Girianisti kirjoitti:
Marks,
miten historiaopus tai -koonti edistyy? Olet koonnut mielenkiintoisia tietoja eri puolille. Voisiko tänne foorumille laittaa koonnin tiedoista ja lähteistä eri ajoilta? Kahvakuula on mielenkiintoinen ilmiö ja osa toiminnallisen harjoittelun tuloa Suomeen. Jotkut vannovat kuulan olevan paras urheiluväline ikinä, jotkut pitävät sitä alkuperäisimpänä painonnostovälineenä, mikä ei ehkä pidä paikkaansa. Käsipainoistahan on jo tietoja antiikin ajoilta. Monipuolinen väline se kuitenkin on. Kahvakuulakirjalle voisi olla kysyntää myös yleisemmin. Maybe.
Foorumilla on jo aika paljon matskua tähänkin aiheeseen liittyen mutta muuten se tosiaan on hajallaan. Koostaminen yhteen paikkaan olisi arvokasta mutta itsellä ei ole siihen tarpeeksi resursseja nyt. Mun oli tarkoitus laittaa historiikkia kirjamuotoon kasaan jo viime vuoden puolella mutta elämä vei mennessään. Nyt olen hiljaisena tavoitteena pitänyt vuotta 2016, silloin tulee mulla 10v täyteen kisakuvioita (ja 40v ikää) ja se sopisi hyvin jonkinlaisille julkaisubileille. Katsotaan miten käy. Pyrin jollain tasolla julkaisemaan jotain materiaalia nettiin jo ennen tuota mutta en yhtään tiedä millä tahdilla. Ja kirja sinänsä ei ole itseisarvo vaan olisi hienoa saada materiaalia tosiaan johonkin yhteen paikkaan.
Tätä koostamista olisi kiva tehdä porukallakin kyllä, varmaan on paljon ihmisiä, joilla olisi tähän annettavaa? Onko täällä ihmisiä, jotka haluaisivat tehdä tälllaista?
Omat ennätykset Lainaa:
"Jos haluat sielunrauhaa ja mielihyvää, usko. Jos haluat omistautua totuudelle, kysy." -F.N.