Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on To Huhti 25, 2024 4:58 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 26 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Su Huhti 18, 2010 7:19 pm 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
Ostin sillasen punaisen OBH:n. Heti täytyi testata muutamia sörsseleitä... :D
Pakaste karpalot ja mansikat mössöytyivät hyvin. Toistaiseksi ei pahaa sanottavaa.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Huhti 20, 2010 10:30 am 
Poissa
Pitkä sykkeli kahdella pommilla

Liittynyt: To Helmi 12, 2009 12:36 pm
Viestit: 42
Ostin kans semmoisen obh-nordica mallin. (teho 500w) Ja kyllä tuntui heti hyvin pelaavan jäisten marjojenkin kans :D


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Huhti 20, 2010 11:30 am 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista

Liittynyt: La Maalis 07, 2009 1:30 pm
Viestit: 1148
Paikkakunta: Lieto
Joo mulla on jo kauan ollut obh nordigan tehosekoitin tai siis tarkalleen ottaen kaksi ja hyvin toimii ja koska vaimo tykkää sen väristä niin samaa obh chilli sarjaa löytyy myös leivänpaahdin,vedenkeitin ja mikroaaltouuni sekä hiustenkuivaaja ja kiharrin :-) kahvinkeitin ei ole samaa sarjaa koska ainoa oikea kahvinkeitin on Moccamaster ja se meillä on Ferrarin punaisena :mrgreen:

_________________
Menestys tulee ennen työtä vain sanakirjassa.

"Rautaa on vihattava, se on lannistettava, se on nostettava!!" -Kaarlo Kangasniemi


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Huhti 20, 2010 1:11 pm 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
Karhu kirjoitti:
Joo mulla on jo kauan ollut obh nordigan tehosekoitin tai siis tarkalleen ottaen kaksi ja hyvin toimii ja koska vaimo tykkää sen väristä niin samaa obh chilli sarjaa löytyy myös leivänpaahdin,vedenkeitin ja mikroaaltouuni sekä hiustenkuivaaja ja kiharrin kahvinkeitin ei ole samaa sarjaa koska ainoa oikea kahvinkeitin on Moccamaster ja se meillä on Ferrarin punaisena

:lol: Keittiöhärvelit sävysävyyn kihartimien kanssa :lol:

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Huhti 21, 2010 4:33 pm 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
anzuppi kirjoitti:
Ostin sillasen punaisen OBH:n. Heti täytyi testata muutamia sörsseleitä... :D
Pakaste karpalot ja mansikat mössöytyivät hyvin. Toistaiseksi ei pahaa sanottavaa.

No nyt on pahaa sanottavaa... :shock:

Ensimmäinen blenderi kesti vuorokauden. Tein kolme pirtelöä. Kaksi protskudrinkkiä pakastemarjoilla meni ok ja lapsille simmosen missä oli pakastemansikoita jätskiä, maitoa, banaania ja protskua. Sit alko haisee palaneelta. Muovirulla pohjassa, mikä siis teriä pyörittää, oli kuluttanut hammastukset ihan pyöreiks.
Saatiin takuuna uusi. Tein juuri toisen drinkin tällä uudella. Tällä kertaa mansikat olivat valmiiksi sulatettuja ja silti laitteesta nousi palanut haju. Taas siis laite vaihtoon. Alkaa usko loppumaan, voiko tuollaiset muovirullat kestää mitään. -? Lisäksi käyttöohje lupaa että laite murskaa vaikka jäitä. (mutta ei mansikoita?) :evil:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Huhti 23, 2010 8:50 am 
Poissa
Kisamallin jylhät piirteet

Liittynyt: Su Marras 15, 2009 9:34 pm
Viestit: 484
anzuppi: jos katsot pari viestiä taakseppäin, niin huomaat, että sama ongelma oli mullakin. Tosiaan noi ratastukset ei kestä, voimansiirto on vaan hanurista noissa "edullisissa" (tosin kyllä ne sen verran maksaa, että saisivat toimia prkle). Tosin tuohon ongelmaan on ratkaisu, huolehtia todella tarkkaan se, että kulho on erittäin jämptisti siinä moottoriosan päällä ja kädellä painaa hieman alaspäin tätä kulhoa. Tällä tavalla olen saanut tuon oman kestämään.

Mutta harminpaikka se silti on :( ehkä siirtyminen kitchen aidiin tai johonkin tukevamman voimansiirron omaavaan versioon on kannattavaa. Tosin noissakin on sama kun kahvakuulailussa, heikoin kohta pettää ensin. Eli jos se kumirulla ei anna periksi taakan edessä, niin sitten antaa moottori tai joku muu.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Huhti 23, 2010 7:17 pm 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
menijo kirjoitti:
anzuppi: jos katsot pari viestiä taakseppäin, niin huomaat, että sama ongelma oli mullakin. Tosiaan noi ratastukset ei kestä, voimansiirto on vaan hanurista noissa "edullisissa" (tosin kyllä ne sen verran maksaa, että saisivat toimia prkle).

Juu, huomasin että samaa ongelmaa ollut sullakin. [smilie=0.gif]

Heh, nyt me ostettiin Wilfa BL-2 blenderi. Hinta oli sama kuin edellsis, 49eur.
Kulho on suurempi ja ilmoitettu teho puolet enemmän, eli 600W. Teriä on 6, kun edellisissä oli 4.
Voimansiirto on saman tyylinen, mutta hammasrulla on suurempi ja erinlaista muovia. :roll: Katsotaan kauanko kestää.
Laatu vaikuttaa hyvältä, mutta olen silti aika skeptinen kestävyyden suhteen.

Mutta jos jotain tuotetta valmistetaan ja myydään, niin voisi olettaa että se kestää myös käyttöä, oli hinta kuinka edullinen hyvänsä. :evil:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Joulu 29, 2010 3:53 pm 
Poissa
Heiluttaa, vai eikö heiluttaa?

Liittynyt: Ma Syys 06, 2010 1:31 pm
Viestit: 9
KitchenAidin blenderit on kyllä tosiaan hyviä. Olen itse sellaista käyttänyt ja hintansa väärtti oli. Kestää hyvin mm. jääpalojen murskaamisen, joten marjat ei oo sille mitään rasti. Ostin ko. vekottimen verkkokaupasta tuolta saksanmaalta. Suosittelen katsomaan näitä värkkejä sieltä. Hinta on RAHTEINEEN huomattavasti kotimaan hintatasoa alhaisempi.

My two cents noihin sheikkeihin on seuraava pläjäys:

500 g rahkaa
100g marjasekoitusta / mustikoita
100g puolukoita
1 iso banaani
maun mukaan maustamatonta jugurttia

Tuo on erittäin toimiva setti ja nälkä pysyy pois aika mukavasti. Tapaan usein vetää tuollaisen iltapalaksi niin jaksaa nukkua. :) Itse en välitä vaikka tuossa on hiilareita ja vedän sen ennen nukkumaanmenoa. Jotkut voisivat tuosta olla eri mieltä, mutta sittenpä ovat.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Joulu 29, 2010 4:05 pm 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
anzuppi kirjoitti:
menijo kirjoitti:
anzuppi: jos katsot pari viestiä taakseppäin, niin huomaat, että sama ongelma oli mullakin. Tosiaan noi ratastukset ei kestä, voimansiirto on vaan hanurista noissa "edullisissa" (tosin kyllä ne sen verran maksaa, että saisivat toimia prkle).

Juu, huomasin että samaa ongelmaa ollut sullakin. [smilie=0.gif]

Heh, nyt me ostettiin Wilfa BL-2 blenderi. Hinta oli sama kuin edellsis, 49eur.
Kulho on suurempi ja ilmoitettu teho puolet enemmän, eli 600W. Teriä on 6, kun edellisissä oli 4.
Voimansiirto on saman tyylinen, mutta hammasrulla on suurempi ja erinlaista muovia. :roll: Katsotaan kauanko kestää.
Laatu vaikuttaa hyvältä, mutta olen silti aika skeptinen kestävyyden suhteen.

Mutta jos jotain tuotetta valmistetaan ja myydään, niin voisi olettaa että se kestää myös käyttöä, oli hinta kuinka edullinen hyvänsä. :evil:


Nyt kun osui tää ketju taas silmiin, niin pitänee kai huomauttaa, että tuo Wilfan edullinen blenderi on kestänyt tähän asti hienosti. (*kop kop* koputan pöydän pintaa..)
Ei lainkaan kulumaa hammastuksissa, vaikka koje on ollut miltei päivittäin käytössä nyt 8kk. :D


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Elo 05, 2011 5:36 am 
Poissa
Ensimmäinen heilautus takana

Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 8:17 am
Viestit: 2
Mä käräytin kaksi Krupsin blenderiä kahdessa vuodessa. Laite kesti vähän yli vuoden, sitten tuli lakko. Takuuseen sain toki aina uuden, mutta hermot meni.

Ostin Bamixin ja oon ollut todella tyytyväinen. Hinta oli suolainen, laite ei ole blenderi vaan sauvasekoitin, mutta aivan loistava vekotin silti. Korkeassa kannussa menevät muussiksi komeasti rahkat, jäiset marjat ja pähkinät ja ihan mitkä vain.

Bamixin takuut ovat melko omaa luokkaansa, siksi kai ajattelinkin vähän sijoittaa. En ole katunut päivääkään, ihan loistava vehje. Kannattaa harkita.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Elo 05, 2011 5:24 pm 
Poissa
Metukka ja suolakurkku -uskovainen
Avatar

Liittynyt: To Tammi 06, 2011 8:33 pm
Viestit: 352
Paikkakunta: Turku
Hyviä kokemuksia pitkältä aikaväliltä Bamixista.Mummuni aikanaan hankki semmosen, sit mutsi ja sen koneen mä otin :P lainaksi useammaksikin vuodeksi enkä saanu sitä hajotettua..
Kestävä ja laadukas kapine oli tosiaan! :D Ja varmaan nämä uudet ovat yhtä kestäviä myös.
Tällähetkellä mulla on tollanen Tefal-merkkinen sauvasekotin jolla AB-piimän ja pakkasmarjojen sekotus käy kohtuullisesti. :|


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 26 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 57 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com