Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on La Kesä 15, 2024 11:03 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ke Maalis 03, 2010 9:44 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2007 8:09 am
Viestit: 1462
Paikkakunta: Turku
Kukka: mun kommentti silmien auki pitämisestä oli tarkoitettu ehkä toisella tavalla kuin sä sen tulkitset. Selvennän vielä, eli jos jossain toisessa kestävyyslajissa (millaiseksi mä GS:n luen) tehdään valtaosa harjoitteista kevyinä tai alipainoilla, niin pitäis sen toimia GS: ssäkin. Ja sitä rataa. Mä olen ehdottomasti säännöllisyyden ja pysyvyyden kannalla myös, eli stick to it niinkuin amerikaksi sanotaan.

_________________
The light that burns twice as bright burns half as long. (Eldon Tyrell, Bladerunner)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Maalis 03, 2010 9:52 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2007 8:09 am
Viestit: 1462
Paikkakunta: Turku
Ja Pantselle: tuo Kukan ohjelman runko sisältää paljon enemmän kuin miltä se ensi vilkaisulla vaikuttaisi. Eli se on hyvä. Aloita sillä. Ja mahdollisimman nopeasti hankkiudut jonkun sellaisen seuraan joka osaa sorvata sun tekniikan kondikseen ennen kuin opettelet liian hankalasti korjattavia vääriä liikeratoja ja -malleja.

16 vaikuttaisi hyvältä painolta aloittaa tulosten perusteella. 12 siis silloin se kevyt ja 20 se raskas.

Vedä lenkit vaan niinkuin ennenkin, salikerrat 2-3 viikkoon, kuulatreeniä sitten 3-4 jos mahtuu ja palautuu.

_________________
The light that burns twice as bright burns half as long. (Eldon Tyrell, Bladerunner)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Maalis 03, 2010 10:04 am 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Heikki kirjoitti:
Kukka: mun kommentti silmien auki pitämisestä oli tarkoitettu ehkä toisella tavalla kuin sä sen tulkitset. Selvennän vielä, eli jos jossain toisessa kestävyyslajissa (millaiseksi mä GS:n luen) tehdään valtaosa harjoitteista kevyinä tai alipainoilla, niin pitäis sen toimia GS: ssäkin. Ja sitä rataa. Mä olen ehdottomasti säännöllisyyden ja pysyvyyden kannalla myös, eli stick to it niinkuin amerikaksi sanotaan.

Joo, ok. Mä katson kaiken ylimustien lasien takaa :mrgreen: ja olin näkevinäni kannustuksen "kaiken" kokeilemiseen yhtäaikaa. En tosin kykene ajatteluun tällä hetkellä, lukemisesta puhumattakaan.

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Maalis 03, 2010 10:04 am 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:37 pm
Viestit: 942
Kukka, onko noi tarkoitus tehdä siis samassa treenissä vai eri kerroilla? Eli jos eri kerroilla , niinkö että aikasarja työntöä + oaj:tä ja toisena kertana aikasarja tempausta + heiluria?

_________________
Henkilökohtaista kuntovalmennusta, urheillijoiden fysiikkavalmennusta, harjoitusohjelmia, toiminnallisen harjoittelun leirejä ja seminaareja ym:
JR-Valmennus


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com