Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on Ma Huhti 29, 2024 1:47 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 20 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ke Syys 22, 2010 4:32 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
Muistaakseni noissa oli vielä sillein, että jos otti liiton kerta vakuutuksen, oli pakko ottaa kerta lisenssi. Eli ei voinyt yhdistää koko vuoden lisenssiä ja liiton kertavakuutusta.

Mulle edullisin vaihtoehto löyty omasta vakuutusyhtiöstä eli kannattaa ottaa selvää (eteenkin naiset, huima ero miesten vakuutukseen)

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Syys 29, 2010 6:19 pm 
Poissa
Villalangan mitalla

Liittynyt: To Huhti 16, 2009 3:07 pm
Viestit: 654
miksiköhän ei toi lisenssin nettiostaminen onnistu?? Herjaa vain, että suku- ja etunimi eivät täsmää järjestelmässä olevaan... Missä helvetin järjestelmässä?

Onko kellään muulla ilmennyt samaa ongelmaa, vai oonko mä ainoa, joka on tiputettu pois järjestelmästä? [smilie=14.gif]


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Syys 29, 2010 8:21 pm 
Poissa
Funktionaalisuuden ruumiillistuma

Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 12:26 pm
Viestit: 121
Paikkakunta: Porvoo
Itse ostin kertalisenssin toukokuussa sm-kisoihin mutta nyt en pysty ottaa kertalisenssin kun järjestelmä ilmoittaa että se on jo olemassa???


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Syys 30, 2010 5:27 am 
Poissa
Pro-kahvakuulajauhaja
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 3:59 pm
Viestit: 442
Paikkakunta: Jokioinen
Mielenkiintoista, mulle on ainakin tulllut tempaus lehti tuon sm-kisojen kertalisenssin? lunastamisen jälkeen ja kyllä viimeisessä lehdessä oli kaikkien SM-kisoissa olleiden nimet lisenssien omaavien joukossa. Eli onko lisenssi kuitenkin pysyvä ja yhdeksi vuodeksi jotenkin lakiteknisesti määriteltynä ja vakuutusosa sitten erikseen? Eli nyt jos haluaisi ns. toisen kertalisenssin, pitäisi jotenkin pystyä maksamaan vakuutusosa erikseen?

_________________
Богатырь


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Syys 30, 2010 1:58 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista

Liittynyt: Ma Tammi 21, 2008 4:29 pm
Viestit: 1469
Paikkakunta: Oulu
Jep mulla kans sama juttu, näköjään ei anna uutta kertalisenssiä. Tai pelkän lisenssin sais, muttei vakuutusta. Perhana ei kai auta, kun vakuutusyhtiön kautta sitten vaan. Eihän sitä kimppajuttua ollut kukaan pistämässä pystyyn?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Syys 30, 2010 2:51 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista

Liittynyt: Ma Tammi 21, 2008 4:29 pm
Viestit: 1469
Paikkakunta: Oulu
Joo alkaa aika käydä vähiin, joten otin vakuutuksettoman lisenssin ja huomenna sitten pohjolaan. Ei varmaan ehditä korjata hetkessä tuota. Pitäs (kai) onnistua ostaa tälleenkin, kun pohjolasta nuo vakuutukset on muutenkin. Sivuilla oli jotain, että pitää toimittaa liittoon vakuutustiedot... Toivottavasti ei etukäteen :mrgreen: Ei ehdi. Printtiä tapahtumapaikalle mukaan.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Loka 01, 2010 7:55 am 
Poissa
Funktionaalisuuden ruumiillistuma

Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 12:26 pm
Viestit: 121
Paikkakunta: Porvoo
Soitin eilen 30.9 painonnostoliittoon asiasta ja siellä ilmoitettiin että asia selvitellään mutta en ole kuullut asiasta mitään sen jälkeen. Ostin pelkän kerta lisenssin ja tänään soitin Pohjolaan ja kerroin että haluaisin vakuutuksen yhdelle päivälle mutta se ei onnistunut kun se pitää mennä sporttirekisterin kautta.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Loka 01, 2010 8:11 am 
Poissa
Funktionaalisuuden ruumiillistuma

Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 12:26 pm
Viestit: 121
Paikkakunta: Porvoo
Sain oman sairasvakuutukseen (Aktia) lisätty urheilu osuuden joka kattaa painonnostokilpailut koko vuodeksi hintaan 46e.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Loka 01, 2010 9:46 am 
Poissa
Villalangan mitalla

Liittynyt: To Huhti 16, 2009 3:07 pm
Viestit: 654
Johnny kirjoitti:
Soitin eilen 30.9 painonnostoliittoon asiasta ja siellä ilmoitettiin että asia selvitellään mutta en ole kuullut asiasta mitään sen jälkeen. Ostin pelkän kerta lisenssin ja tänään soitin Pohjolaan ja kerroin että haluaisin vakuutuksen yhdelle päivälle mutta se ei onnistunut kun se pitää mennä sporttirekisterin kautta.


Nyt sieltä ei saa ketään kiinni edes puhelimella... Miten voi tuon lisenssin maksaa muuten kuin netissä? Pitääkö puhelimitse pyytää viitenumero jolla maksaa lasku??


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Loka 01, 2010 10:58 am 
Poissa
Villalangan mitalla

Liittynyt: To Huhti 16, 2009 3:07 pm
Viestit: 654
marks kirjoitti:
Kukaan ei vastaa. Sain lisenssin hoidettua ja sovin oman vakuutusyhtiön kanssa "jotain" tuosta mutta en kyllä mitään koko vuoden vakuutusta ala ostamaan yhtä päivää varten. Veikkaan että tuossa on vain ns. bugi lisenssijärjestelmässä, ehkä asiaa selviää jossain vaiheessa, en jaksa stressata juuri nyt.


Mistä numerosta sait hankittua tuon lisenssin? Vakuutusta mun ei tarvitse erikseen hankkia, kun se puoli on kunnos. oon yrittänyt nyt soitella tuohon 038424... numeroon...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Loka 01, 2010 11:04 am 
Poissa
Satku
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 6:05 pm
Viestit: 4324
Paikkakunta: Kuusamo
Ihme touhua snpl!!!!!
Ei mikään vastaa.

_________________
Kev:n treenit ke ja su klo18-19 yu-kentällä

Osteopaatillekko ?
http://www.suomenosteopaattiliitto.fi


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Loka 01, 2010 11:44 am 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista

Liittynyt: Ma Tammi 21, 2008 4:29 pm
Viestit: 1469
Paikkakunta: Oulu
Joo kukaan ei vastaa liitossa. Itse yritin sopia pohjolan kanssa myös "jotain", mutta ei onnistu kuulemma. Alkaa vituttaa sen verta rankasti, että pitää varmaan huomenna aamulla ottaa se koko vuoden vakuutus niin ei tarvii stressata. prkl


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Loka 01, 2010 11:56 am 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista

Liittynyt: Ma Tammi 21, 2008 4:29 pm
Viestit: 1469
Paikkakunta: Oulu
Kiitos marks! Hyvä että selvisi. Olin jo lähellä otta A1:n [smilie=11.gif]


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Loka 01, 2010 5:48 pm 
Poissa
Villalangan mitalla

Liittynyt: To Huhti 16, 2009 3:07 pm
Viestit: 654
marks kirjoitti:
Jukka kirjoitti:
marks kirjoitti:
Kukaan ei vastaa. Sain lisenssin hoidettua ja sovin oman vakuutusyhtiön kanssa "jotain" tuosta mutta en kyllä mitään koko vuoden vakuutusta ala ostamaan yhtä päivää varten. Veikkaan että tuossa on vain ns. bugi lisenssijärjestelmässä, ehkä asiaa selviää jossain vaiheessa, en jaksa stressata juuri nyt.


Mistä numerosta sait hankittua tuon lisenssin? Vakuutusta mun ei tarvitse erikseen hankkia, kun se puoli on kunnos. oon yrittänyt nyt soitella tuohon 038424... numeroon...


kertalisenssin saa liiton sivujen kautta SLU:n verkkopalvelusta:

https://sporttilisenssi.slu.fi/index.php


Tämä ei valitettavasti toimi, se vain herjaa tuota samaa, että nimeä ei löydy järjestelmästä. Soitin painonnostoliittoon, sain vihdoin sieltä jonku kiinni ja hän antoi mulle tilinumeron. Tilinumero on nyt kuitenkin väärä, joko kämmäsin itte, tai sitten hän luetteli sen mulle väärin. Laittakaa joku vaikka mulle privaattina se tilinumero mihin ootte lisenssin maksaneet, niin saan sen hoidettua vielä tänään. Menee vähän säätämiseksi....


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 20 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 110 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com