Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on La Huhti 20, 2024 8:43 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Soturidietti
ViestiLähetetty: To Helmi 21, 2008 11:05 am 
Poissa
Virtuaali-CMS

Liittynyt: To Tammi 10, 2008 3:46 pm
Viestit: 107
Paikkakunta: Klaukkala
Olisko täällä ketään joka syö kyseisen "dietin" tai tavan mukaan (dietiks sitä ei kai oikein voi sanoa) ? Jonkun verran olen lukenu siitä ja täytyy myöntää että se kiinnostaa koko ajan enemmän, olis mukava kuulla sellasen ihmisen mielipiteitä joka on kokeillu tai "ottanu omakseen" ...onko huomannu treeneissa tai muussa olossa muutoksia parampaan/huonompaan?
Soturi safkaamisen lisäks kiinnostais kuulla muutenkin jengin syömisistä (..kuulostaapa tosi urpolta :lol: )..lähinnä tarkotan et kiinnitättekö asiaan kovastikkin huomiota vai meneekö kitusiin mitä eteen tuodaan?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 21, 2008 4:22 pm 
Poissa
Mobilisaation Mestari ja IMALS
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 4:16 pm
Viestit: 4445
Olen sekoittanut paleoliittisen ,warrior dietin ja montinag systeemin.
Aamuisin arkipäivänä en syö mitään vaan juon paljon vettä. Päivällä syön salaatin kanssa lihaa/kalaa/kanaa riippuen siitä mitä on tarjolla. Illalla sama satsi jos nälkä. Viikon loppuisin syön aamupalaa ja sitten vettä päivällä ja illalla yksi ruoka. Se on edellä mainittu salaatin ja lihan miksaus. Pyrin välttämään Perunaa,pastaa,riisiä ,leipiä ja muuta valkoisen jauhon tuotteita! Ja pikkuisen tarkkailen glykemia indeksiä ruuissa. Pyrin pysymään vähintään 80% systeemissä. Jos kylässä on riisiä ruokana niin en rupea hannailemaan vaan "uhraudun" ja syön kiltisti mitä lautaselle laitetaan!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 23, 2008 5:36 pm 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Heh, kirjoitin erilaisista ruokavaliotesteistäni juuri blogiini tänne ja vaikka toi nyt on tietty hjuumoria niin on sitä tullut testailtua vähän kaikkea. :lol:

Varsinaista soturidieettiä en ole soturimielessä kokeillut, joskus tosin huomannut eläneeni vastaavalla tavalla ihan huomaamattani. Muutama frendi on kokeillut, erittäin hyvällä menestyksellä, sitä en tosin tiedä varmaksi ovatko treenanneet dieetin aikana. Itselleni soturidieetti ei sen ehdottomuuden takia varmastikaan sopisi, olen aikalailla henkinen olutsoturi, joten kaikki täsmädieetit vajoavat siksi tosi helposti.

Arjessa välttelen Marksin ja JH:n tapaan valkoisia jauhoja ja sokereita, käytän HOS (hiilarit on saatanasta) -dieettiä normielämässäni ja viikonloppuisin otan sitten rennommin.

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 24, 2008 6:20 am 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
marks kirjoitti:
Mitä tekee toimistosoturi kun palaverissa tarjotaan pullaa? Riittääkö enää passiivinen aggressiivisuus?


Riittää! Passiivinen aggressiivisuus on kulmakarvan nostamisessa. Joku työntää pullatarjotinta eteen, konttorisoturi katsoo sitä ja tarjotin häviää heti. :lol: Kyse on myös uskottavuudesta, näet. Paleopullaa? Yeah, right.

marks kirjoitti:
Mä mietin joskus ruokapäiväkirjan pitämistä mutta tulin siihen tulokseen että en jaksa enkä halua nähdä sitä jälkeenpäin :)


Mäkin kokeilin joo joskus, mutta ei tosiaan kiinnostanut yhtään katsoa jälkeenpäin, mitä on tullut syötyä. :roll:

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Viimeksi muokannut Kukka päivämäärä Su Helmi 24, 2008 7:39 am, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 24, 2008 7:20 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2007 8:09 am
Viestit: 1462
Paikkakunta: Turku
Heh, mä olen tälläisella modatulla see-food -dietillä (eat all you can see, ei toimi kirjoitettuna :wink: )

Kokeilin ketogeenistä ruokavaliota ja ketoositilan saavutin tosi nopeasti reilun aerobisen harjoittelun ansiosta, aikamoinen surina oli päällä, ei tahtonut saada edes nukuttua. Muuten oli ihan hyvä olo mutta aerobiset treenit meni kyllä ihan pipariksi. Sillä niin sanotulla rasvanpolttosykkeellä pystyi kyllä pyörää ajamaan, mutta vähän kun yritti tempoa nostaa niin romahdus tuli. Ja pyöräily kun on erityisesti maastossa vielä aika motorista ja teknistä hommaa niin ei onnistunut.

Eli mun kokemus on että jos ei ole aerobisia tavoitteita niin varmaan toimisikin, mutta mun tavoitteisiin ei sovi.

Eli mä yritän oikeesti syödä vähärasvaista (kohtuudella), usein, kohtuullisia annoksia, paljon salaattia ja juureksia ja otan jonkun verran lisäproteiinia. Näillä pysyy kone käynnissä ja jaksaa treenata. Paino kun putoaa niin lihasmassa lähtee myös, mutta se kai on sen hinta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 24, 2008 3:21 pm 
Poissa
Kaikkien pääkouluttajien äiti

Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 6:34 am
Viestit: 175
Warriorilla mennään ja on menty pari vuotta nyt putkeen. Oon ikäni ollut iltasyöjä nuoruudesta lähtien, nuorena vaan vedin kaikkea skeidaa eli ajoitus oli warrioria mutta ruokavalinnat ei. Sitten söin muutaman vuoden terveyslehtien ja bodylehtien ja palstojen innoittamana kolme pääateriaa ja parit snäkit päälle. Mulle toi oli jotenkin ahdistavaa ja vaikeaa. Sitten törmäsin Hofmeklerin kirjoituksiin ja hämmästys oli suuri kun joku suositti syömään juuri niinkuin itse luontaisesti halusin.

Warrior on oikeastaan tosi joustava juttu ja se pitääkin muokata itsaelleen sopivaksi. Pääsääntöisesti syön alisyöntisyklin aikana muutamia snäkejä esim. aamulla vetäsen greipin tai vastapuristetun greippimehun, sitten jossain vaiheessa vaikka pikkumäärän jotain sokeroimatonta luomujugurttia tai vaikka 15g heraa, iltapäivällä vaikkapa omena ja myöhemmin iltapäivällä kourallinen manteleita tai toisinaan kun siltä tuntuu meen vesipaastolla koko päivän pääruokaan asti. Pääruokailu sitten alkaa aina isolla kulholla vihanneksia+vaikka pähkinöitä tai jotain siemeniä ja öljyä, sitten yleensä höyrystettyjä pakastevihannksia ja vaikkapa kanaa tai kalaa jälkkäriksi sitten vaikka pellavasiemenrouheita sekitetttuna mantelivoihin ja lasillinen punaviiniä. Toisinaan sitten kun tekee mieleni enempi hiilaria niin teenkin esim luomuriisistä,mustista pavuista ja lihasta padan. Eli pikkasen vaihtelen rasvapäivien ja hiilaripäivien välillä.

Mä oon pikkasen yli nelikymppinen ja viimeisen lääkärintarkastuksen labra-arvojen mukaan oon hyvässä kuosissa, paremmassa kuin tolloin kun söin erilailla. esimerkiksi verenpaine muutunut liävästi koholla olevasta ihanteelliseksi ja muitakin muutoksia on. Ongelmana on se, että mun ruokailut on nyt vaan muuttuneet muutenkin paljon entisestä. En siis tiedä mikä on warriorin ansiota vai onko mikään ja mikä vaan seuraamusta paremmista ruokavalinnoista. Jokatapauksessa Hofmeklerin kirjojen lukeminen on vaikuttanut mun ruokavalintoihinikin.

Tuohon että onko warrior vaikuttanut jotenkin mun harjoitteluuni, en nyt osaa sanoa mitään varmaa. Luultavasti ei ole vaikuttanut. Lisättäköön vielä sekin että en syö tällätavoin laihtuakseni, oon siis synnynnäinen kynis jollaisena myös viihdyn. Eli en oikein osaa sanoa warriorin pätevyydestä laihdutus tai vastaavissa asioissa. En näe warrioria mitenkään ylivertaisena tai oikeana tapana syödä mulle se vaan sopii ja varmasti joillekkin muillekkin mutta myös monille ei :roll:

Vielä muuten se. Kuten jake hekekin. Kyllä mä kylässä syö sillon kuin muutkin ja sitä mitä muutkin, en siis ala naama punaisena kouhkaamaan warrioristani.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com