Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on Ma Huhti 29, 2024 5:32 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 495 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 33  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Huhti 13, 2009 7:21 pm 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Hei Kissa, tervetuloa! :) Toivottavasti saat jatkossakin vastauksia askarruttaviin asioihin.

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Huhti 13, 2009 10:05 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Pe Touko 02, 2008 12:30 pm
Viestit: 1517
Paikkakunta: Helsinki
Tervetuloa Kissa! Sinun tarinasi on melkein sama kuin mitä minulla vuosi sitten! Tuosta on hyvä jatkaa!

_________________
Kukaan ei ole hyödytön, aina voi olla edes huonona esimerkkinä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Huhti 14, 2009 8:18 am 
Poissa
Normal Strength Level

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 9:03 am
Viestit: 1687
Tervetuloa Kissa kohtalontovereiden joukkoon? :twisted:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 05, 2009 6:15 am 
Poissa
Olisiko käsipaino sittenkin parempi?

Liittynyt: Ti Touko 05, 2009 5:57 am
Viestit: 20
Paikkakunta: Helsinki
Terve!
Poikaystävän innostamana päätin itsekin ryhtyä kahvakuulailemaan. Huomasin peruskuntoni tipahtaneen niin huonoksi, että sanoin itselleni "nyt, nainen, laitat itsesi kuntoon!" Koska salille ei oikeastaan ole varaa lähteä, oli kahvakuula loistava hankinta minulle.

Tänne foorumille hiippailin etsimään vähän ohjeita treenaamiseen, kun minulla ei ole mitään hajua siitä miten usein pitäisi harjoitella, kuinka paljon jne. :P Aloitin tuollaisella 8 kilon kuulalla. Eilen vähän testailin noita liikkeitä ja hauskalta (ja tehokkaalta) vaikuttaa.

Olen siis 23-vuotias opiskelija/sekatyöläinen Helsingistä. Lapsena harrastin aika paljon liikuntaa, uimahyppyjäkin, mutta viime vuosina liikuntani on koostunut lähinnä aamujunaan juoksemisesta. Joskus yritin harrastaa mm. jousiammuntaa ja capoeiraa, nyt haaveilen miekkailun aloittamisesta. Ehkä joskus "sitten kun on aikaa". Minulla on vähän huono keskittymiskyky näiden lajien kanssa, innostun nopeasti, mutta kyllästynkin sitten... Nyt on kuitenkin tuo mies jota voi potkia yhteistreeneihin, että ehkä tämä tästä. ;)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 05, 2009 6:46 am 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Hyvä Kirsikka, tervetuloa foorumille! Toivottavasti löydät ohjeita ja neuvoja - ja jos, et, kysy rohkeasti. :)

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 05, 2009 7:13 am 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Pe Touko 02, 2008 12:30 pm
Viestit: 1517
Paikkakunta: Helsinki
Tervetuloa Kirsikka! Tuosta se lähtee!

Tervetuloa myös yhteistreeneihin Kisikselle sitten kun taas saamme aikaiseksi yhteistreenailla siellä. Suunnilleen joka toinen tai kolmas lauantai tai sunnuntai ollaan siellä kuulailtu iloisen innokkaalla porukalla. Näistä löytyy lisätietoa tuolla "Yhteistoiminta" -osiossa.

_________________
Kukaan ei ole hyödytön, aina voi olla edes huonona esimerkkinä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 05, 2009 7:44 am 
Poissa
Olisiko käsipaino sittenkin parempi?

Liittynyt: Ti Touko 05, 2009 5:57 am
Viestit: 20
Paikkakunta: Helsinki
Mutta lehmäthän on söpöjä!

Hmm, tuo yhteistreeni vaikuttaa kivalta ajatukselta, pitääkin tulla sitten sinne kun ensi kerran järjestetään. Jos vaikka saisin vähän vinkkiä tekniikkaani, etten ihan miten sattuu tee näitä liikkeitä. :)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 05, 2009 3:43 pm 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: La Heinä 05, 2008 12:02 pm
Viestit: 1385
Paikkakunta: Helsinki
Kirsikka, tervetuloa vaan minunkin puolestani :) Ja tosiaan Kisahallissa kun välillä meistä muutamat kuulailee yhdessä niin neuvoja saa ilman muuta, vaikkei pyytäisikään :mrgreen: Kun näitä tapaamisia järjestetään, siitä laitetaan aina info tuonne foorumin Paikallistoiminta-osioon.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 05, 2009 6:38 pm 
Poissa
Mobilisaation Mestari ja IMALS
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 4:16 pm
Viestit: 4445
Tervetuloa Kissa ja Kirsikka :shock: Nais poweria täällä on tarvittu. Ei sen puoleen että Kukka ja Lafetz eivät olisi vahvoja(omistavat ahokarhun voimat) mutta on hyvä että naisia on nostamassa enemmän :twisted:

_________________
"Lifting to much weight, no speed, useless prick!"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 10, 2009 2:33 pm 
Poissa
Heiluttaa, vai eikö heiluttaa?

Liittynyt: Ke Huhti 29, 2009 10:38 am
Viestit: 7
Miksiköhän en ole tätä ketjua aiemmin nähnyt?

Olen uusi täällä, hyvin uusi. Siihen se uutuuden viehätys sitten jäikin. Olen 53-vuotias (joten en enää niin uusi) nainen, joka asustaa Turun kupeessa.

Urheilullinen taustani on hyvin kirjava. Suurin osa siitä,mitä olen elämässäni harrastanut - mutkamäki, tennis, sulkis, kössi, hölkkä jne. - on ollut pakko lopettaa, sillä nykyään mennään nivelrikkoisen polven ehdoilla eteenpäin. Viime vuosina olen lähinnä sauvakävellyt, tanssinut lattaritansseja ja pyöräillyt kesäisin. Viimeisen vuoden aikana olen käynyt paljon uimassa ja muutenkin plutinut vedessä, koska polveni oli yhtäjaksoisesti tulehtunut ja kipuileva melkein vuoden. Nyt se on ollut parempi puolisen vuotta.

Olen pitkään ollut kiinnostunut kahvakuulista, koska Saksassa asustava Varpu on ystäväni. En tiedä, miksi kuulien hankinta on kestänyt näin julmetun kauan. Mutta nyt ne on hankittu ja ekat räpellystreenit ovat takana. Ihan ekassa treenissä oli mukana paljon intoa ja vähän järkeä. Tulos = vartin jälkeen reidet oli hapoilla ja kävelin pari päivää kuin ankka, jolla on paskat housuissa.

Ensi tuntuma kuitenkin on, että tässä on jotain koukuttavaa. Toinen ihana havainto on ollut, että kun olen pistänyt meiliä asiantuntijoille ja vähän kysellyt, niin vastaukset ovat olleet ystävällisiä ja kannustavia. Ja kolmas havainto on ollut hämmästys, miten voi olla mahdollista, että 8 kg:n kuulat pitävät isoa naista ihan pellenään [smilie=13.gif] .


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 10, 2009 2:38 pm 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Hei, tervetuloa foorumille! :D

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 10, 2009 7:12 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Pe Touko 02, 2008 12:30 pm
Viestit: 1517
Paikkakunta: Helsinki
Lämpimästi tervetuloa, opp!

Jos nyt tuntuu sille, että kasit pitää pellenä, niin kyllä ne osat vielä vaihtuu, usko pois! Kyllä ne siitä kevenee ja kesyyntyy :D

_________________
Kukaan ei ole hyödytön, aina voi olla edes huonona esimerkkinä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 12, 2009 11:05 am 
Poissa
Heiluttaa, vai eikö heiluttaa?

Liittynyt: Ke Huhti 29, 2009 10:38 am
Viestit: 7
Lafez kirjoitti:
Lämpimästi tervetuloa, opp!

Jos nyt tuntuu sille, että kasit pitää pellenä, niin kyllä ne osat vielä vaihtuu, usko pois! Kyllä ne siitä kevenee ja kesyyntyy :D


Tämän vuoksi onkin kiva jatkaa. Julkistettakoon ensimmäinen tavoitteeni näin avoimesti: tavoitteeni olkoon, ettei enään tunnu siltä, että kahvat pitävät meikää ihan pellenä. Mutta mitenkäs tämä saadaan mitattua :wink: ? *ryhtyy pohtimaan mittausmenetelmiä*


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Kesä 14, 2009 11:42 pm 
Poissa
Olisiko käsipaino sittenkin parempi?

Liittynyt: Su Maalis 16, 2008 6:01 pm
Viestit: 17
Morjesta moi!

Olen 20-vuotias nuori miehen alku Helsingistä! Kiinnostuin kuulailusta sellaiset 3 vuotta takaperin, jolloin törmäsin yllättäen Matti Napparin harjoittelu.net sivustolle, josta olen ymmärtänyt, että moni täälläkin nykyään heiluttelevista on kipinänsä alunperin saanut. Urheilutaustasta sen verran että siihen kuuluu mm. judoa, jossa on tultu kilpailtuakkin monta vuotta, ju-jutsua ja ylläri ylläri sulkkista :D

Puoltoista vuotta takaperin hurahdin Crossfittiin aika kovaa, vähän liiankin kovaa jos vois sanoa... Puolen vuoden aikana käytännössä treenasin joka ikinen päivä, useana päivänä 2 kertaakin.. Tästä seurauksena sitten jonkin moinen yli-kunto tai jotain sinneppäin ja treeni haluttomuus vähäksi ajaksi... Siitä sitten viisastuneena vuoden verran Crossfittiä, jonka jälkeen olen aika pitkälti siirtynyt voimistelun ihmeelliseen maailmaan. Tänä koko aikana, kuulat on ollut lähellä sydäntäni ja niillä on tullut treenattua aika ahkerasti, viimeistä kuukautta lukuuntottamatta, jolloin olen nyt keskittynyt käytännössä kokonaan kehon painolla tehtäviin treeneihin...

Tässäpä tämä!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Heinä 12, 2009 2:09 pm 
Poissa
Virtuaali-CMS
Avatar

Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 12:57 pm
Viestit: 102
Paikkakunta: Jyväskylä
Terve!

Elikäs langan päässä on 21 vuotias miehenalku Jyväskylän ja kesäisin Savonlinnan suunnasta. Kuulailua olen aktiivisesti harjoitellut muutamia kuukausia ja perusasiat alkaa olemaan pikkuhiljaa kartoitettu. Tykännyt olen hirmuisesti tästä puuhasta ja aion kyllä jatkaa tätä hamaan loppuun asti :)

Opiskelen tiimiyrittäjyyttä Jyväskylän Tiimiakatemiassa ja ollaan parin muun harrastajan kanssa järjestetty viime talven aikana alkeiskursseja Keski-Suomessa. Huomenna pitäisi aloittaa kuulakurssin suunnittelu eräälle Savonlinnalaiselle kuntosalille.

Eipä tässä kai muuta :) Nyt tutkailemaan foorumin syövereitä tarkemmin!

_________________
Tie on harjoittelemista
Ajattele rehellisesti
Perehdy kaikkiin taitoihin
Kehitä vaistomaista arviointia ja kaiken ymmärtämistä
Kiinnitä huomiota myös pikkuseikkoihin
Älä tee mitään turhaa.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 495 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 33  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 122 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com