Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on La Huhti 27, 2024 12:00 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 495 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 33  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Touko 18, 2010 4:08 pm 
Poissa
Mobilisaation Mestari ja IMALS
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 4:16 pm
Viestit: 4445
Tuo on oikeaa gireviikan asennetta :mrgreen:

_________________
"Lifting to much weight, no speed, useless prick!"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 18, 2010 4:18 pm 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
Ihanaa Aritar, lisää vaimoja palstalle! [smilie=17.gif] [smilie=17.gif] [smilie=17.gif]

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 18, 2010 4:32 pm 
Poissa
Pro-kahvakuulajauhaja
Avatar

Liittynyt: To Tammi 31, 2008 6:00 pm
Viestit: 449
Paikkakunta: Oulu
Mä taidan tuntea tään!!!

_________________
Last time. No more bullshit!

Uusi treenipäiväkirja täällä:

http://arikaiko.wordpress.com


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 18, 2010 5:56 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Pe Touko 02, 2008 12:30 pm
Viestit: 1517
Paikkakunta: Helsinki
Tervetuloa palstalle Aritar!

_________________
Kukaan ei ole hyödytön, aina voi olla edes huonona esimerkkinä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 18, 2010 7:28 pm 
Poissa
Vanhan koulun voimailija
Avatar

Liittynyt: Ma Elo 10, 2009 5:18 pm
Viestit: 268
Paikkakunta: Oulu, Finland
Teretulemas Aritar [smilie=14.gif] !
Me vissiin jo tunnetaan.

_________________
2009/13: Sweat and sweet 16kg
2010/14: Kohti kymmentä minuuttia ja sen yli
2011/15: Voiko kahvakuulaa käyttää hattuna/kuntoutusvälineenä?
2012: Jotta muistaisin olla kuulani edessä nöyrä mutta peloton


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 19, 2010 12:25 pm 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
Aritar kirjoitti:
No niin, tämä on minun "jungfruresa" näille sivustoille

Vieläkun saadaan sut FB:n puolelle myös... :lol:

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 19, 2010 4:21 pm 
Poissa
Pommin hyötykäyttäjä
Avatar

Liittynyt: La Loka 31, 2009 3:20 pm
Viestit: 5
Paikkakunta: Oulu
Aritar kirjoitti:
[smilie=14.gif] No niin, tämä on minun "jungfruresa" näille sivustoille, vaikka kuulailua on tullut tehdyksi aktiivisemmin parin vuoden ajan. Aloitin treenaamisen karaten ja kobudon oheisharjoitteluksi itse asiassa eka kerran kesällä 2007 iltaa ennen Etelä-Afrikan kobudoleiriä. Matkustin mieheni Arin kanssa lihakset kipeinä 27 tuntia, mutta kipinä iski! Aluksi treenasin 8 kg kuulilla n. pari kertaa viikossa ja siitä hiljalleen painavimpiin n. kolmesti/vko. Seuraava projekti olisi se kauhean painava 24 kg!


Jee jee teretulemas tämänkin gireviikan puolesta. Upealta kuulostaa kilomäärät; mitähän siihen sanoisi pikkuhiiri tai fantti :?: :D


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 19, 2010 4:43 pm 
Poissa
Normal Strength Level

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 9:03 am
Viestit: 1687
Oulusta on pikku hiljaa tulossa Suomen kuulakeskus. Lieto pistää kovasti kampoihin. Teidän täytyy vaikka kerran vuodessa aina selvittää LIedon porukan kanssa että kuka on kuka? :twisted:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Elo 14, 2010 7:01 pm 
Poissa
Painovoima paras voima

Liittynyt: To Elo 05, 2010 8:30 am
Viestit: 90
No löysinpä tällaisenkin ketjun täältä. Tuonne muihin ketjuihin jo jotain kirjoitellutkin. Olen helsinkiläinen pian kolmikymppinen kuulailijakeltanokka. Olohuoneen nurkissa kauan uiskenteli 2x8-kuulat, nyt niistä sitten innostuin vihdoin ja pikkuhiljaa on päässyt käymään niin, että mun salittelu on muuttunut enemmän ja enemmän kuulailuksi (ja myös muuksi toiminnalliseksi sekoiluksi, kaiken maailman jumppapallosirkusta jne). Karppausta harrastelen myös, ilmeisesti aika yleistä kuulailijoiden keskuudessa? Siviilissä toimin mm. ryhmäliikuntaohjaajana, mahdollisesti pääsen joskus ohjaamaan kuulatunteja myös :mrgreen: .

Ehkäpä innostun jossain vaiheessa laittamaan treenipäiväkirjaa julkiseen pällistelyyn, kattoo ny miten sitä jaksaa näpytellä... Mutta ainakin innokkaasti itte seurailen muiden treenilokeja ja salaa sieltä varastan ideoita :twisted:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Elo 15, 2010 10:03 am 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Ke Heinä 07, 2010 7:16 am
Viestit: 1272
Jonkin aikaa olen näitä sivuja jo lueskellut ja muutaman viestinkin saanut aikaiseksi. Ennen ei ole tämä ketju osunutkaan silmään, mutta laitetaanpas nyt jotain esittelyntynkää tänne.

Olen reilu nelikymppinen nainen Keski-Suomesta. Kahvakuulaa heilutin ensimmäisen kerran viime huhtikuussa ja se vei kyllä saman tien mennessään. Olen vuosia harrastanut aktiivisesti kuntoliikuntaa, mutta kuntosalilla en ole koskaan viihtynyt. Viime vuosina olen kuitenkin tiedostanut sen, että tämänikäinen toimistotyötä tekevä naisihminen kaipaisi kyllä lihaskuntotreeniäkin muun liikunnan ohessa. Kahvakuulatreeni ulkona ryhmässä alkoi tuntua omalta lihaskuntojutulta, ja eipä monta viikkoa treeniä mennyt, kun huomasin, ettei hartioiden tarvitsekaan olla aina jumissa! Paljon on kroppa myös kiinteytynyt näiden kuukausien aikana. Monessakin kahvakuularyhmässä olen kesän aikana kierrellyt, ja onpa tullut itsellekin hankittua 8 kg, 12 kg ja 16 kg kuulat. Niitä tulee heiluteltua sitten kotonakin.

_________________
”Jos sinulla ei ole aikaa syödä, liikkua, ajatella ja levätä oikein, on sinulla oltava aikaa sairastaa myöhemmin!” -Kristian Ekström


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Elo 15, 2010 2:49 pm 
Poissa
Normal Strength Level

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 9:03 am
Viestit: 1687
Tervetuloa kaikki uudet jäsenet ja nostajat tälle foorumille. Toivottavasti tapaamme toisiamme mahdollisimman usein kaikissa tapahtumissa. :twisted:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Elo 15, 2010 7:25 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Pe Touko 02, 2008 12:30 pm
Viestit: 1517
Paikkakunta: Helsinki
Lämpöisesti tervetuloa sekä Kuhvakaalia ja Qla!

Niin ja treenipäivyriä vaan värkkäämään!

_________________
Kukaan ei ole hyödytön, aina voi olla edes huonona esimerkkinä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Elo 21, 2010 4:13 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Ke Heinä 07, 2010 7:16 am
Viestit: 1272
Kiitos toivotuksista. Käyn aktiivisesti täällä lueskelemassa, mutta treenipäiväkirjaa en oikein osaa pitää, koska käyn ohjatuissa treeneissä eikä niissä tule laskettua toistoja eikä niitä reippaan tunnin aikana tehtyjä kaikkia lukuisia liikkeitäkään muista millään. Voisin kyllä kuvailla, minkä biisin aikana tuntui pahalta, ja minkä aikana todella pahalta. :lol: Jälkeen päin kuitenkin tuntuu aina hyvältä. :D

Pari ohjattua tuntia mahtuu viikkooni, ja välipäivinä liikun jotenkin muuten. Lähinnä palauttavaa lenkkiä, ja kerta viikkoon pyrin tekemään omankin kahvakuulatreenin lisäksi. Syyskuussa alan taas käydä säännöllisesti kaksi kertaa viikossa uimassa 1,5 - 2 km per kerta. Liikunta on niin hyvää vastapainoa työlleni, etten tahdo malttaa pitää lepopäiviä ollenkaan. Siinä mulla olisi opettelemisen paikka. :|

Kuntoilumeiningillä kuitenkin mennään. Kilpailut eivät ole minua varten, vaikka kerran ihan hyvällä menestyksellä leikkimielisessä kisassa mukana olinkin. :lol:

_________________
”Jos sinulla ei ole aikaa syödä, liikkua, ajatella ja levätä oikein, on sinulla oltava aikaa sairastaa myöhemmin!” -Kristian Ekström


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Elo 26, 2010 11:55 am 
Poissa
Ennen oli forkut rautaa

Liittynyt: Ke Elo 25, 2010 5:13 pm
Viestit: 831
Paikkakunta: melkein Lieto, mut sit kuitenki Turku
Olen ihan uusi täällä. Eilen Liedossa ekoissa treeneissä otin ensimmäistä kertaa kunnolla tuttavuutta vaaleanpunaiseen kasipalloon. Muutaman kerran olen muissa reeneissä joutunut vastentahtoisesti räpelöimään kuulan kanssa, mutta eilinen taisi viedä mut mennessään. Kiitos siis rikkaasta kokemuksesta asianosaisille!

Olen likipitäen kolmekymppinen, turkulainen nainen. Aika pitkälti koko elämäni olen ollut liikkumaton tapaus. Aikana ennen lapsia sain kipinän juoksemiseen ja sitä olen jatkanut lasten välissä ja jälkeen aina kun paino on ollut alle kolmenumeroinen. Liedon ulkotreeneissä ajattelin käydä ja ehkäpä uskallan sinne Kanalaankin jo lauantaina :oops: Onneksi on nää foorumit ja feispuukit, että pääsee piireihin jo ennen ku edes osaa heiluttaa kuulaa.

_________________
Ninni - muikea valkku
http://niinasalonen.com -- http://gslieto.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Elo 26, 2010 12:06 pm 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
Moikka Knoppe,

Kiva, että olet rohkaistunut mukaan! Ehkä näemme pian?

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 495 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 33  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 130 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com