Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on Pe Touko 10, 2024 6:24 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 21, 2008 3:28 pm 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Musta toi on aika hauska ilmiö. Että punnus viedään Unkariin ihan uutena (?) ilmiönä? :shock: Seuraavaksi ne valloittaa kai Venäjän. :lol:

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 22, 2008 8:23 am 
Poissa
Compact-kisälli

Liittynyt: Ma Helmi 04, 2008 8:29 am
Viestit: 37
Nuo jenkkien kansainväliset liitot on voimakkaasti levittäytymässä Eurooppaan ja todella yllättäviä aluevaltauksia on luvassa .Unkarissa tosin RKC:n Peter Lakatos on jo usean vuoden edistänyt Pavelin suuntausta eli aivan uusi asia ei siellä ole.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 22, 2008 6:01 pm 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Hei, aika mielenkiintoiset noi edellytykset kurssin läpäisemiseksi!

http://www.dragondoor.com/certification_36.html

Lainaa:
The RKC Code of Conduct
The RKC program is not a just trainer certification program but a school of strength. A school proud of what it stands for: the gold standard of instruction, integrity, and quiet professionalism.

I am an RKC therefore I shall:

Represent my school with honor in my professional and personal life.
Treat my ‘victims’ with respect and tough love.
Carry my strength with modesty. Remember that my job is to teach, not to impress.
Never overstep the boundaries of my expertise and be humble enough to say, “I don’t know.”
Never stop improving my instructor skills and enhancing my own strength.
Conduct myself as a gentleman or a lady in public places, including the Internet. Exhibit restraint, the hallmark of a professional.
Should I violate the code my RKC certificate may be revoked.


Melko filosofista :mrgreen:

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 22, 2008 6:04 pm 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Kuva

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 23, 2008 8:37 am 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Toisaalta tää on perussettiä alalla kuin alalla! Aina joku haluaa olla se THE Ihminen, oli kyse sitten hattujen huovuttamisesta tai mokkapalareseptin keksimisestä. Tai kahvakuulaharjoittelusta?

Mutta montako Kahvakuulapaavia tähän maailmaan oikein mahtuu, puhumattakaan sitä, mitä ja ketä se hyödyttää?

Okei, jos saa rummutettua itselleen sen verran nimeä, että voi pyytää koulutuksesta tuollaisia summia, niin ei kai siinä sitten mitään ... ostaahan suomalaiset vettäkin pullotettuna kaupasta, lieneekö sama asia.

2 500,00 USD = 1 621,75 EUR :shock: Viikonlopusta. :shock: Tolla hintaa pääsis hakemaan nimmarit ihan oikealta paavilta. :shock:

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 23, 2008 9:14 am 
Poissa
Janimal
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:17 am
Viestit: 1785
Paikkakunta: Hämeenlinna
OT, mutta alkoi naurattaa toi kahvakuulapaavi... Tarkoititko tätä tyyppiä?

Kuva


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 23, 2008 10:41 am 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Jani, juuri tuota paavia kaipasin! :mrgreen:

Olen vaan aina ärsyyntynyt siitä, että tyypit luovat itse itselleen titteleitä. Kuka tahansa voi sanoa (toimialasta riippumatta), että olen:

- alan johtava tekijä
- menetelmän keksijä ja kehittäjä (joo, ihan ookoo jos kyse on ruudista tai sähköstä, mutta jos puhutaan siitä että olemassaolevien asioiden suoritusjärjestys muuttuu, niin ei se silloin ole mitään keksimistä. :roll:
- asioiden uudelleenjärjestäminen ei ole idea eikä keksintö.
- jumppatunti ei ole idea. Uudelleen järjestäminen ja kehittäminen ovat hyviä asioita, en minä sitä väitä. Niitä voidaan kutsua vaikkapa konsepteiksi.
- kuka tahansa voi keksiä, että otetaanpa klassiset tempaus ja työntö, ja kun ne tehdään "tässä mun keksimässä tietyssä järjstyksessä", niistä syntyykin ihan uusi juttu, eli TyTe® !!

Ja jos haluat tehdä TyTe® -liikkeitä, mä otan joka ikisestä toistosta viisi euroa! Ilman mun lupaa ei saa tehdä TyTe®-liikkeitä!

Miksi pitää väkisin saada paavius itselle? Karsastan sellaista ajattelua, että itse annetaan itselle huikeita titteleitä (vrt. 2.tason sotilaskouluttaja :lol: ) ja sitten ratsastetaan niillä rahaa, mainetta ja kunniaa keräten. Ja annetaan ihmisille se paavi-mielikuva. Tiedän hyvin, miten helppo näitä mielikuvia on porukalle saada menemään läpikin.

Lyödäänkö vetoa, että jos lähden NYT oikein kovasti rummuttamaan ja markkinoimaan KKCT®- eli Kukka's Kettlebell Cold Turkey® -menetelmää, saan vuoden sisällä tehtyä itsestäni gurun, ja tarjoan tuhannen euron vaatimattomaan hintaan Kalkkunakoulutusta ympäri Suomea. Markkinointi on ihmeellinen asia. :twisted:

Nyt en kyseenalaista sitä, etteiko RKC varmasti olisi toimiva konsepti. Siinä on varmasti paljon hyvää ja hyödyllistä. Mutta onko RKC-instructor-tittelin hankkiminen 2500 $ arvoista? Mikä yhden miehen koulutus voi olla niin hyvä?

No, markkinatalous on markkinataloutta, eikä se väärin ole. Tyhmä ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa. :)

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Touko 25, 2008 8:33 am 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
marks kirjoitti:
Jos saa luotua imagon gurun statuksesta, millä keinolla hyvänsä, on mahdollista saavuttaa teoriassa sellainen luottostatus, mikä johtaa siihen että kun esim. kahvakuulista puhutaan tulee aina Pavel mieleen. Ja se taas johtaa hyviin myyntilukuihin?


"Top Of Mind Awareness (TOMA) is a way to measure how well brands rank in the minds of consumers." Wikipedia

Ehkä jonkun täytyy olla kk-markkinoiden Nokia tai Coca-Cola? :mrgreen:

marks kirjoitti:
Mun mielestä kahvakuula on siten hassussa vaiheessa, että vielä löytyy paljon ihmisiä, jotka eivät tiedä välineestä tai sillä tehtävästä treenistä. Eli jos on pokeria niin heille voi vielä myydä mitä tahansa. Muutaman vuoden päästä se ei ehkä onnistu enää ja nyt on siis Paveleiden taottava kun rauta on kuumaa :)


Se tekeekin tästä mielenkiintoista! Muutaman vuoden päästä se on varmaan aika vakiintunutta puuhaa Suomessakin, ja perinteet alkaa olla sitä luokkaa että kisoissa tuomareilla on puvut päällä. *nam* 8)

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 26, 2008 10:35 am 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
No, mulle on ihan sama kuka johtaa mitäkin laumaa. Pääasia että näen ison joukon girevikkejä mustissa puvuissa mahdollisimman pian. :mrgreen:

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 26, 2008 10:47 am 
Poissa
Normal Strength Level

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 9:03 am
Viestit: 1687
Minun mielestäni tuo Kahvakuulapaavi ei voi olla se Paavi, mistä täällä kirjoitetaan koska näin ensinäkemältä tuo herra vaikuttaa kovin vaatimattomalta ja mukavalta kaverilta. Lisäksi tuon kokoisen kuulan nostaminen noin helpon näköisesti vaatii muutakin kuin pehmeitä puheita :shock: .
Ja mitä tuohon kurssin vaatimuksiin ja läpäisemiseen tulee, niin ensimmäisenä edellytyksenä minun mielestäni on, että ihmisellä on se lompsa h......n hyvässä kunnossa. Ei niinkään oma fysiikka.
Toisekseen minuakin pikkasen suorastaa huvittaa tuo tyyli nostella itseään jalustalle. Tehdään kaiken näköisiä ohjelmia ja sertifikaatteja ja pyöräkin on varmaan tänäkin vuonna keksitty jo kolmesti.
Ja kun rahaa tällä hetkellä tuntuu olevan jaossa, niin mitäs anteliaat muuta kuin "kohtuullista" korvausta vastaan antavat ihmisille maailman parasta opetusta, mikä tulee muuttamaan kaikkien elämän lopullisesti ym..
No, oma elämäni on (tiedoksi Paaveille ja kumppaneille) tällä hetkellä niin kivasti raiteillaan että en todellakaan kaipaa siihen mitään muutosta. Toisaalta, jos nyt pistäisin tuollaiseen huttuun sen 1500-2000 euroa, niin elämäni voisi kyllä MUUTTUA aika pitkäksikin aikaa mutta ei välttämättä siihen suuntaan, mihin olisin halunnut muuttaa sitä :idea: :twisted:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 05, 2008 9:47 am 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Kukka kirjoitti:
Musta toi on aika hauska ilmiö. Että punnus viedään Unkariin ihan uutena (?) ilmiönä? :shock: Seuraavaksi ne valloittaa kai Venäjän. :lol:


Tajusin tässä iltana eräänä, että sekoitin Unkarin Ukrainaan. :mrgreen: :lol: LOL

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 12, 2008 10:10 pm 
Poissa
Vanhan koulun voimailija
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 12, 2007 7:21 pm
Viestit: 290
marks kirjoitti:
Jos tänne tulisi RKC-kurssi, menisitkö?


En, en helvetissä. Jos ilmaiseksi pääsisi, niin sitten, mutta latin latia en tuosta maksaisi.

Ehkä nämä koulukunnat ja hifistelyt menevät itseltäni ohi siksi, että olen vain niin pihalla ja jäljessä kehityksestä? Toistaiseksi olen maksanut koulutuksesta kympin Napparin kirjasesta sekä kaksi euroa kisahallin sisäänpääsymaksua yhteistreeneissä. Millä tasolla kehitykseni olisikaan, jos olisin jo vuosi sitten tajunnut laittaa pari etelänmatkan hintaa Pavelin tilille? Tree swinging traps, anyone?

Vakavasti, en ymmärrä mitä uutta ja ihmeellistä nämä "gurut" voisivat tarjota. Kahvakuulatreeni, kuten voimailu ylipäätään, on loppujen lopuksi todella simppeliä puuhaa. Nosta punttia, syö, lepää, toista alusta. Tuota kun noudattaa orjallisesti, niin pääsee jo pitkälle. Ainoa oikeasti vaikea asia on ravintopuoli, mutta ainakaan Pavelin kirjoissa siihen puoleen ei juuri paneuduta.

GS-valmennus on tietysti asia erikseen, mutta silloin puhutaankin jo ihan eri asioista.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Kesä 13, 2008 7:43 am 
Poissa
Normal Strength Level

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 9:03 am
Viestit: 1687
En menisi enkä maksaisi. Hyvää tietoa saa halvemmallakin, kun vaan viitsii etsiä ja pyöriskellä ympäriinsä. Tästä nyt viimeisimpänä esimerkkinä pieni treenisessio Tampereella. Paikalla oli oikea todellinen mestari Jaakko Kailajärvi, joka jakoi neuvoja varmaan loputtomasta liikevalikoimastaan. Saleilla ja eri seuroissa toimii edelleen kovia tyyppejä, jotka esimerkiksi valmentavat seuran edustusurheilijoita. Liittymällä johonkin voimailuseuraan pääset varmasti tutustumaan näihin alan taitajiin ja saat jäsenmaksun hinnalla valmennusta koko vuodeksi. Itse rankkaisin tämän valmennuksen aika korkealla, jos vertailukohtana olisi joku fitness-puoli. Joku voisi karsastaa sitä että kyseessä on kilpaurheilun parissa toimivia ihmisiä mutta hei, millaiset ihmiset sitten treenaisivat tavoitteellisemmin ja tehokkaammin kuin nämä? Sinun ei tarvitse itse kilpailla mutta tällä asenteella he suunnittelevat kaikki ohjelmat. Itse keräät siitä tietotaidosta vaan ne itselle sopivat kermat päältä ja nautit menosta.
Sellainen jännä havainto minulla vielä on näistä pitkän linjan urheilijoista että vaikka tämä laji onkin heille vähän vieras, heille syntyy kuitenkin aika nopeasti visio, miten sitä kannattaa treenata. :twisted:


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com