Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on Ma Joulu 16, 2019 7:40 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Su Syys 15, 2013 2:51 pm 
Poissa
Pitkä sykkeli kahdella pommilla

Liittynyt: Ke Loka 12, 2011 7:05 am
Viestit: 49
Paikkakunta: Pori
Löysin tällaisen tekstin, jossa on mielestäni varsin hyviä vinkkejä lisäravinteiden käytöstä, jos harrastaa säännöllisesti lihasvoimaharjoittelua. http://well-beinglounge.orion.fi/laakar ... joitteluun

Olen lukenut k.o. herran kirjan Sundell, Jan: Hanki lihasta, polta rasvaa (Tammi 2012). Itsellä käytössä seuraavat lisäravinteet, mutta niiden toimivuudesta tai ei-niin-toimivuudesta en osaa tarkemmin sanoa, mutta listaan ne itselle tärkeysjärjestyksessä:

1. D-vitamiini ja kalaöljykapselit (jaettu 1. sija), päivittäisessä käytössä kesät talvet.
2. Itsekyhätty ZMA, otan kun muistan illalla ennen maatemenoa, melkein joka päivä.
3. Heraproteiinijauhe ja kreatiini (kreatiinia vaihtelevasti), lähinnä palautusjuomana yhdessä ja joskus heraa ihan protu lisänä. Käyttö kylläkin vähentynyt.
4. Probiootit, laktobasilli-maitohappobakteerit yms. epäsäännöllisessä käytössä. Täytyis muistaa ottaa useammin.

_________________
"A week of heavy drinking makes me think clearer", Jim Wendler


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com