittynyt: Su Marras 15, 2009 9:34 pm
Viestit: 484
Pakko laittaa nyt viimepäivien kokemuksia. Aluksi en oikein tahtonut nähdä noissa mitään vaikutuksia, mutta hieman ehkä muutosta ilmassa. Maca on alkanut maistumaan todella hyvältä! Pistän sitä rahkan sekaan, gojimarjojen ja yhden lusikallisen raakakaakaota kanssa. Fiilis on alkanut tuntumaan paikoin jopa hupaisan virkeältä, selvähkö muutos siihen mitä oli vielä pari viikkoa sitten. :shock:
Tähän samaan voidaan huomioida, että lopetin mivitotal flexin päivittäisen nauttimisen, joka tietenkin osaltaan voi vaikuttaa myös. Erikoista sinänsä. Tuo mivi taisi aiheuttaa myös päänsärkyä itselläni, testaan vielä pullon loppuun ensi viikolla, tiedän sitten paremmin.

Ainiin ja tänään tein raakasuklaata, joka ensimmäistä kertaa mielestäni onnistui hyvin maultaan. Eli sulatin köntin kaakaovoita, sekoitin ruokalusikallisen raakakaakaojauhetta, pistin kaurahiutaleita ehkä vajaan kourallisen, reilusti gojia mukaan. Hunajaa kaksi teelusikallista. Lusikallinen liotettuja hampunsiemeniä, ihan vaan testiksi. :D Yllätyin iloisesti, kuinka mielettömän hyvää tuosta oikeasti tuli! Sitä kannattaa hakea sitä sopivaa setuppia itselleen tuohon suklaan tekoon, koska tämä oli varmaan 15. kerta kun tein ja vasta nyt onnistui. Tosin ohjeita noudattamalla olisi varmaan onnistunut ekallakin kertaa jo.

Pitääköhän mennä hakemaan puusta kääpä ja keitellä siitä teetä tähän innostumiseen. :roll: ainiin ja ituja on tulossa. how rare.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Superruuat
ViestiLähetetty: Ti Marras 24, 2009 9:49 pm 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
JukkaK kirjoitti:
Kukka kirjoitti:
JukkaK kirjoitti:
Mullekkin tulee paupuja pian, en tosin tiedä mitä niillä tehdään. Kyllä mä kokeilen aina kaikkee, harvat sitten jää käyttöön. Mua vaan pikkusen taas kiusaa tää ylihehkutus ja osissa tuotteissa ylihinnoittelu. Mutta kyllä mulle noi raakasuklaat on "karkkia" tai korviketta suklaalle, ei mitään terveyden tuojia. Suunniteilla on uusia suklaamakuja, kerran kaks viikossa.

Mä kokeilin tuota suklaan tekemistä, ja sain siitä niin kamalan makuista että koko kulho lensi roskiin "suklaan" mukana. :o Ei ole siis reseptin vika :mrgreen: - mä en vaan pidä kookoksen enkä hunajan mausta liian makuisina, enkä ilmeisesti tuosta suklaastakaan. Heh.

Mun reseptit on maan kuuluja :mrgreen: ja lisää tulee koklaat taas sitten herkkuja [smilie=14.gif]

Koklaan varmasti. Sen tuo eilinen testi ja suklaan syöminen iltasella sai aikaan, että en saanut unta ennen kuin vasta kolmelta. :roll: Saattoi tosin johtua myös Tarantinon uusimmasta leffasta.

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Superruuat
ViestiLähetetty: Ti Joulu 15, 2009 9:17 pm 
Poissa
Kaikkien pääkouluttajien äiti

Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 6:34 am
Viestit: 175
Mun reseptikone hyyty aikas nopeesti, yks suklaaresepti ja siinä se [smilie=11.gif]


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Superruuat
ViestiLähetetty: Ke Tammi 27, 2010 1:05 pm 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
Silloinhan suomalaiset piparit on ihan mieletöntä superfoodia :shock: Neilikka, kaneli, inkivääri... :mrgreen:

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Superruuat
ViestiLähetetty: Ma Tammi 10, 2011 5:54 pm 
Poissa
Funktionaalisuuden ruumiillistuma

Liittynyt: La Tammi 01, 2011 12:04 pm
Viestit: 154
Paikkakunta: Vantaa
Onko kokemuksia tai tietoa superfoodina myytävästä hamppuproteiinista verrattuna perinteiseen heraan?
Kallistahan tuo on jos vertaa kilohintaa :evil:


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 60 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 77 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com