Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on To Maalis 28, 2024 6:29 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 495 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Elo 16, 2011 6:21 pm 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
RautaNeito kirjoitti:
anzuppi kirjoitti:
Tervetuloa RautaNeito!

Eli IronMaiden... :lol:


Nikki tulee juurikin Iron Maidenista, muttei muuten loistavasta bändistä, vaan keskiaikaisesta kidutusvälineestä ja se taas liittyy keskiaikaharrastukseeni :mrgreen:

No juu, meinasin vielä laittaa et se Piikkikaappi kidutusväline.....
Mut en uskaltanut ettet käsitä väärin ja loukkaannu. :mrgreen:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Elo 26, 2011 12:38 pm 
Poissa
Pommin hyötykäyttäjä

Liittynyt: To Kesä 09, 2011 12:57 pm
Viestit: 5
Moi! Ajattelin esittäytyä tänne hyvien tapojen mukaisesti. Eli olen Otto, 19 vuotias miehen alku savosta ja ensimmäinen kuula (16kg) tuli tilattua foorumin ohjeistuksella niin että postissa tuli toissapäivänä. Sen verta voisin vielä valoittaa elämäntarinaani, että olen jotain väliltä 180-185 pitkä ja 75-80kg painava. Oma laji jonka takia kuulaa heiluttelen on koripallo. Tässäpä tämä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Elo 26, 2011 2:45 pm 
Poissa
Funktionaalisuuden ruumiillistuma

Liittynyt: La Tammi 01, 2011 12:04 pm
Viestit: 154
Paikkakunta: Vantaa
Tervetuloa! Ja kun koris rupee tympimään niin sitten GS kisoihin mukaan!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Elo 30, 2011 6:11 pm 
Poissa
Ensimmäinen heilautus takana

Liittynyt: Ma Elo 29, 2011 8:01 pm
Viestit: 3
Tervehdys Kotkasta. Kuulan kanssa on tullut tehtyä yhtä sun toista viimeisen puolen vuoden aikana enemmin ja vähemmin. Ohjatuilla tunneilla sain ensikosketukseni kahvakuulaan ja siintä se innostus sitten lähti. Nyt olen viime aikoina hakenut tuntumaa enempi gs-liikkeisiin ja tällä saralla tekemistä riittää. Laji vaikuttaa mielenkiintoiselta ja sikäli mikäli aikaa löytyy töiltä ja perheeltä, on vakaa aikomukseni jatkaa kuulan nostamista, toivottavasti vielä pitkään.

Ari Viren


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Syys 04, 2011 12:52 pm 
Poissa
Olisiko käsipaino sittenkin parempi?

Liittynyt: Pe Syys 02, 2011 5:54 pm
Viestit: 16
Tervehdys!olen 48v maanviljelijä ja yrittäjä pohjois-savosta Kiuruvedeltä.Harrastanut kuntoilua yleensäkin kolmisen vuotta.Kuntoutuksessa lihaskuntotestissä tuli vielä huipputulokset vaikka lähes kolmeenkymmeneen vuoteen ei ole tullut muuta liikuntaa kuin työssä ja siitä tuli vähän innostuttua alkuun sauvakävelylle,sitten nyrkkeilyharjoituksiin missä sitten näin kahvakuulan ensimmäistä kertaa.Pari vuotta sitten hommasin paikallisen rautakaupan kautta ensimmäiset kuulat(12,20,24ja 32)ja sitten keväällä original-mallit 8-48kg.Kuula on vienyt mennessään ja palauttanut kohtuullisen fyysisen kunnon ilmiömäisen nopeasti.Kuntopohja kylläkin tulee varsin raskaasta fyysisestä maatalous-ja metsätöistä joita piti tehdä jo ihan lapsesta lähtien(nykyään työni ei ole enää fyysistä sillälailla)

Tiedä vaikka joskus innostuu lähtemään kisoihin kun tulokset vähän paranee.

Matti Lappalainen


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Syys 05, 2011 8:55 am 
Poissa
Site Admin
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 16, 2011 9:22 pm
Viestit: 2523
Paikkakunta: Espoo
Tervetuloa MattiL!
Kuulannosto ja kisaaminen on koukuttavaa, varo vaan :wink:

_________________
aka traanitapiiri
Valiokunta | Koti | Kuulasauna | Katsoo ne jotkut golfiakin


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Syys 13, 2011 5:30 am 
Poissa
Olisiko käsipaino sittenkin parempi?

Liittynyt: Pe Syys 02, 2011 5:54 pm
Viestit: 16
En lähde kisoihin ennenkuin räkki pelaa kunnolla.Tempaus alkaa sujua jollain lailla ja yhden kuulan räkki toimii erittäin hyvin mutta kahden kuulan nosto kuluttaa voimat nopeasti.2x32 menee kymmenkunta kertaa,enemmänkin jos malttaisi pitää muutaman päivä tauon mutta kuitenkin vain pari minuuttia.
Ihan omaksi iloksi kyllä nostellaan ja keskenään kisataan aina joskus.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Syys 13, 2011 1:19 pm 
Poissa
Kahvapommittaja

Liittynyt: Ma Syys 05, 2011 9:28 pm
Viestit: 10
Paikkakunta: Espoo, Finland
Tässä esittelyä hieman jälkijunassa:

Espoolainen muusiikin sekatyömies, ekat kuulat ostettu jo vuoden 2004 liepeillä, vakava kuulailu alkoi kun ura alkoi viedä kunnolla vuonna 2007 (salilla käynti ei ollut enää kannattavaa jatkuvan reissaamisen ja muiden aikatauluseikkojen takia), joskin välillä on tullut taukoja, viimeksi maaliskuusta elokuuhun käsionnettomuuden ja sitä seuranneen leikkauksen takia. Tällä hetkellä kuulia löytyy kotoa 8, 12, 2x16, 20 (toinen tullee ensi viikolla!), 24 ja 28. Tämän hetken välitavoitteena on marraskuun puolessavälissä alkava kiertue, jossa olisi mukava olla "paidattomassa" kondiksessa, vaikka paita varmasti päällä pysyykin. Kilpailuintressiä ei ole, koulutusintressi on (olen yhdeltä ammatiltani opettaja). Muut intressit funktionaalisia ja vähintäänkin narsistisia.

Harjoitusprotokollat RKC, ETK, ROP, RTK jne. Lisätietoja löytyy harjoituspäiväkirja-osiosta...

Mahtavaa että tällainen keskustelu löytyy myös Suomesta!

Erkka Korhonen


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Syys 13, 2011 1:40 pm 
Poissa
Site Admin
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 16, 2011 9:22 pm
Viestit: 2523
Paikkakunta: Espoo
Loistavaa, lisää rautapalloja Espoossa! Jee!!

_________________
aka traanitapiiri
Valiokunta | Koti | Kuulasauna | Katsoo ne jotkut golfiakin


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Loka 14, 2011 7:45 am 
Poissa
Pitkä sykkeli kahdella pommilla

Liittynyt: Ke Loka 12, 2011 7:05 am
Viestit: 49
Paikkakunta: Pori
No niin. Uusi kahvakuulailuun hurahtanut jäsen ilmoittautuu. Itse pitkään olin harkinnut kuulan hankkimista ja asia korjaantui, kun sain sellaisen vaimolta lahjaksi. Tässä varovaisesti tutustunut välineeseen ja ihan sellaisia simppeleitä ja lyhyitä juttuja tehnyt vasta. Työpaikka järjestää ohjattua toimintaa ja ajattelin ilmoittautua tunneille. Taustoja itsestäni:

34v. mies. Pituutta 190cm ja painoa on riittävästi. Treenailen myös levytangolla ja se on toistaiseksi pääväline. Kahvakuula kylläkin näyttelee merkittävää osaa varmasti tulevaisuudessa. Esim. ensikesän treenit saattaa koostua pääosin kuulailusta. Selkäni on huono ja siksi ajauduin takaisin voimaharjoittelun pariin. Olin aikaisemmin nuorena treenaillut, mutta harrastus jäi vuosiksi. Nyt on polvet kipeytyneet ja kyykyt/mavet ovat olleet syksyn aikana jäissä.

Muuten olen perusliikkeillä yrittänyt kurittaa kroppaani ja painoakin olen pudottanut vajaa parikymmentä kiloa. Eli toiminnallinen treeni on ollut aina se mun juttu ja kahvakuulailussakin ajattelin pysyä pääosin perusliikkeissä. Aerobinen aktiviteetti on ollut jostain syystä myrkkyä ja sitäkin ajattelin saada kahvakuulailun kautta silleen vaivihkaa lisättyä. Lihashuolto on tullut päivä päivältä tärkeämmäksi ja sitä olen onneksi jaksanut harjoittaa säännöllisesti.

Pakkotoisto-foorumilla esiinnyn samalla nickillä.

_________________
"A week of heavy drinking makes me think clearer", Jim Wendler


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Loka 14, 2011 8:55 am 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
Terveppä tuloa foorumille, Hullu basisti! :mrgreen:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Loka 14, 2011 11:26 am 
Poissa
Pitkä sykkeli kahdella pommilla

Liittynyt: Ke Loka 12, 2011 7:05 am
Viestit: 49
Paikkakunta: Pori
anzuppi kirjoitti:
Terveppä tuloa foorumille, Hullu basisti! :mrgreen:

Kiitos.

_________________
"A week of heavy drinking makes me think clearer", Jim Wendler


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Loka 17, 2011 9:03 pm 
Poissa
Olisiko käsipaino sittenkin parempi?

Liittynyt: Su Loka 16, 2011 5:02 pm
Viestit: 19
Paikkakunta: Kalakukkola
Heipä hei,

tuonne muualle jo jotain huutelinkin jo, mutta laitetaan tännekin tekstiä nyt :) Elikkä 19-v. opiskelija, naenen, Kuopiosta... Oman kuulan (8 kg) ostin noin kuukausi sitten ja sitten siitä lähtien yirttänytkin netin avustuksella opetella noita tekniikoita (rive, työntö, tempaus, vauhtipunnerrus, etuheilautus). Olin myös Kukan kurssilla Suomussalmella. Kuusamon kisaan menin ilmoittautumaan..

_________________
Дикие Жеребенок


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Loka 18, 2011 4:42 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
Tervetuloa Inertia! Mahtavaa saada nuoria lajin pariin, meidän veteraanien seuraan! :P

Tsemppiä Kuusamon kisoihin [smilie=14.gif]

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Loka 18, 2011 4:50 am 
Poissa
Funktionaalisuuden ruumiillistuma
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 9:31 pm
Viestit: 139
Tervetuloa Inertia! :)

_________________
24 Blogi


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 495 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com