Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on To Maalis 28, 2024 9:17 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Perifeerian nettiyhteydet
ViestiLähetetty: Su Heinä 29, 2012 7:42 pm 
Poissa
Satku
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 6:05 pm
Viestit: 4324
Paikkakunta: Kuusamo
Meikä ei kyllä käsitä taas näitä tietokoneita :evil:
Rukan lähellä asutaan ja liikkuvan laajakaitan varassa ollaan. Nopeutta luvataan dna, sonera, saunalahti osastoilta. Mutta kun sen tikun laittaa koneeseen lisäantinnilla tai ilman heitot on huonon ja tosi huonon nopeuden välillä. Lopulta olin kolmen toimittajan koukussa, maksa siitä sitten parin vuoden sopimukset päällekkäin. En jaksa sopimuksista valittaa mutta isoon ääneen kyllä puhun.s...tana.
Koskaan kukaan niihin vastaa, jonota siellä nyt tietokone ääntä kuunnellen :evil:
C7 kytkyn laitoin vuosi sitten lisäksi(sonera) sen nopeus oli perussurffailuun parasta. Mutta jotain muutakin sillä pitäis saada aikaan.
Mutta nyt kun poika 15 v tienasi töillä itselle ipadin(isä ei raskinut osastaa, poika lähti töihin) ja siihen sitten dna yhteys 13,90/kk, niin johan pelaa huippu nopesti :shock: mutta kun sama yhteys laitetaan läppäriin(uuteenkin) niin nopeus katoaa johonkin mustaan paikkaan :evil: En käsitä. Ja lisäksi näihin ipadeihin ja älykännyköihin ei tarvitse virusturvaa. Niitäkin huollossa päivitellään ja maksetaan lisää että koneet pelais, niin ei muutaman vkon päästä taas tökkii ja pätkii, hyökkäys on taas tehty :x
Ja pojalla se tabletti vaan pelittää mukisematta.
Vaihdanko siis omankin läppärin tablettiin :?:
Kertokaa hyvät ja huonot JA tosi huonot puolet :idea:

_________________
Kev:n treenit ke ja su klo18-19 yu-kentällä

Osteopaatillekko ?
http://www.suomenosteopaattiliitto.fi


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Heinä 30, 2012 4:38 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
Meillä Heikillä on iPadi, voisi kommentoida jos huomaa ketjun... :wink:

Mä en näistä mitään ymmärrä... Toki uus on aina uus. Itselläni on iPhone3 (G tai S tai jotakin) ja olen huomannut lasten kavereilta, että niiden nelos mallit pelittää valovuosia nopeammin...

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Elo 02, 2012 4:05 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2007 8:09 am
Viestit: 1462
Paikkakunta: Turku
Ja mitä iPadiin tulee, niin mä olen ainakin ollut tyytyväinen omaani. Uusi iPadi tuli hankittua heti kun se ilmestyi ja kotisurffailut tulee hoidettua 95% sillä. Jotkut hommat on edelleen helpompi hoitaa läppärillä.

Ja mulla iPad toimii joko wifin kautta tai sitten iPhone 3GS:n bluetooth jaetun yhteyden kautta. Eli omaa simkortti siihen ei ole.

_________________
The light that burns twice as bright burns half as long. (Eldon Tyrell, Bladerunner)


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 22 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com