Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on Pe Maalis 29, 2024 11:08 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Loka 31, 2011 12:52 pm 
Poissa
Kisamallin jylhät piirteet

Liittynyt: Su Marras 15, 2009 9:34 pm
Viestit: 484
Olen usein miettinyt miten kahvakuulan nostamisesta saisi sellaista, että sen voisi ottaa "tosissaan" ja kuitenkin sillä tavalla, että se olisi kaupallisesti myytävissä muillekkin, kuin jo siihen tutustuneille tai ilman, että liikkeet on niitä tuulimyllyjä (huom. sinänsä kyllä hyvä liike ei siinä mitään). Crossfithän on tehnyt painonnostosta ja monipuolisesta treenistä hyvin kaupallista. Huomaan, että Sloveniassa on tajuttu homma jotekin just sillä tavalla miten voisin kuvitella sen toimivan, ns. visuaalisesti. Viittaan etenkin siihen huomioon, miten tehdä kahvakuulan nostamisesta girevoy sportista myyvää. Koska oikeasti olen miettinyt paljon, miten tehdä esim. promovideo longcycklestä mainosmiehen näkökulmasta, koska se on pirun siisti juttu. :D En oikein osaa pukea sitä sanoiksi tähän hätään, mutta musta tää on ainoa video koskaan joka myy oikeasti kahvakuulan nostamista. Niinkun sitä nostamistakin, eikä aina niitä pelkkiä tuulimyllyjä. Toki tässäkin on niitä sixpack juttuja mitkä vähän menee sinne hohhoijaa osastolle, mutta toi magnesiumpöly ja kaikki on hyviä juttuja.
:D hehe. Tän kahvakuula sentterin takana taitaa olla Gregor Sobockan, eli sinänsä toteutuksen laatu on varmaankin aika hyvä muutenkin.



http://www.youtube.com/watch?v=pjRbQqMDhnU


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Loka 31, 2011 12:56 pm 
Poissa
Kisamallin jylhät piirteet

Liittynyt: Su Marras 15, 2009 9:34 pm
Viestit: 484
Toki mulle oli helppo myydä tää pätkä, kun näin videolla raskaat "yellow cake" kuulat. :D


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Loka 31, 2011 1:28 pm 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
Loistava pätkä. Kerrankin on miehissä enempi paljasta pintaa kuin naisissa.

Tuli meinaan esille viikonlopun kimppatreeneissä, kuinka herkkiä tavalliset naiset on sille, että jotain treenivälinettä tms. myydään naisten paljaalla pinnalla. Valtavirta ei ole vatsasta kireässä kunnossa ( varsinkaan jos lapsia on tehty) ja jos jostain tulee käsitys että "kaikilla kahvakuulanostajilla" on kireä sixpack ja yper sexy body, ei tavallinen "Maija" uskalla tulla nostamaan ollenkaan. En tiedä ovatko miehet yhtä herkkiä?

En tietenkään tarkoita, että pitäisi yrittää myydä niillä huonossa kunnossa olevilla malleilla, mutta tuollein paidat päällä nuokaan tytöt eivät antaneet liian "pelottavaa" kuvaa kahvakuulanostajista.

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Loka 31, 2011 7:35 pm 
Poissa
Mobilisaation Mestari ja IMALS
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 4:16 pm
Viestit: 4445
Kiistämättä sitä että Sobokan on hyvä nostaja,videossa paljon "virheitä" :!: 2009 WKC maailmanmestari :?: :?: :?: WKC ei ole mikään GS liitto vaan klubi :idea: Eli hän on klubin "maailmanmestari" ei minkään pääorganisaation IUKL tai IGSF :!: Ei ole ollut koskaan missään MM-kisoissa nostamassa :roll: Master of sport tittelit antanut itselleen treenitulosten perusteella,ei missään virallisissa isoissa kisoissa ansaittuja :!: :idea:
Onko tullut niin että GS:kään ei myy kuin amerikkalaisella hypetyksellä :?: :?: :?:

_________________
"Lifting to much weight, no speed, useless prick!"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Marras 01, 2011 9:32 am 
Poissa
Vanhan koulun voimailija

Liittynyt: Ke Maalis 24, 2010 8:48 pm
Viestit: 259
Paikkakunta: Helsinki
Rouva kirjoitti:
Tuli meinaan esille viikonlopun kimppatreeneissä, kuinka herkkiä tavalliset naiset on sille, että jotain treenivälinettä tms. myydään naisten paljaalla pinnalla. Valtavirta ei ole vatsasta kireässä kunnossa ( varsinkaan jos lapsia on tehty) ja jos jostain tulee käsitys että "kaikilla kahvakuulanostajilla" on kireä sixpack ja yper sexy body, ei tavallinen "Maija" uskalla tulla nostamaan ollenkaan. En tiedä ovatko miehet yhtä herkkiä?

En tietenkään tarkoita, että pitäisi yrittää myydä niillä huonossa kunnossa olevilla malleilla, mutta tuollein paidat päällä nuokaan tytöt eivät antaneet liian "pelottavaa" kuvaa kahvakuulanostajista.


Hmm. Olen tässä hiukan eri mieltä. Poikkeuksetta kaikki kurssit/ opetustilanteet, joilla olen ollut assarina tai vetämässä itse, ovat olleet ulkomuodoltaan ja persoonaltaan täynnä mitä erilaisimpia naisia ja miehiä. He ovat löytäneet kahvakuulan perusajatuksen jo hakiessaan sopivaa kurssia: halu oppia asiat oikein ja saada perusteet niin ensi kertaa kahvaan tarttuville kuin verenmaku suussa kisaaville. Kyllä suomalainen varsinkin erottaa feikin alkuperäisestä.
Ja koska kaikille on jotain, niin jos perustaa valintansa pelkästään mainoslauseisiin eikä perusteluihin niiden takana, on varmasti löytänyt myös oikean tyylinsä. Salkkumallisille "kuulillekin" on ostajansa.

Tarkoitan siis, että koska suomalainen nainen on luotu kovaan voimatreeniin (joka tehoaa osteoporoosiin toisin kuin valion mafia), niin mieleltään kuin kropaltaan, on kahvakuula siihen justiin sopiva väline. Ja sitä välinettä aidosti haluavat eivät mielestäni ole vietävissä tai tyrmättävissä median luomilla kuvilla.

:wink:

siihen en nyt ota syvemmin kantaa ovatko miehet herkkiä vai ei sillä sehän nyt on selvä että ovat -asiasta riippumatta. 8)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Marras 02, 2011 5:48 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
En mä tarkoittanut tota mitenkään henkilökohtaisesti. Ja tämä sama pätee kaikkeen liikuntaan. Mainoksissa on aina naiset vähissä vaatteissa ja usein miehet paidat päällä. Tässä filmissä vaihteeksi toisinpäin.


Ja nämä samat herkkikset ovat varmaan niitä, jotka ryhmäliikuntatunneilla jäävät joko takariviin tai kotia. Ja takarivin paikat on ne jotka siellä menee aina ekaksi. :shock: Niitä jonotetaan salin ulkopuolella ennen tunnin alkua.... Sopii mulle erinomaisesti, mä haluan eturiviin makso mitä maksoi. :lol:

voimanainen kirjoitti:
Poikkeuksetta kaikki kurssit/ opetustilanteet, joilla olen ollut assarina tai vetämässä itse, ovat olleet ulkomuodoltaan ja persoonaltaan täynnä mitä erilaisimpia naisia ja miehiä.

Niitähän me jokainen ollaan! Mainoksissa myydään mielikuvia, joihinkin ne vain uppoo, niinkuin tontut meidän kymmenvuotiaisiin. :shock:

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Marras 02, 2011 7:38 am 
Poissa
Kisamallin jylhät piirteet

Liittynyt: Su Marras 15, 2009 9:34 pm
Viestit: 484
:D Enkä minä sitten meinannut, että se on hienoa, että miehillä ei ole paitaa! Kun se on hienoa, että miten nostamista oli kuvattu kerrankin eri kuvakulmista ja olihan siellä vähän edes yritystä (kalansilmälinssiä muistaakseni ja vähän nähty vaivaa editoinnissa) Mitä yleensä ei näe näissä itäblokin lajien mainostuksissa. Tossa oli vähän sellasta skeitti-leffa meininkiä edes etäisesti. Se, että onko tuossa noi tekstit ns. faktaa ei kyllä oikeastaan merkkaa mulle henk. koht mitään. :)

Hassua muuten miten samassa videossa kaikki kiinnitti aivan totaalisen eri asioihin huomiota. :D Mutta no eikös hyvä mainosfilmi varmaan sellainen olekkin, että on monta kiinnekohtaa monelle eri ihmiselle.


ps. "Onko tullut niin että GS:kään ei myy kuin amerikkalaisella hypetyksellä :?: :?: :?:"
Mitäpä luulet, kuinka moni meistä on aloittanut gs:n tuollaisen videon takia? Toisaalta mitäpä väliä sillä on mikä toimii indikaattorina lajiin sisälle pääsyyn? Onko kuitenkin takana se ajatus, että mitä pienempi porukka sen kivempaa on? :D Eipähän ainakaan ole kauhean montaa niitä jotka nostaa niitä yli sadan tuloksia.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Marras 02, 2011 5:42 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: To Joulu 30, 2010 12:11 pm
Viestit: 956
Paikkakunta: Kotka
Hieno videohan tuo oli, sopivasti kaikkea:)

_________________
Punire Corpus, Firmo Animus.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com