Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on La Kesä 15, 2024 10:53 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Tulosnäyttösysteemi
ViestiLähetetty: Pe Joulu 18, 2009 11:42 am 
Poissa
Pro-kahvakuulajauhaja
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 3:59 pm
Viestit: 442
Paikkakunta: Jokioinen
Antti kirjoitti:
Itse olen ajatellut tätä kuviota niin, että bitahlonia hakisimme. Mutta sitten tuo LC on myös pidettävä, vaikka sitten myöhemmin syksyllä: Viime vuonna se oli haussa mutta kukaan ei sitä ottanut ja se on kuitenkin laji joka ansaitsee oman arvokilpailunsa. Jos siis keväälle tuo biathlon ja jonnekin vaikka yyys-lokakuulle tuo LC (ellei joku muu hae sitä) otettaisiin niin uskon että selviämme siitä. Kalustoahan meillä jo on. Kuulat saadaan kisoihin, lavat ovat omat ja portsarilaskurit toimivat tuloslaskureina. Edelleenkään meidän ei tule hankkia itsellemme mitään tonneja maksavia näyttötauluja. Ne ovat sitten jo liittotason hankintoja. Lisäksi ei ole mitään järkeä pitää tuollaista systeemiä jos sille ei olisi kuin yksi käyttäjä. Se systeemi on niin kallis että sen pitää olla mahdollisimman monien käytettävissä. :twisted:



En kannata minäkään noita kalliita näyttösysteemejä , mutta jos jostain saisi muutaman vanhan toimivan LCD-näytön ja tuomareille lainaksi läppärit niin näkisi yleisökin missä mennään. Viiem SM:ssa oli kyllä aika vaikea seurata toistojen määrää ja etenkin kun nyt on odettavissa tuimia taistoja mestuuksista, niin asia on entistä tärkeämpi. Pokelaskurin ja välilyönnin painaminen yhtäaikaa ei varmaankaan ole mahdotonta. Jos jollain on "ylimääräinen" vanha littunäyttö tai pieni kevyt CRT, niin voisihan tuota kokeilla vaikka yhdellä nostopaikalla crosswordissa tms. Lapputaulu on tietty yksi mahdollinen.

_________________
Богатырь


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä vuodelle 2010?
ViestiLähetetty: Pe Joulu 18, 2009 12:56 pm 
Poissa
Pro-kahvakuulajauhaja
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 3:59 pm
Viestit: 442
Paikkakunta: Jokioinen
Eihän tuo vaadi kuin yhden littunäytön ja jos laskennan voisi tehdä esim hiiren napilla tai irtonäppiksellä, voisi kilpailijakin nähdä tuloksensa koko ajan (läppärin näytöstä) ja tuomari taas puolestaan pokelaskurista, josta tulisi myös varmistus. Itse ainakin pystyisin mielestäni painamaan kahta nappia samaan aikaan. Minulla ei ole käytössäni (kotona) LCD näyttöjä vaan vieläkin vanhat CRT-putket, kun olen odotellut LED-tekniikkaa.

_________________
Богатырь


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä vuodelle 2010?
ViestiLähetetty: Pe Joulu 18, 2009 1:00 pm 
Poissa
Pro-kahvakuulajauhaja
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 3:59 pm
Viestit: 442
Paikkakunta: Jokioinen
[quote=
Toinen vaihtoehto olisi videotykki/taulutelevisio. Helposti saisin koodattua softan joka näyttää tulostaulua läppäriltä niin, että tulosten syöttämisen käyttöliittymä on läppärin omalla kuvaruudulla.

Lapputaulu ei ole oikein toimi näin kiivastahtisessa lajissa. :D[/quote]

Tarkoitatko, että yhteen isoon LCD näyttöön saisi kiinni vaikka kolme läppäriä ja softalla näytettäisiin kunkin läppärin tulos omana kuvanaan isossa näytössä?

_________________
Богатырь


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com