Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on La Kesä 15, 2024 7:51 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Pyhä Pace, Batman!
ViestiLähetetty: Ma Helmi 22, 2010 8:03 pm 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
No jos painoa on +75kg ja haluaa tehdä WKC (naisten) rankin on pacen oltava 13. :shock:

Se on tiukka tahti, eikä siinä ole varaa pysähtyä vetämään henkeä.

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Pyhä Pace, Batman!
ViestiLähetetty: Ti Helmi 23, 2010 6:28 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2007 8:09 am
Viestit: 1462
Paikkakunta: Turku
Mulla on niin pitkä torso ja kädet, että tuntuu ettei kevyelläkään kuulalla yli kolmentoista ole asiaa. Mä sanoisin että mun optimi pace on noin 12-13, nyt vaan täytyy työstää kestävyys sille tolalle, että siitä ei jää kiinni ja katsoa jos sais jonkun toiston sullottua sinne tänne lisää kilpailutilanteessa.

_________________
The light that burns twice as bright burns half as long. (Eldon Tyrell, Bladerunner)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Pyhä Pace, Batman!
ViestiLähetetty: Ti Helmi 23, 2010 7:35 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
Niin kai se riippuu välityksestä mikä on pace. Kai se joku 15 on maximi OALC:ssä, mutta ei mulla ainakaan 16kg kuulalla. :roll:

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Pyhä Pace, Batman!
ViestiLähetetty: Ti Helmi 23, 2010 7:56 am 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: La Heinä 05, 2008 12:02 pm
Viestit: 1385
Paikkakunta: Helsinki
Mulle tässä vaiheessa GS-oppiani on tärkeää saada edes vähän miettimisaikaa joka toistoon, muuten heikkenee tekniikka. Mieluummin nostan harkittua tahtia raskaammilla kuin kiirehdin kevyemmillä. Näin mun järkevät maksimitahdit nyt on suurin piirtein: Tempaus 20, työntö 10, LC 8. Tuomarit varmaan hyväksyis jos tekisin vähän nopeamminkin, mutta ittelle jäis tunne hätäisistä lukituksista, joka ottais päähän. Hätäily yleisestikin ottaa päähän.

Ymmärrän periaatteessa jos ranking-taulukoissa on naisilla LC:ssä kovemmat tahtivaatimukset kuin miehillä: 1k rivessä voi kiertää vartaloa, 2k rivessä ei. Vartalokierto kun sekä suoristaa kuulan liikerataa että lisää kuulan nopeutta. Sitä en sitten tiedä, kuinka paljon nopeammin on kohtuullista odottaa naisten nostavan. Vaikea kai sitä numeroa on teorisoimalla määritellä, jo pelkästään tuosta nostossa käytettävien kuulien määrän erosta johtuen. Huippujen tulosten perusteella vois kuitenkin arvioida, ja varmaan taulukkojen laatijat näitä tuloksia huomioivatkin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Pyhä Pace, Batman!
ViestiLähetetty: Ti Helmi 23, 2010 2:38 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista

Liittynyt: Ma Tammi 21, 2008 4:29 pm
Viestit: 1469
Paikkakunta: Oulu
Joo ei mullakaan asiaa yli 13, menee niin hätäiseksi etten hyväksyisi omia toistojani. Kahdella kuulalla vielä vähemmän. Ehkä ränkissä onkin idea, että jos pystyy täysillä meneen koko setin niin aika siirtyä isompaan kuulaan... :shock:


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com