Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on Pe Maalis 29, 2024 9:29 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Su Touko 06, 2012 3:51 pm 
Poissa
Lujaterässydän

Liittynyt: Su Helmi 07, 2010 1:58 pm
Viestit: 232
Paikkakunta: Kahvimaa
Yhteys pätkii häiritsevän paljon ainakin google chromella. (liekö selaimella vaikutusta).

p.s. pätkimisen ansiosta on kyllä nopeimmat työnnöt ikinä, kun kuulat on vain yhtäkkiä suorilla käsillä :)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 06, 2012 4:29 pm 
Poissa
Metukka ja suolakurkku -uskovainen

Liittynyt: Ke Kesä 23, 2010 6:33 pm
Viestit: 380
Mulla pätkii Internet Explorerilla. Kahvakuulaliikkeiden katsominen ei ole oikein mielekästä, kun ensin tosiaan saattaa olla kuva, missä kuulat räkissä rinnalla. Seuraava kuva onkin sitten yläasennosta. En tiedä johtuuko pätkiminen mun hitaasta nettiyhteydestä ja vanhasta koneesta.

EDIT: Nyt klo 19.30 pätkii hiukan vähemmän. Työntö alkaa näyttää työnnöltä, vaikka nykii vielä jonkin verran.

EDIT2: Ei tainnut tuohon mun mainitsemaan aikaan näkyä enää suorana, jos oikein ymmärsin.

_________________
"Nosta eläkä inise!!!" -P. Virtanen


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 07, 2012 5:48 am 
Poissa
Kisamallin jylhät piirteet

Liittynyt: Su Marras 15, 2009 9:34 pm
Viestit: 484
Joo toi bambuser ei oikein enää vakuuta toimivuudellaan. Ruotsin pojat ei vaan osaa. En ole hetkeen striimaillut mitään, mutta qik voisi olla toinen vaihtoehto. Joskin vaihdoin itse joskus bambuseriin, koska qik ei vakuuttanut. Mutta kehitys kehittyy ja eiköhän qik:kin, joten kannattaa testata mikäli intoa piisaa.

edit: jaapase qik olikin muuttunut ainakin osin maksulliseksi, eikä kyllä vaikuttanut houkuttelevalta muutenkaan.


Viimeksi muokannut menijo päivämäärä Ma Touko 07, 2012 5:57 am, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 07, 2012 2:23 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Ke Heinä 07, 2010 7:16 am
Viestit: 1272
Se streamattu kisa näkyi kyllä hyvin silloin!

_________________
”Jos sinulla ei ole aikaa syödä, liikkua, ajatella ja levätä oikein, on sinulla oltava aikaa sairastaa myöhemmin!” -Kristian Ekström


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com