Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on To Maalis 28, 2024 2:44 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 495 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Loka 18, 2011 10:09 am 
Poissa
Pommin hyötykäyttäjä

Liittynyt: Ma Loka 17, 2011 6:58 am
Viestit: 6
Paikkakunta: Seinäjoki
Mäkin taisin tänne eksyä vihdoin ja viimein, vaikka oon mä kahvakuulaan koskenu ekan kerran jo yli vuos sitten. Olen löytänyt uudenlaisen kosketuksen tässä viikon sisällä ja varsinkin viime lauantaina.

Mulla on ikää jo ainakin 27 vuotta, koulutusta on kaupan alalta, mutta töissä oon jossain ihan muulla alalla. Asun Seinäjoella/Nurmoos/jossain siinä välillä enkä koe tätä nyt niin tarkaksi, koska oon kotosin eräästä ihan muusta pesispitäjästä.

Mulla on kotosalla kaks kuulaa; kasi ja kymppi. Niitä mä nyt oon sitten tässä viikon verran heilutellu tositarkotuksella, niin että reeni tuntuu ja näkyy tällä hetkellä eniten ranteissa.

Outi on mun koutsi! :D

_________________
Kun helevetti jäätyy, väkitukko kallaa vieläkin vespotteja.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Loka 18, 2011 11:20 am 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
Tervetuloa inertia ja marix!

Tsemppiä inertialle kisaan! [smilie=14.gif]

Ja onko se marixin pesispitäjä Alajärvi? :D


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Loka 18, 2011 11:39 am 
Poissa
Pommin hyötykäyttäjä

Liittynyt: Ma Loka 17, 2011 6:58 am
Viestit: 6
Paikkakunta: Seinäjoki
anzuppi kirjoitti:
Tervetuloa inertia ja marix!

Tsemppiä inertialle kisaan! [smilie=14.gif]

Ja onko se marixin pesispitäjä Alajärvi? :D


Ei herranjestas!! Kamalaa. Se parempi paikka siitä vierestä ;) Enkä tarkoita nyt Lapuaa.

_________________
Kun helevetti jäätyy, väkitukko kallaa vieläkin vespotteja.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Loka 18, 2011 11:42 am 
Poissa
Ennen oli forkut rautaa

Liittynyt: Ke Elo 25, 2010 5:13 pm
Viestit: 831
Paikkakunta: melkein Lieto, mut sit kuitenki Turku
Tervetuloa inertia ja marix! [smilie=14.gif]

_________________
Ninni - muikea valkku
http://niinasalonen.com -- http://gslieto.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Loka 18, 2011 11:49 am 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
marix kirjoitti:
Ei herranjestas!! Kamalaa. Se parempi paikka siitä vierestä ;) Enkä tarkoita nyt Lapuaa.

:lol: ... Ilmeisesti siis ei.... :lol:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Loka 18, 2011 12:52 pm 
Poissa
Funktionaalisuuden ruumiillistuma
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 9:31 pm
Viestit: 139
Jee, Mari tervetuloa! [smilie=14.gif]

_________________
24 Blogi


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Loka 18, 2011 1:17 pm 
Poissa
Pommin hyötykäyttäjä

Liittynyt: Ma Loka 17, 2011 6:58 am
Viestit: 6
Paikkakunta: Seinäjoki
Kiitoskiitos :) Niin ja anzuppi; Vimpeli.

_________________
Kun helevetti jäätyy, väkitukko kallaa vieläkin vespotteja.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Loka 18, 2011 9:00 pm 
Poissa
Pitkä sykkeli kahdella pommilla

Liittynyt: Ke Loka 12, 2011 7:05 am
Viestit: 49
Paikkakunta: Pori
Juu tervetuloa inertia ja marix minunkin puolestani. Tsemppiä treeneihin kaikille.

_________________
"A week of heavy drinking makes me think clearer", Jim Wendler


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Loka 19, 2011 7:26 am 
Poissa
Olisiko käsipaino sittenkin parempi?

Liittynyt: Su Loka 16, 2011 5:02 pm
Viestit: 19
Paikkakunta: Kalakukkola
Oho, täällähän on jo paljon tervetuloatoivotuksia..! :shock: Kiitos Rouva, Outi, anzuppi, knoppe ja Hullu basisti!! [smilie=1.gif] Ja kiitti tsempeistä, kisoissa ehkä nähdään?

_________________
Дикие Жеребенок


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Loka 19, 2011 11:05 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
inertia kirjoitti:
Ja kiitti tsempeistä, kisoissa ehkä nähdään?
Valitettavasti ei Kuusamossa, mutta ehkä joskus myöhemmin. Meillä on lapsilla kisoja ja turnauksia lähes joka viikonloppu jouluun asti. Taitaa siinä yksi viikonloppu olla välissä vapaana... :lol:
Treeni-iloa [smilie=14.gif]

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Loka 19, 2011 1:17 pm 
Poissa
Olisiko käsipaino sittenkin parempi?

Liittynyt: Su Loka 16, 2011 5:02 pm
Viestit: 19
Paikkakunta: Kalakukkola
Rouva kirjoitti:
inertia kirjoitti:
Ja kiitti tsempeistä, kisoissa ehkä nähdään?
Valitettavasti ei Kuusamossa, mutta ehkä joskus myöhemmin. Meillä on lapsilla kisoja ja turnauksia lähes joka viikonloppu jouluun asti. Taitaa siinä yksi viikonloppu olla välissä vapaana... :lol:
Treeni-iloa [smilie=14.gif]



Hö, voi vitsi :( Olisi ollut mukava vaikka tuolla Pohojosessa nähdä :P Mutta kyllä me nähdään, ainakin toivon niin... [smilie=0.gif] Treeni-iloa sinnekin, mä kävin tossa tekee sarjan tempausta vaihteeks (tehny tänään jo useamman kerran, aina kuulan ohi kulkiessa), kun ei se oikee meinaa kulkee..:( ja vielä biathloniin akka osallistumassa, voi tsiisös. [smilie=10.gif]

_________________
Дикие Жеребенок


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Loka 21, 2011 10:54 am 
Poissa
Pommin hyötykäyttäjä

Liittynyt: Ma Loka 17, 2011 6:58 am
Viestit: 6
Paikkakunta: Seinäjoki
Kummallinen kuula, kun ei tiedä tempaanko minä sitä vai se mut mukaansa. Tässä vaiheessa jälkimmäistä. En osaa enää edes ajatella mitään muita urheilulajeja.. paitsi ratsastusta vähäsen. Kyllä aukes niskat eilen ihanasti loppulaukoissa pääty-ympyrällä. Tänään lisää selkärentoutusratsastusta :)

_________________
Kun helevetti jäätyy, väkitukko kallaa vieläkin vespotteja.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Loka 24, 2011 6:11 am 
Poissa
Pitkä sykkeli kahdella pommilla

Liittynyt: Ma Loka 17, 2011 3:12 pm
Viestit: 41
Paikkakunta: Kajaani
Moi,

sain tunnukset auki -> heti tänne kertomaan ja kommentoimaan. :-)

Eli: olen 28v nainen. Olen liikkunut "aina" hyötyliikuntaa sekä fyysisten töiden puolesta. Nykyään nakotan tietokoneen ääressä ja se fyysinen puoli on hyvin satunnaista esitteiden, pyötien tai muiden juttujen kuskausta. Onneksi olen ymmärtänyt totuuden jo joku vuosi sitten. Vuonna 2007 löysin silloisen kotipitäjäni jumppasalin, bodypumpit ja muut ohjatut jumpat. Silloin myös alkoi kuntosalin laitteissa istuminen ja käsien ja jalkojen vuorotellen heilutus.

Kahvakuulaan ensikosketus tuli joskus 1 ½ vuotta sitten kaverin kautta. Olen välillä kokeillut jotain ja seilannut kuulan, levytangon ja niiden istuntalaitteiden väliä. Pyörää poljen edelleen innolla sekä ohjatusti sisällä että kesällä pihalla. Lokakuun 15. päivä Kukka piti Suomussalmella kurssin ja perään oli kisat. Siellä kuula sai kyytiä ja oma kroppa myös. En ole peruskoulun yleisurheiluja ja hiihtoja lukuun ottamatta kilpaillut missään. Ja voi kun toi oli kivaa - sitä fiilistä tahdon lisää!

Nyt mulla on aavistus oikeasta tekniikasta, useampi kuula kotona ja intoa. Noilla varmaan voi hyvin jatkaa tästä? Tekniikka ja jaksaminen varmaan paranee, kunhan tarpeeksi nostaa. :-)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Loka 29, 2011 10:14 pm 
Poissa
Heiluttaa, vai eikö heiluttaa?
Avatar

Liittynyt: La Marras 13, 2010 4:41 pm
Viestit: 8
Paikkakunta: Tampere
Moro! Olen ollut foorumilla kuunteluoppilaana parin vuoden ajan. Loin tunnuksenikin jo lähes vuosi sitten voidakseni jakaa kuvaamani videon Denisovin ME-suorituksesta long cyclessä Tampereen MM-kisoissa. Nyt sitten lähdin mukaan Suomen kahvakuula ry:n hallitukseen, joten lienee jo aika esittäytyä.

Nimeni on siis Tero Kesti, ja ikää minulla on nyt 37 vuotta. Kuulin sanan kahvakuula ensimmäisen kerran noin kaksi vuotta sitten erään projektikokouksen yhteydessä pidetyssä saunaillassa. Pian sen jälkeen kävin pienellä viikonloppulomalla suomussalmelaisessa kylpylässä. Löysin sen kuntosalilta valikoiman kahvakuulia ja Martti Napparin kirjoittaman opaskirjasen, jonka neuvojen mukaan tein ensimmäiset heilautukseni kahvakuulalla. Jäin heti koukkuun ja halusin ostaa kuulan itsellenikin. Asuin tuolloin Kajaanissa, joten helpoin vaihtoehto oli ostaa kuula paikallisesta marketista. Aloin opetella nostamista omin päin netistä löytyvän materiaalin avulla, mikä ei tietenkään ole se paras vaihtoehto.

Ensimmäisen kerran sain asiantuntevaa opetusta Saarijärvellä Flower Power -tapahtumassa kesällä 2010. Löysin myös Kajaanista sinänsä ihan hyvää ohjattua kuulajumppaa, mutta GS-liikkeitä siellä ei juuri tehty. Treenasin jonkin aikaa Pavel Tsatsoulinen Enter the Kettlebell -teoksen mukaan, kunnes vasen olkapääni kipeytyi kroonisesti pystypunnerruksessa, luultavasti liian raskaan painon ja puutteellisen tekniikan takia. Jatkoin kuitenkin kuulan nostelua muiden urheiluharrastusteni, hiihdon, skikkailun ja potkupyöräilyn (kickbike) ohella.

Kesästä 2011 lähtien, Tampereelle muutettuani, olen käynyt jolin vetämissä GS-painotteisissa kuulatreeneissä. Niiden ansiosta olen ainakin alkanut ymmärtää, mitä kaikkea olen tähän asti tehnyt väärin :). Yritän siis nykyisin pääasiassa kehittää tekniikkaani työnnössä ja tempauksessa. Harjoittelen enimmäkseen 16-kiloisilla kuulilla. Minulla on myös yksittäiset 20-, 24- ja 32-kiloiset kuulat. Se 32-kiloinen on vielä turhan painava useimpiin liikkeisiin. Teen sillä lähinnä heiluria ja turkkilaista ylösnousua. Harjoittelen myös jonkin verran oman kehon painolla, kuten leuanvetoa ja yhden jalan kyykkyä.

_________________
Bells & Whistles


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Loka 30, 2011 7:12 am 
Poissa
Funktionaalisuuden ruumiillistuma

Liittynyt: La Tammi 01, 2011 12:04 pm
Viestit: 154
Paikkakunta: Vantaa
"32-kiloinen on vielä turhan painava useimpiin liikkeisiin. Teen sillä lähinnä heiluria ja turkkilaista ylösnousua."
Terishän on teräsmies! siis toihan on oikeasti kova juttu tehdä kolmekakkosella turkkilaista :!: [smilie=17.gif]


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 495 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com