Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on Ma Kesä 17, 2024 12:48 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 18 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kerro mielipiteesi tuotteiden ja/tai palveluiden arvioimisesta foorumilla?
Ääniä yhteensä : 0
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Heinä 07, 2008 3:52 pm 
Poissa
Janimal
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:17 am
Viestit: 1785
Paikkakunta: Hämeenlinna
Mun mielestä pitää olla oikeus keskustella välineistä ja vaikka eri kuulakouluttajista. Mistä sitä tietoa sitten saisi ellei täältä?
Ei tää nyt mikään Neuvostoliitto sentään ole vaikka kahvakuulista puhutaankin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Heinä 07, 2008 3:56 pm 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Tämän koko karsinan kuvauksessa lukee näin: "Vapaata keskustelua eri välineistä. Mitkä ovat parhaat kahvakuulat? Tarvitseeko kuulia huoltaa? Mitä muita välineitä olet kokenut hyväksi harjoittelua tukemaan?"

:idea:

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 08, 2008 3:13 am 
Poissa
Funktionaalisuuden ruumiillistuma

Liittynyt: Su Heinä 06, 2008 8:32 am
Viestit: 142
Paikkakunta: Lohja
Itse asiassa ajattelin kirjoitella tänne arvosteluja joistakin kuula-DVD:stä. Mielestäni olisi outoa, jos keskustelufoorumilla ei voisi keskustella foorumin aihepiiriin kuuluvasta asiasta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 08, 2008 2:10 pm 
Poissa
Normal Strength Level

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 9:03 am
Viestit: 1687
Ja vieläpä ns omalla foorumilla, mikä on harrastajien ylläpitämä ja tarkoitettu harrastajille. Ja eikös tämän tyyppisen foorumin hyvänä puolena voisi olla että se auttaa muita harrastajia välttämään pahimmat karikot ja tällä tavalla jopa säästämään hieman rahaakin? :twisted:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 08, 2008 3:23 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:37 pm
Viestit: 942
Kyllä munkin mielestä tänne, jos minne sopii hyvin asiakkaiden eri valmistajista, myyjistä jne tuotteista ja palveluista kirjoittamat arvostelut!

Kunhan saan omat KAHVAkuulani myyntiin, aion ainakin itse perustaa oman ketjun mun KAHVAkuulien arvostelulle, palautteelle jne.

_________________
Henkilökohtaista kuntovalmennusta, urheillijoiden fysiikkavalmennusta, harjoitusohjelmia, toiminnallisen harjoittelun leirejä ja seminaareja ym:
JR-Valmennus


Viimeksi muokannut Juha R päivämäärä Ti Heinä 08, 2008 3:49 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 08, 2008 3:42 pm 
Poissa
Funktionaalisuuden ruumiillistuma

Liittynyt: Su Heinä 06, 2008 8:32 am
Viestit: 142
Paikkakunta: Lohja
Juha R kirjoitti:
Kunhan saan omat kuulani myyntiin, aion ainakin itse perustaa oman ketjun mun kuulien arvostelulle, palautteelle jne.


:lol: Joo, tämän voi ymmärtää monella tavalla...

Mutta vakavissaan, arvosteluissa on ainakin teoreettinen "kostoarvostelujen" vaara, joissa joku esim. huonoa palvelua saanut kirjoittaa kostomielessä kohtuuttoman huonoja arvosteluja jossa lytätään joku tuote täysin, vaikka oikeasti vikaa on ollut vain esim. toimitusajassa. Samaan sarjaan menevät kaupallisten toimijoiden kilpailijoistaan kirjoittamat huonot arvostelut, joiden avulla yritetään vahingoittaa kilpailijan mainetta ja samalla saada ko. kilpailijalta asiakkaita pois ja toivottavasti itselle. Tämä lienee kuitenkin melko teoreettinen uhka; en muista että olisin törmännyt tällaiseen missään. Ja joka tapauksessa myös foorumille kirjoitetut arvostelut ovat toisten käyttäjien arvostelun ja arvioinnin alaisina, joten tällaistentapausten taustat tulevat varmasti ilmi nopeasti.

Itse ainakin olisin kiinnostunut lukemaan, mitä tavaraa kannattaa (tai ei kannata) hankkia ennen kun sijoitan rahaa.

_________________
Seppo Vesala


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 08, 2008 3:52 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:37 pm
Viestit: 942
YJT kirjoitti:

:lol: Joo, tämän voi ymmärtää monella tavalla...



Hohhoh! :lol: Päivitin viestini, ettei YJT:n kaltaiset, kieroutuneet sanasepot pääse vinoilemaan.. :wink:

8)

_________________
Henkilökohtaista kuntovalmennusta, urheillijoiden fysiikkavalmennusta, harjoitusohjelmia, toiminnallisen harjoittelun leirejä ja seminaareja ym:
JR-Valmennus


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 08, 2008 6:46 pm 
Poissa
Kaikkien pääkouluttajien äiti

Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 6:34 am
Viestit: 175
Juu ilman muuta KULUTTAJIEN tekemiä arvosteluja, kuulista dvd:stä , kirjoista, kouluttajista, kursseista ja muista asiaan sopivista vermeistä. Kunhan saan mun kisakuulat, niin tiukkaa tekstiä on luvassa :twisted:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 09, 2008 7:15 am 
Poissa
Master Of Internet Sport

Liittynyt: Pe Maalis 28, 2008 10:49 am
Viestit: 227
Paikkakunta: Kolmostie
Äänestin OK.

Tuotteen ja palvelun laatu ovat tärkeitä asioita, mutta myös itse tuotteen käytöstä lukisin myös mielelläni mielipiteitä ja kokemuksia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 09, 2008 10:39 am 
Poissa
Normal Strength Level

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 9:03 am
Viestit: 1687
Parasta, mitä olen tässä hiljattaina saanut kuulla, on että me KILPAILISIMME jonkun tuojan tai valmistajan kanssa. Ja mitähän me sitten myymme tai tarjoamme, mikä vie leivän yrittäjän suusta?
Kahvakuula ry ei ole yritys, se ei harjoita liiketoimintaa eikä tuota voittoa. Ja jos joku kokee tarjoamamme tapahtumat liian hyvinä ja pelkää, että ne jotenkin syövät "AMMATTILAISTEN" leipää, niin tehköön sitten itse paremmin. Eikös se laatu ole juuri se, mikä erottaa ammattilaisen ja amatöörin. Itse en kuitenkaan suostu alentamaan tämän meidän ruohonjuuritasolla olevan seuramme toiminnan tasoa vaan edelleen haluan, että jatkamme samalla linjalla. Kaikki täällä tapahtuva toiminta on ainakin omalta osalta tapahtunut omalla kustannuksella ja mistään ei ole itselle tullut penniäkään vielä tässä vaiheessa tehdyistä hommista, vaikka joskus jotain olisi sovittukin.
Tämä seura toimii harrastajalta harrastajalle-periaatteella ja köyhyydessään se on lopulta ainakin omalla kohdalla osoittautunut parhaaksi tavaksi toimia. Aina kun ruvetaan rahasta puhumaan, homma alkaa haisemaan ja väistämättä jollekin tulee aina jollain tavalla paha mieli. :twisted:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 09, 2008 10:49 am 
Poissa
Normal Strength Level

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 9:03 am
Viestit: 1687
En usko että olen silleen tunnettu hyvästä huumorintajusta ja hauskasta luonteestani? :twisted:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Elo 16, 2008 7:48 am 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: La Heinä 05, 2008 12:02 pm
Viestit: 1385
Paikkakunta: Helsinki
Toki kahvakuulafoorumilla pitää saada arvostella erilaisia kahvakuulia. Valmistajien tai myyjien arvostelu on sitten asia erikseen.

Itseasiassa voisi koota eräänlaisen pienen ensyklopedian erilaisista Suomessa saatavilla olevista kahvakuulamalleista, kuvitettuna tietysti. Vuoripexin sivuillahan on hyvä taulukko gymtekin kuulien eräistä mitoista, tällaisen taulukon voisi luoda jokaisen kuulamallin osalle, kuten Marks aikaisemmin ehdotti, ja laajentaa sitä vielä kertomaan esim. kahvan ja kuulan välisen etäisyyden, kahvan leveyden ja mahdollisia muita oleellisia mittoja. Jokaisesta kuulasta voisi kertoa myös mm. kuulan materiaalin, millaista käyttöä kuula kestää, ruostuuko, miten hyvin maali pysyy päällä, kahvan sileydestä sekä kaikkea muutakin enemmän tai vähemmän objektiivista tietoa. Osa em. tiedostahan on jo tullut esiin foorumilla, mutta koottaisiin se yhteen paikkaan, perusteellisemmin ja järjestelmällisemmin saatavaksi. Kunkin kuulamallin kohdalla voisi myös listata jälleenmyyjät ja heidän yhteistietonsa sekä hinnat. Tietoa lisättäisiin ja päivitettäisiin tarpeen mukaan.

Toki kutakin kuulamallia joutuu kukin itse kokeilemaan ennen kuin paremmin tietää miten se itselle sopii, mutta kaikilla ei ole mahdollisuutta kokeilla kaikenlaisia kuulia. Esim. jos joku on kokeillut 40 mm paksua kahvaa ja haluaisi ohuemman, tietopankin avulla hän tietää heti millaisia malleja kannattaa harkita.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Elo 16, 2008 9:07 pm 
Poissa
Kuulatuunauksen mestari
Avatar

Liittynyt: Pe Maalis 14, 2008 12:34 pm
Viestit: 65
Paikkakunta: Turku
Antti hyvin sanottu.
Itselle tulee mieleen puhdas mieli ja ajattelutapa, suoraselkäisyys ja kaikki sen kaltainen jupina.
Kukakohan sellaista on maininnut jossain kirjoituksessaan??

Nooh onneksi on rehtiä yhdisysmeininkiä joka ei tavoittele mitään muuta kuin hauskoja kavereita ja niitä jotka oikeesti tykkää lajista ja harrastaa omaksi ilokseen eikä tavoittele nykyaikaista markinataloutta.

_________________
--Army toiletpaper is like Clint Eastwood--

--Rough and takes no shit---


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 18 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com