Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on To Maalis 28, 2024 2:59 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 495 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 33  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ke Kesä 01, 2011 4:31 pm 
Poissa
Virtuaali-CMS

Liittynyt: Ke Kesä 01, 2011 11:33 am
Viestit: 109
Paikkakunta: Tampere
No pitihän se minunkin tänne rekisteröityä.

Kahvakuulaurheilu on tullut viime vuosina melko lailla tutuksi, kun tuo joli asuu mun kanssa samassa taloudessa. Itse olen heilutellut kuulaa silloin tällöin osana muuta treeniä. Aktiivisempaa kuulatreeniä takana puolisen vuotta ja into kasvaa koko ajan.

_________________
Long Cycle and Bicycle.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Kesä 02, 2011 7:37 am 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
Anli kirjoitti:
No pitihän se minunkin tänne rekisteröityä.

Kahvakuulaurheilu on tullut viime vuosina melko lailla tutuksi, kun tuo joli asuu mun kanssa samassa taloudessa. Itse olen heilutellut kuulaa silloin tällöin osana muuta treeniä. Aktiivisempaa kuulatreeniä takana puolisen vuotta ja into kasvaa koko ajan.

[smilie=17.gif] [smilie=17.gif] [smilie=17.gif]
Mahtavaa! Tervetuloa! :D


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Kesä 02, 2011 7:42 am 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
titta kirjoitti:
Haaveissa olisi joskus kilpailla. Elokuussa ajattelin ajella Lietoon katsomaan kisoja, josko vaikka sitten uskaltautuisin joskus itsekin kisaamaan. Pitää kuitenkin vielä treenata vähän enemmän ennen kisaamista. :wink:

Tervetuloa Titta! :D
Hyvinkäällä on loppuvuodesta myös LC-kisat. :wink:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Kesä 02, 2011 9:27 am 
Poissa
32kg avaimenperät ilmaan
Avatar

Liittynyt: Ti Touko 31, 2011 1:59 pm
Viestit: 784
Paikkakunta: Tampere
Kiitos tervetulotoivotuksista! :)


anzuppi kirjoitti:
Hyvinkäällä on loppuvuodesta myös LC-kisat. :wink:


Nuo Hyvinkään kisat mulla olikin mielessä, mutta sitä ennen pitäis saada treeniä lisää ja paljon! Onneksi tässä on kuitenkin vielä melkein puoli vuotta aikaa treenailla, joten mitä vaan voi tapahtua. ;)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Kesä 02, 2011 9:29 am 
Poissa
Lujaterässydän

Liittynyt: Ke Touko 26, 2010 6:04 pm
Viestit: 241
Paikkakunta: Riihimäki
titta kirjoitti:
Nuo Hyvinkään kisat mulla olikin mielessä, mutta sitä ennen pitäis saada treeniä lisää ja paljon! Onneksi tässä on kuitenkin vielä melkein puoli vuotta aikaa treenailla, joten mitä vaan voi tapahtua.


Kisaamaan vaan rohkeasti! Itsekin on tullut käytyä, vaikka valmiina ei olekaan ollut... Kisoissa ja tapahtumissa tapaa mahtavia ihmisiä ja niissä jos missä on oppia jaossa!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Kesä 02, 2011 12:08 pm 
Poissa
Olisiko käsipaino sittenkin parempi?

Liittynyt: To Touko 12, 2011 8:07 am
Viestit: 17
Tervehdys!

Oululainen, 27-vuotias naisihminen täällä. Kuulan löysin treenikaverin innoittamana tuossa, ja kokeilemaan pääsin sitten tammikuussa. Parin treenin jälkeen se alkoi tuntua vaan paremmalta ja pahemmalta, ja nyt oman kuulan ostettuani olen alkamassa hurahtaa täysin.

Kunto on edelleen huono, vaikka sitä nyt on pari vuotta paranneltu. Mutta jos tässä pikkuhiljaa. :)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Kesä 02, 2011 6:36 pm 
Poissa
Vanhan koulun voimailija
Avatar

Liittynyt: Ma Elo 10, 2009 5:18 pm
Viestit: 268
Paikkakunta: Oulu, Finland
yoanna kirjoitti:
Tervehdys!

Oululainen, 27-vuotias naisihminen täällä. Kuulan löysin treenikaverin innoittamana tuossa, ja kokeilemaan pääsin sitten tammikuussa. Parin treenin jälkeen se alkoi tuntua vaan paremmalta ja pahemmalta, ja nyt oman kuulan ostettuani olen alkamassa hurahtaa täysin.

Kunto on edelleen huono, vaikka sitä nyt on pari vuotta paranneltu. Mutta jos tässä pikkuhiljaa. :)


Teretulemas!
Toivottavasti saamme Oulussa pienen kisan tai tapahtuman jossakin välissä aikaan, niin saisimme naamoja kokoon.

_________________
2009/13: Sweat and sweet 16kg
2010/14: Kohti kymmentä minuuttia ja sen yli
2011/15: Voiko kahvakuulaa käyttää hattuna/kuntoutusvälineenä?
2012: Jotta muistaisin olla kuulani edessä nöyrä mutta peloton


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Kesä 02, 2011 7:21 pm 
Poissa
Olisiko käsipaino sittenkin parempi?

Liittynyt: To Touko 12, 2011 8:07 am
Viestit: 17
Haha. No, treenataas sitte sitä ajatellen! :D


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Kesä 03, 2011 8:52 am 
Poissa
Vanhan koulun voimailija
Avatar

Liittynyt: Ma Elo 10, 2009 5:18 pm
Viestit: 268
Paikkakunta: Oulu, Finland
yoanna kirjoitti:
Haha. No, treenataas sitte sitä ajatellen! :D

Ei meidän ole pakko kisailla, hien lentäminenkin seurassa riittäääääää... [smilie=14.gif]

_________________
2009/13: Sweat and sweet 16kg
2010/14: Kohti kymmentä minuuttia ja sen yli
2011/15: Voiko kahvakuulaa käyttää hattuna/kuntoutusvälineenä?
2012: Jotta muistaisin olla kuulani edessä nöyrä mutta peloton


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Kesä 03, 2011 10:26 am 
Poissa
Ensimmäinen heilautus takana

Liittynyt: Pe Kesä 03, 2011 9:40 am
Viestit: 1
Paikkakunta: Lieto
Heissan! Olen jonkin aikaa taustaillut täällä mutta vihdoin sain aikaiseksi liittyä mukaan.

Imoen on 33 v, ja aina vältellyt kaikenlaista liikuntaa, kouluajoista jäi traumat... Kolmenkympin kriiseilyssä kuitenkin alkoi liikkumattomuus ja paino ahdistaa ja aloitin lenkkeilyn pari vuotta sitten. Viime kesänä harjoittelin juoksuohjelman avulla ja sainkin kuntoa nousemaan ihan kivasti (mutta en painoa laskemaan!) mutta talven lumivuoret lannisti ja ohjelma lopahti. Keväällä alkuun pääsy oli taas tosi vaikeaa enkä ole päässyt vieläkään aloittamaan.

Mutta kahvakuulasta mun pitikin kertoa. Perhepiirissä kun on pari innokasta kuulailijaa ;) niin olin kyllä kuullut aiheesta paljonkin mutta ajattelin ettei varmaankaan ole ihan mun juttu. Kunnes sitten maaliskuussa kyläreissulla pyysin näyttämään, mitä sillä kuulalla nyt sitten oikein tehdään, ja heti kun kokeilin itse totesin että täähän voiskin olla ihan mun juttu. :) Siitä sitten heti seuraavalla viikolla ekoihin treeneihin Lietoon ja vähän ajan päästä omat 8 & 12 kg kuulat kotiin.

Liedon "talliin" kuulun ja tavoitteena olisi nyt kokeilla kisaamista elokuussa, vaikka vähän hirvittää...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Kesä 03, 2011 10:56 am 
Poissa
Ennen oli forkut rautaa

Liittynyt: Ke Elo 25, 2010 5:13 pm
Viestit: 831
Paikkakunta: melkein Lieto, mut sit kuitenki Turku
[smilie=14.gif] Moi Imoen, tervetuloa myös näihin virtuaaliporukoihin :mrgreen:

Hyvä tarina toi sulla tossa, niinhän siinä nimittäin kävi, ei ainoastaan imoenin kanssa, että puoli vuotta meitä katsottiin epäilevästi ja sen jälkeen alkoi yhtä jos toista kiinnostaa 8)

_________________
Ninni - muikea valkku
http://niinasalonen.com -- http://gslieto.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Kesä 03, 2011 11:30 am 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
Moi Imoen!!! [smilie=14.gif]
Tervetuloa kahvakuulailijoiden virtuaalimaailmaan. :lol:

p.s mullakin on jäänyt koululiikunnasta traumat. Talvet oli pelkkää taitoluistelua ja muu aika permantojumppaa. :|


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Kesä 18, 2011 2:18 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 1:16 pm
Viestit: 2501
En ole uusi jäsen vaan vaihdoin nimimerkkiä, jotta asiointi foorumilaisten kanssa sujuisi kätevämmin. Jutut pysyvät yhtä höpsöinä kuin aiemminkin 8) .

_________________
Näin käy kun saku ottaa liikaa punttia:
https://youtu.be/qBt3kk1pNTk

Myrskylän mies jyrää:
https://youtu.be/1H_JzBVqkuI


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Kesä 19, 2011 6:27 pm 
Poissa
Keho, mieli ja rauta

Liittynyt: Ma Kesä 13, 2011 5:06 pm
Viestit: 72
Täällä 53 vuotias mies Helsingistä. Harrastusta noin 3 kk takana. Liikunnallisesti yleislahjaton, mutta ainakin vielä intoa kovasti. Pituutta n 192 ja painoa reilut 100, mutta rasvojen alla perusheiverö hujoppi. Tavoitteena pitää kroppaa kunnossa ja kehittyä varovaisin askelin. Aloitin 20 kg kuulilla, eli heti yksi perusvirhe; pitänee hankkia 16-kiloiset, että jaksaa vetää pidempää sarjaa. Treenailen lähinnä gs-perusliikkeitä, ja olen kiinnostuneena lueskellut täältäkin löytyviä vinkkejä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Kesä 20, 2011 5:54 pm 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: La Heinä 05, 2008 12:02 pm
Viestit: 1385
Paikkakunta: Helsinki
TimoA, tervetuloa [smilie=14.gif]

Joo, varovaisesti hyvä tulee, on helpompi kehittyä kun ei luo ittelleen turhia vammoja :)


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 495 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 33  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com