Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on La Kesä 15, 2024 8:06 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 14 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ke Maalis 18, 2009 5:21 am 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: La Heinä 05, 2008 12:02 pm
Viestit: 1385
Paikkakunta: Helsinki
Mä ainakin tykkään neuvoa ihmisiä, myös kahvakuulailussa.

Varsinaisia GS-liikkeitä keskityin treenaamaan vasta noin puoli vuotta sitten, mutta samantapaista kuulailua olen nyt vajaat kaksi vuotta harrastanut, ja sitä ennen monenlaista muuta urheilua. Nykyään suhtaudun liikuntaan lähinnä kestävän, tasapainoisen kehityksen ja terveyden ylläpitämisen näkökulmasta. Välillä kisailen kuulilla koetellakseni itseäni ja ollakseni hyvässä seurassa.

Neuvoni eivät maksa mitään, riittää että on valmis tulemaan luokseni Helsingin Haagaan ja olemaan ulkona, koska sisätilaa mulla ei ainakaan kuulailua varten ole tarjota. Yhteistreeneistä, vapaamuotoisesta kuulailusta tai kuulailuopastuksesta kiinnostuneet ottanette yhteyttä foorumin viestillä tai yksityisviestillä. Haagassa kulkevat saattavat myös nähdä pienen hiekkakentän laidalla nuoren miehen nostelemassa mustia kahvakuulia kesät talvet; heidänkään ei tulisi epäröidä tulla juttelemaan vaikkapa kuulailusta.

Tervetuloa :)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Maalis 18, 2009 8:50 am 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Minä olen myös käytettävissä. :) Mitä GS:ään tulee, voin neuvoa tekniikoissa ja missä tahansa aiheeseen liittyvässä ilman muuta! Privaviestiä vaan tänne päin kaikki halukkaat, niin mennään jonnekin nostamaan ja tsekkailemaan.

Pitääkin perustaa se turkulainen GS-jumppakerho ja säännölliset kokoontumiset, nyt kun kevätkin puskee päälle.

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Maalis 18, 2009 9:55 am 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Pe Touko 02, 2008 12:30 pm
Viestit: 1517
Paikkakunta: Helsinki
Minä neuvon myös mielelläni sen mitä itse osaan. Kurssit on käymättä ja kokemuskin vasta pikku hiljaa karttumassa, mutta olen innokas oppimaan ja opettamaan sekä sinnikäs hiomaan tekniikkaa - niin omaa kuin muidenkin.

Olen kiinnostunut yhteistreeneistä etenkin Itä-Helsingin alueella, mutta kysyä voi myös muualle pääkaupunkiseudulle.

Viikonloppuisin olemme Kattilakeloilijan ja muutaman muun kanssa käyneet treenailemassa Helsingin Kisahallissa. Ihan joka viikonloppu ei treenailla, mutta mahdollisimman usein kuitenkin. Kannattaa seurailla Paikallistoiminta-aluetta viewforum.php?f=20 ja tulla rohkeasti mukaan!

Vaikka tässä ketjussa on kyse GS-harjoittelusta, niin yhtä lailla neuvon mielelläni myös sellaisia kuulailusta kiinnostuneita, joilla ei ole tavoitteita GS:n suhteen.

_________________
Kukaan ei ole hyödytön, aina voi olla edes huonona esimerkkinä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Maalis 18, 2009 10:40 am 
Poissa
Janimal
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:17 am
Viestit: 1785
Paikkakunta: Hämeenlinna
Hämeenlinnan seudulla mä voin avustaa alkeissa, tai järjestetään yhteistreenejä jos kiinnostusta löytyy.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Maalis 20, 2009 6:29 pm 
Poissa
Villalangan mitalla
Avatar

Liittynyt: Su Heinä 27, 2008 11:35 am
Viestit: 670
Paikkakunta: Lieto
Liedossa ja Turun seutuvilla lähdemme mielellämme pohtimaan kuulatreenaamiseen liittyviä kysymyksiä vaikka
puhelimitse; 044-3344774 Juuso Sipilä tai
sähköpostitse; gs.lieto@gmail.com

Seuramme Girevoy Sport Lieto myös yhteistreenaa girevoy sportia eli kilpanostoja epävirallisesti torstaisin klo 17, mutta myös muut ajat sovittaessa mahdollisia kuin myös muunlaisten kahvakuulaliikkeiden opastukset kädestä pitäen.

Järjestämme myös ensimmäistä kertaa Cross World-tapahtuman Liedossa tulevana sunnuntaina 22.3.-09!

Kaikki toimintamme on ainakin tänä vuonna ilmaista.

_________________
Girevoy Sport Lieto


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Maalis 22, 2009 11:27 am 
Poissa
Kahvakuulaholisti
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 1:34 pm
Viestit: 3348
Paikkakunta: Lappeenranta
Mä voin antaa opastusta ja ehkä järjestellä yhteistreenejä Lappeenrannassa.

_________________
Koska sivistys on pinnallista...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Maalis 23, 2009 4:40 pm 
Poissa
Mouhijärveläinen

Liittynyt: La Maalis 15, 2008 9:11 pm
Viestit: 900
Minäkin olen käytettävissä Helsingin Lauttasaaressa. Jos olet myös kiinnostunut yhteistreeneistä niin ottaapi yhteyttä. Voitais joskus heilua porukalla Liikuntakeskuksessa [smilie=12.gif]


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Maalis 23, 2009 5:52 pm 
Poissa
Mobilisaation Mestari ja IMALS
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 4:16 pm
Viestit: 4445
Mäntsälässä + 15 asteisessa autotallissa,tervetuloa mukaan. Voin opastaa taitojeni mukaan :mrgreen: Muutkin ehdotukset huomioidaan :mrgreen:

_________________
"Lifting to much weight, no speed, useless prick!"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Maalis 02, 2010 7:33 pm 
Poissa
Virtuaali-CMS
Avatar

Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 12:57 pm
Viestit: 102
Paikkakunta: Jyväskylä
Sattuuko kukaan GS:ää tunteva kuulailija asumaan Jyväskylässä? Olisi hienoa saada livenä palautetta tekniikasta ja treenistä..

Olisi mielenkiintoa kokeilla miten noissa kisaliikkeissä pärjää, mutta ei mulla ole pokkaa vielä kisoihin osallistua, ennen kuin on jonkinlaista pohjaa lajinomaisesta treenistä.

_________________
Tie on harjoittelemista
Ajattele rehellisesti
Perehdy kaikkiin taitoihin
Kehitä vaistomaista arviointia ja kaiken ymmärtämistä
Kiinnitä huomiota myös pikkuseikkoihin
Älä tee mitään turhaa.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Maalis 03, 2010 5:45 am 
Poissa
Villalangan mitalla

Liittynyt: Ma Elo 31, 2009 5:27 am
Viestit: 686
Paikkakunta: Eteläinen Häme
Riihimäkeläiset tai Riihimäkeen tulijat voi ottaa yhteyttä minuun. Meidän seura vetää myös kaikille avoimia ja ilmaisia kuulajumppia kolmen ohjaajan toimesta. www.heracles-finland.fi

_________________
"Emme lopeta leikkimistä siksi, että vanhenemme vaan vanhenemme siksi, että lopetamme leikkimisen"


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 14 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com