Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on Pe Huhti 19, 2024 9:37 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: GS synttärit
ViestiLähetetty: Ti Elo 16, 2011 4:31 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
Mulla on tänään 2v. Kahvakuulailu-synttärit :lol: Päivälleen kaksi vuotta sitten näin ensimmäiset 16kg kisakuulat GS Kanalassa, jonne Heikki oli ottanut minut mukaan. 12kg kuulat olivat jossain lainassa, joten ajattelin kokeilla millaista noita kahvakuulia olisi työntää... Vähän painaviltahan ne (kyllä 2*16kg) tuntui, mutta sitten kaikki ryhtyivät tuijottamaan ja laskemaan, joten pakkohan sitä oli yrittää... :roll: Sain tehtyä 22 toistoa. Oma paino oli silloin 30kg enempi kuin nyt. :shock:

GS on ehkä ainoita lajeja, joissa 2 vuotta nostellutta pidetään "konkarina" :mrgreen: Itse näen sen niin, että nyt tietää ja osaa sen verran, että ymmärtää että opittavaa olisi helvetisti. Ne on ne pienet asiat, joilla on merkitystä...

Kuinka kauan sinä olet nostellut?

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: GS synttärit
ViestiLähetetty: Ti Elo 16, 2011 5:16 am 
Poissa
Funktionaalisuuden ruumiillistuma
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 9:31 pm
Viestit: 139
Vuosi takana ja toivottavasti monta edessä. :) Tuli itse asiassa viime viikolla tarinoitua oikein kunnolla blogissa siitä, mitä matkan varrella on tapahtunut. http://www.kissanpaivia.com/24/?p=6306

Se on ollut heinäkuuta viime vuonna, kun hain leveästi hymyillen ja painavuudesta ähkien ensimmäisen muovisen 7,5 kg kuulan citymarketista, enkä tiennyt yhtään, että minkälainen olisi oikeasti pitänyt ostaa.

_________________
24 Blogi


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: GS synttärit
ViestiLähetetty: Ti Elo 16, 2011 5:54 am 
Poissa
Site Admin
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 16, 2011 9:22 pm
Viestit: 2523
Paikkakunta: Espoo
Luulen, että vuosi oli 2006 kun PT teki mulle ohjelmaa Elixian kinesis-saliin. Siihen sisällytettiin jotain kuulaliikkeitä. Pikkuhiljaa laajensin sitten liikepankkia uusilla jumppaliikkeillä ja jumppa jatkuikin aina viime helmikuulle saakka, jolloin Kukka opetti mulle nostotekniikat. Hyvinkään kisakatsomosta syttyi se viimeinen kipinä, että tonne. Maaliskuussa "kisasin" (noh, testinostin) ekan kerran Kanalassa. Mitäs siitä nyt on aikaa... kohta puoli vuotta, niinkö? Hyvässä seurassa aika rientää...

_________________
aka traanitapiiri
Valiokunta | Koti | Kuulasauna | Katsoo ne jotkut golfiakin


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: GS synttärit
ViestiLähetetty: Ti Elo 16, 2011 7:24 am 
Poissa
Ennen oli forkut rautaa

Liittynyt: Ke Elo 25, 2010 5:13 pm
Viestit: 831
Paikkakunta: melkein Lieto, mut sit kuitenki Turku
Mulla on 9 päivän päästä GS-synttärit ja joo kyllä sitä oman vajaavaisuutensa tajuaa ihan konkreettisesti aina kun koskee kuulaan.

Niina, go home! [smilie=14.gif]

_________________
Ninni - muikea valkku
http://niinasalonen.com -- http://gslieto.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: GS synttärit
ViestiLähetetty: Ti Elo 16, 2011 8:12 am 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
Meille tuli ensimmäinen lainassa oleva kolmiokahva kylään vuonna 2004.
-En koskenutkaan siihen.

Syksyllä 2008 Juuso ja Petri opettelivat työnnön tekniikkaa meidän treenikämpällä. Jäin seuraamaan surkeutta. Mulla oli selkeä visio miten allemeno pitäisi suorittaa ja aloin näyttää pojille, että näin teiän pitäis pudottautua, niinkuin painonnostossa....
-Olin koukussa!!! :lol:

18.10.2008 Cross World – Turun Pommitus oli kisa johon osasllistuin videolla, eli virtuaalina.
7.12.2008 Rautapallotriathlon, IGx -challenge, Long Cycle challenge Helsingissä oli mun ensimmäinen kilpailukokemus. Jännitti ihan helkkaristi, mutta turhaan. Porukka oli mukavaa jarentoa. Tein 12kg LC:n yhdellä kädenvaihdolla 98 toistoa. Tuomarina oli Johnny. Antti esitteli paikalla Leokon prototyyppiä ja Ulla yritti opettaa mulle tempausta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: GS synttärit
ViestiLähetetty: Ti Elo 16, 2011 8:24 am 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
Jaah, tarkemmin aateltuna se mun kuulakosketus on ollutkin Heinäkuuta 2008. Koska hieman sen jälkeen kirjauduin tänne foorumille... :roll:

Rouva kirjoitti:
Päivälleen kaksi vuotta sitten näin ensimmäiset 16kg kisakuulat GS Kanalassa, jonne Heikki oli ottanut minut mukaan. 12kg kuulat olivat jossain lainassa, joten ajattelin kokeilla millaista noita kahvakuulia olisi työntää... Vähän painaviltahan ne (kyllä 2*16kg) tuntui, mutta sitten kaikki ryhtyivät tuijottamaan ja laskemaan, joten pakkohan sitä oli yrittää... :roll: Sain tehtyä 22 toistoa. Oma paino oli silloin 30kg enempi kuin nyt. :shock:
Joo mä muistan kun tuijotettiin sua haavi auki. "Herra etureisi" toi törkeen vahvan vaimonsa paikalle. Mietittiin että jos toi oppii työnnön tekniikan, ni siitä tulee kova nimi, sä meinaan punnersit 2x16kg kuulia sen 22 toistoa! :lol:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: GS synttärit
ViestiLähetetty: Ti Elo 16, 2011 8:39 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2007 8:09 am
Viestit: 1462
Paikkakunta: Turku
Milloinkas ne Pansion Crossworldit olikaan, ettei olisi ollut kolmisen vuotta sitten? (Edit: 18.10.2008)

No siellä lavalle eka kerran, työnsin 2x24kg 42 reps. Näin kun nurkassa joku tylyn näköinen partasuu hevosteli mun räkistä jollekin yhtä tylyn näköiselle hujopille. Myöhemmin nämä tylyn näköiset herrasmiehet ovat osoittautuneet mitä lämminsydämisimmiksi ja lähestyttävimmiksi kavereiksi (Jake ja Joli). Ja se hevostelu tais olla vain Jaken kateellista ihastelua pitkistä käsivarsista jotka yltävät vaivatta lonkille räkissä :)

Mutta kuulia oli ollut jo pari vuotta sitä ennen, aloitin melko konservatiivisesti kymmenen kilon kolmikahvalla. Nopeasti sen jälkeen tuli 2x16 lujateräsmalli, ennakkotilattu Napparin ekat kisamallit 2x24 ja 2x32.

_________________
The light that burns twice as bright burns half as long. (Eldon Tyrell, Bladerunner)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: GS synttärit
ViestiLähetetty: Ti Elo 16, 2011 9:36 am 
Poissa
Vanhan koulun voimailija
Avatar

Liittynyt: Ma Elo 10, 2009 5:18 pm
Viestit: 268
Paikkakunta: Oulu, Finland
6/2008 puoliso ja ystävä veivät suostuttelu-lahjonta-kiristys -tyylillä kahvakuulatunnille. Kitisin, puhisin ja ähelsin 8 kg:n kuulalla fitnessiä ja salakavalasti GS:ää, ja kyselin pienempää kuulaa.
3/2009 toteutui pikkujouluissa alkunsa saanut ajatus aloittaa seurassa GS-harjoittelu. [smilie=14.gif]

PS. Kitisen, puhisen ja ähellän fitnessiä yhäkin 8 kg:n kuulalla, eli samalla tiellä yhä...

_________________
2009/13: Sweat and sweet 16kg
2010/14: Kohti kymmentä minuuttia ja sen yli
2011/15: Voiko kahvakuulaa käyttää hattuna/kuntoutusvälineenä?
2012: Jotta muistaisin olla kuulani edessä nöyrä mutta peloton


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: GS synttärit
ViestiLähetetty: Ti Elo 16, 2011 2:05 pm 
Poissa
Mobilisaation Mestari ja IMALS
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 4:16 pm
Viestit: 4445
Heikki, eh...eiks Jolillakin ollut silloin parta :?: (tylyn näköinen partasuu :?: ) Ja olit oikeassa.Mulla ja Jolilla EI ollut räkkiä ja me olimme äärettömän kateellisia ja ärsyyntyneitä,koska äijällä kädet riittivät helposti lonkille :mrgreen: 2006 ostin ensimmäisen kuulan itselleni 32kg.Sitten 20kg ja napparin kurssin jälkeen 40kg;n. Niin sitä kiivettiin puuhun perse edellä [smilie=11.gif] .
Ekat kisat Hyvinkäällä 2007 alkuvuodesta.Silloin innostuin GS;tä. Syksyllä ensimmäisessä kansainvälisessä kisassa Ventspilssissä Marksin ja Jolin kansssa [smilie=12.gif] . Silloin tulin GS uskoon :roll:
Sen jälkeen käynyt kaikki SM-kisat+Ventspils 2007-2008-2009+Baltic cup ja Veteraanien MM-kisat Maardu 2009, Tampere 2010. Ja toivottavasti sarja jatkuu vielä ainakin seuraavat 25 vuotta :mrgreen:

_________________
"Lifting to much weight, no speed, useless prick!"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: GS synttärit
ViestiLähetetty: Ti Elo 16, 2011 3:58 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista

Liittynyt: La Maalis 07, 2009 1:30 pm
Viestit: 1148
Paikkakunta: Lieto
Eka kolmiokahvainen 16 kiloinen kuula muutti meille syksyllä 2006....

_________________
Menestys tulee ennen työtä vain sanakirjassa.

"Rautaa on vihattava, se on lannistettava, se on nostettava!!" -Kaarlo Kangasniemi


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: GS synttärit
ViestiLähetetty: To Elo 18, 2011 3:34 pm 
Poissa
Mankun valkaisema

Liittynyt: La Marras 20, 2010 9:39 am
Viestit: 629
Mulla ensimmäinen kosketus kahvakuulaan oli 1.lokakuuta 2010. joten eka synttäreitä vielä odotellaan.
Tammikuussa 2011 kävin Napparin kurssilla, tosin se oli enemmänkin tälläinen jumppa ohjaaja koulutus mutta siellä sisäistin hieman jerkin tekniikkaa ja olin heti koukussa lajiin.
Kiva ensimmäinen vuosi on ollut lajin parissa, takana yhdet SM-kisat ja yhdet salikisat ja Liedon kisatkin ehtii tulla ennen kuin eka vuosi täyttyy. :D

_________________
Punaviini ja suklaa


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 47 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com