Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on Ti Touko 14, 2024 12:20 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Marras 16, 2008 1:35 pm 
Poissa
Mobilisaation Mestari ja IMALS
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 4:16 pm
Viestit: 4445
Itse käytän iltaisin Silva-system mindcontrol tekniikkaa joka on pääasiassa erillaisten mielikuvien käyttämistä erillaisilla sovellutuksilla :idea: Toinen hyvin tehokas on EFT (emotional freedom tecnique) jossa yhdistetään mielikuva,muisti,emootio,affirmaatio ja koputtelu meridiaani pisteisiin :shock: Esimerkkinä omakohtaisessa elämassä ovat Baltic cup.Ennen kisoja 2 päivää pienellä salaatilla ja koko aamupäivä ilman mitään ruokaa tai juomaa :evil: Olo oli hutera.Punnituksen jälkeen söin kevyesti,koska kohta pitäisi nostaa!
Paras sarjani tempauksessa treeneissä oli ja on yhä kait 84 toistoa :oops: EFT:llä psyykkasin itseäni ja kisoissa saavutin flow tilan ja 115 toistoa ,sekä 10 min.En ole vieläkään tehnyt treeneissä yli 84 sarjaa.
Cross world Turussa ja äijällä menneet tulokset melkein 4 kuukautta taakseppäin. Paras sarja tempauksessa ennen kisoja oli 24kg 64 toistoa. Kisoihin valmistuin EFT:llä ja taas löytyi flow tila tempauksessa,
ja uusi recordi 161 20kg:llä :shock:
No,ei voi tosiaan väheksyä Zak Dinglen MIELETÖNTÄ tzemppaamisen vaikutusta :mrgreen:
Tämä aihe on ehkä tärkein osa-alue kisailussa :idea: Muussa tapauksessa parhaat tulokset tehdään aina autotalleissa :evil:
Ja meillä Suomessahan on perinnettä tähän :roll:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 17, 2008 10:18 am 
Poissa
Janimal
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:17 am
Viestit: 1785
Paikkakunta: Hämeenlinna
Mulla ei nyt montaa kisakokemusta vielä ole, mutta viimeksi pystyin menemään lavalle rentona ja hyväntuulisena, kuitenkin mielessä päätös vetää "täysillä".
Hyvää suoritusta edesauttoi myös se, että hermot pysyi hallinnassa koko setin ajan, vaikka oli hiukan vaikeeta välillä, niin hiukan rauhoittumista räkissä ja toisto kerrrallaan eteenpän. Homma pysyi kasassa koko ajan.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Tammi 30, 2009 10:53 pm 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Jaa-a, tätäkin pitäisi nyt miettiä. Ventspilsissä Jake auttoi mua juuri ton EFT-tekniikan kanssa, luulen että se toimi. :) Turun X-world meni hyvin, koska mulla ei ollut mitään paineita eikä odotuksia.

Hampurissa (olin yksin, enkä tuntenut ketään kuin netin välityksellä) itkin ennen ja jälkeen suorituksen, joka vieläpä meno huonosti. Jännitys oli hirvittävä, joku saattaa muistaa usean parkumispuhelunkin. :) Minä en muista, koska olin niin sekaisin odottamisesta ja jännittämisestä.

Nyt on taas edessä kv-skaba yksin. Vaikka GS ei ole näytöslaji varsinaisesti, tää on kuitenkin yksilölaji jossa suoritus tehdään sekä tuomareiden että yleisön edessä. Pahimmillaan ja parhaimmillaan alaston, piinaava tilanne kestää täydet 10 minuuttia. Yksin!

Pärjään, enkä aio tällä kertaa itkeä :mrgreen: paitsi jälkikäteen jos nostan huonosti, mutta silti otan ilolla kaikki mahdolliset vinkit vastaan. Kun on hamsterin aivot ja jos robotti lähtee käyntiin, kaikki menee hyvin. Valitettavasti olen enimmäkseen se autotalliennätysten tekijä, ellen saa tätäkin puolta jotenkin kondikseen.

Vakavaa, mutta ei sitten kuitenkaan.

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Tammi 30, 2009 11:15 pm 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Kiitti Marks! Mulle tuntuu auttavan tää julkinen tilittäminen :roll: ja tosiasioiden myöntäminen jo aika paljon. Tahdon kilpailla ilman muuta, lajinvaihtokin on taas käynyt mielessä ... mutta katsotaan nyt tää kivulias kortti kuitenkin loppuun saakka. :)

Smetillä oli hyviä pointteja kyllä, pitää lukea ajatuksella uudestaan.

Oikeasti kaikessa kamaluudessaan se on mahtava ja addiktoiva fiilis, harvasta asiasta saa tänä päivänä niin hyviä kiksejä kuin siltä ahdistavalta lavalta ja keltaisista rautapalloista. ;)

Edit: Siirsin osan omasta tilityksestäni tuonne päiväkirjojen puolelle. :)

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Tammi 31, 2009 8:04 am 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Mallia voisi ehkä ottaa siitä yhdestä venäläisdaamista, joka Latviassa veti napit korville, mobbasi ja lämmitteli ja keskittyi rytmiin huolella. Se oli hieno setti. :)

Kansallisuuksillakin on eroa. Itse en pysty kovin sulavaan rentouteen, mutta se pitäisi kyllä löytää hinnalla millä hyvänsä. Toisaalta turha stressi pois; ei tää nyt mikään Superbowl sentään ole. :mrgreen:

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Tammi 31, 2009 9:59 am 
Poissa
Mobilisaation Mestari ja IMALS
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 4:16 pm
Viestit: 4445
Tällä hetkellä kehittelen itselleni sopivaa mentar preparation systeemiä. Jos saan flow tilan päälle niin omat recordit rapisevat :twisted: Kirjassa :keho,mieli ja urheilu (John Duillard)
hän sanoo että voi opetella saavuttamaan flow tilan vaikka joka harjoituksessa :shock:
Painonnostaja Vasily Alexejev(yli 60 ME:tä ja 2 olympia kultaa) meni aina treenatessa "transsiin" keskittyessään.Hän oli koko treenin ajan kuin meditaatiossa. Treenaili myös paljon fiiliksien/intuition mukaan :idea: todennäköisesti henkilökohtainen RPE päällä kokoajan :idea: Muutti juttuja jos tuntui siltä.
GS on kuin juoksu. Päässä luodaan tila joka vie yli normaalin treeni rutistuksen [smilie=12.gif]
Ilman sitä pitäisi olla niin kova että pystyisi sellaisiin kisa suorituksiin arkisin treeneissä [smilie=10.gif]
EFT on ollut mieletön apu mental preparationissa. Jokaisen pitää kehittää oma juttu millä valmistautuu kisoihin. Se voi olla mitä tahansa esm.ongella käynti ja kohoon tuijottelu :roll:
Ajatus että GS olisi jonkin sortin liike-meditaatio kuulostaa lupaavalta. Paul Tucker on verrannut sitä tuohon :mrgreen: :mrgreen:

_________________
"Lifting to much weight, no speed, useless prick!"


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com