Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on Pe Huhti 19, 2024 10:03 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Helmi 06, 2012 6:11 pm 
Poissa
Spartalainen asenne kahvaan

Liittynyt: Ma Heinä 25, 2011 8:23 am
Viestit: 315
Kokeilin ekaa kertaa nokialaisessa sports trackeria, eli ohjelmaa joka tallentaa kuljetun reitin (kartalle) ja ajan. Sekä kalorit laskee sekä askeleet, korkeusmuutokset ym. Yhden kokemuksen perusteella huikea keksintö.
Nyt näkee huippu, ja keskivauhdin ja sykkeenkin jos on yhteensopiva mittari.
Ilmainen ohjelma androidiin (esim.samsung), symbianiin (Nokia), ja iphoneen. Maksullinenkin versio on, en tiedä mitä siinä tulee lisää.
Www.sports-tracker.com osoitteessa on kuvia.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Helmi 06, 2012 7:14 pm 
Poissa
Kisamallin jylhät piirteet

Liittynyt: Su Marras 15, 2009 9:34 pm
Viestit: 484
Sports tracker toimii kyllä aika hyvin, erityisesti kuvien ottaminen ja tallentaminen lokaatiotietojen avulla karttapohjalle on hauskaa. Esimerkiksi, jos haluat jakaa omia reittejäsi kavereillesi ja tuoda esille jotain hienoja spotteja. Sopii myös matkakuvien tallentamiseen.

Toinen vastaava hyväksi todettu on endomondo, löytyy myös "kaikille" alustoille. Kannattaa kokeilla jos sports tracker ei skulaa itselle. :)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Huhti 13, 2012 6:47 am 
Poissa
Pommin hyötykäyttäjä

Liittynyt: Ke Marras 09, 2011 8:58 am
Viestit: 5
janneh kirjoitti:
Kokeilin ekaa kertaa nokialaisessa sports trackeria, eli ohjelmaa joka tallentaa kuljetun reitin (kartalle) ja ajan. Sekä kalorit laskee sekä askeleet, korkeusmuutokset ym. Yhden kokemuksen perusteella huikea keksintö.
Nyt näkee huippu, ja keskivauhdin ja sykkeenkin jos on yhteensopiva mittari.
Ilmainen ohjelma androidiin (esim.samsung), symbianiin (Nokia), ja iphoneen. Maksullinenkin versio on, en tiedä mitä siinä tulee lisää.
http://Www.sports-tracker.com osoitteessa on kuvia.



Tosiaan se on tosi kätevä. Tosi hyvä että on luotu tollainen ohjelma, mun mielestä tarkempi kuin jokin askelmittari.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Tammi 26, 2013 9:10 am 
Poissa
Villalangan mitalla
Avatar

Liittynyt: Su Heinä 27, 2008 11:35 am
Viestit: 670
Paikkakunta: Lieto
Mää oon testaillu muutamaa vastaavaa sovellusta ja sivustoa ja mulle on osoittautunu ihan parhaaksi ja eniten infoa sisältäväksi http://www.sportstracklive.com/. Testailua on kyllä takana vasta yhden pikkulenkin verran.

Sports-trackeri näytti mulla ihan mitä nopeuksia sattuu (kävellen yli 50 km/h), mut tää uus sovellus toimii mulla hienosti Polarin bluetooth sykevyöllä ja Htc desire z puhelimella.

Perustin heti muitta mutkitta sivuille Girevoy Sport Finland-ryhmänkin :shock: : http://www.sportstracklive.com/group/Girevoy-Sport-Finland

_________________
Girevoy Sport Lieto


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Tammi 27, 2013 10:02 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2007 8:09 am
Viestit: 1462
Paikkakunta: Turku
Mä myin mun hifi Polarin pois ja tilasin iPuhelimeen bluetooth sykevyön kans. Jotenkin tuo rannelaite ei vaan kuulatreeneissä toimi. Bluetooth vyölle luvataan jopa 3 metrin kantamaa puhelimeen. Silloin voi käyttää just vaikka sporttrackeria tai jotain muuta vastaavaa softaa timerina ja samalla saa sykkeet talteen. Mä olen käyttänyt Runkeeperia aluksi, kypsyin epävakauteen ja vaihdoin Endomondoon, jota käytelly sitten vaihtelevalla intensiteetillä.

_________________
The light that burns twice as bright burns half as long. (Eldon Tyrell, Bladerunner)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Tammi 27, 2013 5:31 pm 
Poissa
Satku
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 6:05 pm
Viestit: 4324
Paikkakunta: Kuusamo
Harhaan johtajia tuollaiset v :evil: ärkit

_________________
Kev:n treenit ke ja su klo18-19 yu-kentällä

Osteopaatillekko ?
http://www.suomenosteopaattiliitto.fi


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com