Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on To Maalis 28, 2024 7:36 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 35 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Helmi 27, 2008 6:44 pm 
Poissa
Kävelevä Kahvakuulafyysikko
Avatar

Liittynyt: Pe Joulu 07, 2007 5:33 am
Viestit: 433
marks kirjoitti:
Haluaisiko joku kurssilla ollut kirjoitella siitä treenien jaksottamisesta jotain tiivistelmää saitille?


Voin yrittää. Menee ehkä vielä vähän aikaa ennenkuin jäsentyy...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Maalis 05, 2008 8:37 pm 
Poissa
Pitkä sykkeli kahdella pommilla

Liittynyt: Pe Tammi 04, 2008 9:53 am
Viestit: 47
Paikkakunta: Hki
Itse olen ounastellut jo pitkään että monella GS-huipulla on painonnosto tai voimanostatausta.

Siksi mä en oikein käsitä noita "Pavel vs GS-koulukunta" -skismoja. Tottakai kun noilla GS-huipuilla on maksimivoimatasot vuosien levyntankotreeneistä kovalla tasolla niin on järkevää alkaa tekemään pidempää sarjaa aikaa vastaan ja miettiä miten sais tehtyä liikkeet rennosti.

Siis sitä ominaisuutta kannattaa kehittää mistä suoritus on kiinni. Ja jos 32kg kiloset painaa 20 toiston sarjoissa niin se on maksimivoima. Siks mä ainakin treenaan eka voimatasot kuntoon Pavelin tai jonkun muun opeilla ja alan sitten ihailemaan Ginkon rentoa tekniikkaa. Kaikelle on aikansa ja paikkansa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Maalis 06, 2008 6:49 am 
Poissa
Kävelevä Kahvakuulafyysikko
Avatar

Liittynyt: Pe Joulu 07, 2007 5:33 am
Viestit: 433
Mä en tiedä kuinka hyvin "Pavelin opeilla" hankittu voima siirtyy GS-kisaliikkeisiin. Maksimaalinen jännitys ja hidas rutistus (grind) ovat kuitenkin ihan muuta kuin GS:n nopea nykäisy ja rentoutuminen.

Mutta tosiaan en siis tiedä, miten hermosto kehittyy. Siirtyykö pitkien suoritusten harjoittelu maastavedossa räjähtäväksi voimaksi? Vai pitäisikö voimakaudella ottaa mallia Westside tyylistä?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Maalis 14, 2008 6:40 am 
Poissa
Janimal
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:17 am
Viestit: 1785
Paikkakunta: Hämeenlinna
marks kirjoitti:
Tuolla Ginkon ja IUKL:n koulutusaikataulu tälle vuodelle:
http://giri-iukl.com/Eng/sub_men/instructors_1.html


Tuolla on kuitenkin listattu tuo Tampereen kurssi " 1st Level" eli onko se sitten sama koulutusohjelma kuitenkin? Ei kai noita ohjelmia nyt useampia ole joissa olisi kaikissa eri tasot? Yksittäisiä kursseja toki voi olla erilaisia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Maalis 14, 2008 1:32 pm 
Poissa
Janimal
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:17 am
Viestit: 1785
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viestittelin hiukan harjoittelu.netin väen kanssa, homma on siis niin, että tuo harjoittelu.netin järjestämä Ginkon seminaari on sama kuin tuo IUKL:n sivuilla mainittu sisältö on siis "virallista" ala Ginko.
Ja vielä niin, että kevätseminaari ja syksyllä myöhemmin järjestettävä yhdessä muodostavat tuon IUKL:n 1st level koulutusmodulin. Kevätsession aikana Ginko katsoo ryhmän tason ja räätälöi sitten syksyn kurssia hiukan sen mukaan.
Kyse on siis kuitenkin loppujen lopuksi aina samasta koulutuksesta.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 35 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com