Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on To Maalis 28, 2024 6:14 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 495 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To Tammi 12, 2012 7:57 pm 
Poissa
Olisiko käsipaino sittenkin parempi?

Liittynyt: Ma Tammi 02, 2012 11:49 am
Viestit: 21
Paikkakunta: HKI
30-v vihreä kuulanrakastaja esittäytyy ja kumartaa. Ei mennyt kauan, kun hurahdin lajiin. Tavoitteena olisi nyt ensin kehittää tekniikkaa ja sen jälkeen tulee muut jutut. Kovasti kiinnostaisi käydä leireillä. Ehkäpä uskaltaudun jossain välissä myös kuvaamaan videon arvioitavaksenne ja neuvoja varten.

Koulutukseltani olen FM (it-ala), mutten koe olevani kovin nörtti. :) Toimistotyötä tasapainottaa myös toinen harrastus, krav maga, jota olen tahkonnut 7 vuotta.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 12, 2012 8:16 pm 
Poissa
Site Admin
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 16, 2011 9:22 pm
Viestit: 2523
Paikkakunta: Espoo
Tervetuloa vaan munkin puolestani kaikki uudet!
Tällä lajilla on taipumus aiheuttaa tota hurahtelua...

_________________
aka traanitapiiri
Valiokunta | Koti | Kuulasauna | Katsoo ne jotkut golfiakin


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 12, 2012 8:27 pm 
Poissa
Ensimmäinen heilautus takana

Liittynyt: Su Tammi 01, 2012 12:26 pm
Viestit: 3
ok..keskeltä suomea ilmottaudutaan=)elikkä kuulaan koskin loppukesästä 2011 ensimmäisen kerran, ja käteenhän se jäi=) olen 33 vuotias enkä ikinäkoskaanmilloinkaan ollu harrastanu liikuntaa ennen. Ompa hauska seurata itteesä ja kunnon kehitystä=) Hyvinkään 5.11 kisoihin osallistuin 12kg ja tulos tais olla 124=) olin tosi tyytyväinen.. on ollu kyllä välillä tosi raskaitakin viikkoja, kun ei oo malttanu jättää kuulaa huilaamaan.. oon töistä vapaalla hoitamassa lapsia toivottavasti vielä pari vuotta, siinä sivussa on hyvä harrastaa..niin..ilmottauduin sit koulutukseen jyväskylään=) kai siitä sit toukokuussa jonkunlaiset ohjaajapaperit saa!! oliko tarpeeks=)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Tammi 16, 2012 8:29 pm 
Poissa
Ensimmäinen heilautus takana

Liittynyt: Ma Tammi 02, 2012 8:51 pm
Viestit: 2
Moikka vaan kaikille. Täällä +40 nainen savosta joka on kuulaa heilutellut kohta vuoden. Liikuntaa on tullut harrastettua välillä enemmän ja välillä vähemmän, nyt toivon mukaan enemmän :) Tähän asti ei ole ollut liikunnan suhteen varsinaista tavoitetta, body bumpit, hölkkäämiset ym. on tullut kokeiltua, mutta nyt tämä kuulailu on vienyt ihan mukanaan ja toiveena on saada kunto nousemaan. Tällä hetkellä käytössä 8 ja 12kg kiloiset joista pääasiassa käytän 12kg. Jospa ensi kesänä 16kg jo nousisi. Kukan kurssilla kävin alkukesästä 2011 ja paljon tuli hyvää tekniikkaoppia sieltä. Kerran viikossa käyn ohjatulla KB/ crossfit tunnilla ja muuten harjoittelen kotona.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Tammi 16, 2012 9:47 pm 
Poissa
Metukka ja suolakurkku -uskovainen
Avatar

Liittynyt: To Tammi 06, 2011 8:33 pm
Viestit: 352
Paikkakunta: Turku
Tervetuloa ! [smilie=14.gif]


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Helmi 18, 2012 1:01 pm 
Poissa
Pommin hyötykäyttäjä

Liittynyt: Su Helmi 12, 2012 10:17 pm
Viestit: 6
Marco liityinpä tännekkin...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Maalis 18, 2012 8:14 pm 
Poissa
Ensimmäinen heilautus takana

Liittynyt: La Helmi 11, 2012 4:57 pm
Viestit: 4
Paikkakunta: Loviisa
Tervehys!
Uskaltaudunpa sitten minäkin tänne moikkaamaan [smilie=14.gif]

Olen 39-vuotias - lapsen, miehen ja kahden koiran huoltaja.
Urheilua ei kukaan sitten teinivuosien jalkapalloharrastuksen jälkeen ole pystynyt meikäläiseen yhdistämään.
Paitsi autosellaista.

Työkaveri sai 2010 yllytettyä työpaikan "kahvakuulaan", jonka seurauksena jäin kiinni siihen kahvaan. Jumppia kesti toukokuuhun 2011. Jotenkin noilla jumppatunneilla tuli sellain olo, että näinköhän tällä rautapallolla oikeesti tehdään...? Vaikka rautaklöntti oli jo kertonut olevansa juuri se oikea minulle - oli alettava hakemaan tietoa enemmän. Google maailmasta haaviin jäi tämä kahvakuulasivusto foorumeineen sekä Kukka Laakson ja Marko Suomen sivustot, joita olen sittemmin stalkannut :)
Luettu on Maanantaisoturit, aloittelijan oppaat.. ja tarkkailtu lähimaaston kursseja ja tapahtumia - joita ei sitten ilmaantunut eikä kantti kestänyt enää odotella >> osallistuin 17.3.2012 Kahvakuulaharjoittelun perusteet -kurssille Hyvinkäällä.

Ajoin tuolle kurssille sellaiset ~120 km suuntaansa, kämmenet aukes, lihakset ilmoittaa olemassa olostaan >> haluan tätä lisää :shock: Olenko sitten masokistinen vaiko hurahtanut...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Maalis 18, 2012 9:56 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: To Joulu 30, 2010 12:11 pm
Viestit: 956
Paikkakunta: Kotka
sartsa kirjoitti:
Tervehys!
Uskaltaudunpa sitten minäkin tänne moikkaamaan [smilie=14.gif]

Olen 39-vuotias - lapsen, miehen ja kahden koiran huoltaja.
Urheilua ei kukaan sitten teinivuosien jalkapalloharrastuksen jälkeen ole pystynyt meikäläiseen yhdistämään.
Paitsi autosellaista.

Työkaveri sai 2010 yllytettyä työpaikan "kahvakuulaan", jonka seurauksena jäin kiinni siihen kahvaan. Jumppia kesti toukokuuhun 2011. Jotenkin noilla jumppatunneilla tuli sellain olo, että näinköhän tällä rautapallolla oikeesti tehdään...? Vaikka rautaklöntti oli jo kertonut olevansa juuri se oikea minulle - oli alettava hakemaan tietoa enemmän. Google maailmasta haaviin jäi tämä kahvakuulasivusto foorumeineen sekä Kukka Laakson ja Marko Suomen sivustot, joita olen sittemmin stalkannut :)
Luettu on Maanantaisoturit, aloittelijan oppaat.. ja tarkkailtu lähimaaston kursseja ja tapahtumia - joita ei sitten ilmaantunut eikä kantti kestänyt enää odotella >> osallistuin 17.3.2012 Kahvakuulaharjoittelun perusteet -kurssille Hyvinkäällä.

Ajoin tuolle kurssille sellaiset ~120 km suuntaansa, kämmenet aukes, lihakset ilmoittaa olemassa olostaan >> haluan tätä lisää :shock: Olenko sitten masokistinen vaiko hurahtanut...


Tulehan joskus Kotkaan treenaamaan, ei sieltä Loviisasta niin pitkä matka tänne ainakaan ole :wink:

_________________
Punire Corpus, Firmo Animus.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Maalis 19, 2012 6:17 am 
Poissa
Site Admin
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 16, 2011 9:22 pm
Viestit: 2523
Paikkakunta: Espoo
sartsa kirjoitti:
kämmenet aukes, lihakset ilmoittaa olemassa olostaan >> haluan tätä lisää :shock: Olenko sitten masokistinen vaiko hurahtanut...

Aika tyypillistä :D
Tervetuloa joukkoon!

_________________
aka traanitapiiri
Valiokunta | Koti | Kuulasauna | Katsoo ne jotkut golfiakin


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Huhti 19, 2012 2:46 pm 
Poissa
Sekaisin kuulista

Liittynyt: To Huhti 19, 2012 1:25 pm
Viestit: 77
Tommi tässä moi, Helsingin Roihuvuoressa asustelen, olen 36v. Syksyllä vuonna 2008 muljautin thainyrkkeilysparrissa polvilumpioni sijoiltaan. Siinä sit ihmettelin ekana ja viimeisenä sairaspäivänä jalkatuki jalassa, et mitenhän sitä jumppais seuraavat viikot. Painelin kauppaan ja ostin 16kg:n lujateräskuulan. Siinä ne päivät meni heilautellessa ja opetellessa... tähän päivään mennessä löytyy nurkista 11 kuulaa ja intoa on enempi kuin aikaa. Onko Itä-Helsingissä aktiivisia kuulailijoita jotka käy ulkona treenailee?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Loka 25, 2012 6:18 am 
Poissa
Pitkä sykkeli kahdella pommilla

Liittynyt: Ke Loka 24, 2012 3:02 pm
Viestit: 48
Paikkakunta: Naantali
Heippa vaan kaikille!

Pikaista esittelyä pukkaa :)

Täälläpä vm. 84 naisihminen Naantalista.
Kuulien kanssa fitnessmielessä touhuillut jo pidemmän aikaa ja noita vinyylipäällysteisiä löytyykin jokunen murikka jo kotoa (Seuraavaksi aletaan täyttää kaksiota niillä Original russianeilla).
Nyt kuitenkin viimeaikoina alkanut toi GS kiinnostaa päivä päivältä enemmän ja täällä ollaan nyt sit imemässä lisäinfoa ja "tunkemassa piireihin", jotta pääsis kunnolla harjoittelemisen makuun ja löytyis kokeneempia joilta saisi asiantuntevaa opastusta ton tekniikan suhteen.

Tekniikkahan mulla siis täysin itseopiskeltu, tosin olen viettänyt monta monituista tuntia erinäisten netistä löytyvien opetusmateriaalien parissa :D Esim. Eveliinalta löytyy erinomaista matskua perusteista. kiitos niistä! Nyt kun näiden kuulien kanssa on kuitenkin päätetty alkaa ihan "vakavissaan" touhuilla (lainausmerkeissä siksi, että kivaahan se toivottavasti on, vaikka vakavissaan treenaisikin), niin olisi kiva saada jo jonkinlaista tekniikantarkistusta ja päästä välillä treenailemaan ihan porukassa.

On muuten aivan erinomainen foorumi tämä, paljon mielenkiintoista luettavaa! Kiva, että kahvakuulaporukoissa on näin aktiivista väkeä! Nyt takaisin lueskelemaan :)

Syysterveisin,

Marjo


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Loka 25, 2012 6:45 am 
Poissa
Ennen oli forkut rautaa

Liittynyt: Ke Elo 25, 2010 5:13 pm
Viestit: 831
Paikkakunta: melkein Lieto, mut sit kuitenki Turku
Heippa vaan Marjo! Turun suunnalla voi tulla esim. perjantaisin Spartan Sport Centerin GS-treeneihin (kokeilukerta on ilmainen) tai maanantaisin GS-Liedon ulkotreeneihin, treenit ovat maksuttomat ja ulkona ympäri vuoden.

_________________
Ninni - muikea valkku
http://niinasalonen.com -- http://gslieto.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Loka 25, 2012 7:31 am 
Poissa
Pitkä sykkeli kahdella pommilla

Liittynyt: Ke Loka 24, 2012 3:02 pm
Viestit: 48
Paikkakunta: Naantali
Kiitos Ninni! Saattaapi olla, että tuun ensi perjantaina kokeilemaan sinne Spartanille, kun sattuu sopivasti olemaan vapaapäivä. :)
Voiko sinne noin muuten osallistua jollain kertamaksulla, kun näin vuorotyöläisenä ei noi säännölliset treeniajat oikein sovi aikatauluun, joten en viittis mitään jäsenyyksiä mihinkään hommata...?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Loka 25, 2012 7:47 am 
Poissa
Ennen oli forkut rautaa

Liittynyt: Ke Elo 25, 2010 5:13 pm
Viestit: 831
Paikkakunta: melkein Lieto, mut sit kuitenki Turku
Joo, siellä on ainakin 10-kortti myynnissä. Lisäksi sinne voi hommata sellaisen kortin jolla voit treenata oma-aloitteisesti, omalla ajalla ja käydä GS-treeneissä kun sulle sopii. *kytky myytävään tuotteeseen*, minä siis ohjaan ne treenit. [smilie=14.gif]

_________________
Ninni - muikea valkku
http://niinasalonen.com -- http://gslieto.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Loka 25, 2012 3:14 pm 
Poissa
Painovoima paras voima
Avatar

Liittynyt: Su Kesä 03, 2012 10:45 am
Viestit: 99
Mitä minä itseäni esittelemään mutta noita kuulia. Kaksi "sitruunaa" eli keltaiseksikkäästi maalattua 18kg kompaktia liikkuu Espoon Kuulasaunassa erään miehen ympärillä tavoitellen 16kg LC-SM-kisoja ensi vuonna. Tähän asti oikeastaan jokaiseen harrastukseen on kuulunut myös lajinörtteily netissä joten luontevaahan tänne oli loggautua...
CrossFittiä on tullut myös harrastettua ja toiminnallista treeniä jo ennen koko lajia.

_________________
Kisoissa ei voita vahvin vaan se joka nostaa eniten.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 495 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com