Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on Pe Maalis 29, 2024 8:07 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 21 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Kesä 19, 2012 4:43 pm 
Poissa
Villalangan mitalla

Liittynyt: Ma Elo 31, 2009 5:27 am
Viestit: 686
Paikkakunta: Eteläinen Häme
Mukava konkreettinen ohjelma. Täytyy testailla kun on siinä kunnossa, että pystyy.

_________________
"Emme lopeta leikkimistä siksi, että vanhenemme vaan vanhenemme siksi, että lopetamme leikkimisen"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 19, 2012 6:53 pm 
Poissa
Mobilisaation Mestari ja IMALS
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 4:16 pm
Viestit: 4445
Loistavaa Kalle :!: Näyttää hyvältä :!: Eikä maksa onlinen kuukausimaksua itänaapuriin :wink:

_________________
"Lifting to much weight, no speed, useless prick!"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 19, 2012 7:02 pm 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
Mä en saa auki. :?:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Kesä 20, 2012 6:18 pm 
Poissa
Metukka ja suolakurkku -uskovainen

Liittynyt: Ke Kesä 23, 2010 6:33 pm
Viestit: 380
Olisko kiinni ihan siitä, että ohjelma on tarkoitettu 24 kg:n sarjaan siirtyville miehille? ;) Joo. Oli tosi väsynyt. Menen pian nukkumaan.

Täytyy ottaa ohjelma talteen. Ei ole vielä ajankohtainen, mutta toivottavasti siitä saa ideoita siirryttäessä isompiin kuuliin. Syksyllä alkanee 20 kg:isten kesytys.

_________________
"Nosta eläkä inise!!!" -P. Virtanen


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Kesä 20, 2012 7:01 pm 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
pyykkonen kirjoitti:
anzuppi kirjoitti:
Mä en saa auki. :?:


Saatko mitään pdf-tiedostoja auki?

Nyt sain auki. Latasin koneelle, ni sit aukes.
HIANO! :D


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Kesä 21, 2012 5:14 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2007 8:09 am
Viestit: 1462
Paikkakunta: Turku
Aika mielenkiintoinen lähestyminen. Täytyypä pureskella. Pioneerityyötä taas joka tapauksessa, hyvähyvä :)?

_________________
The light that burns twice as bright burns half as long. (Eldon Tyrell, Bladerunner)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Kesä 25, 2012 8:38 pm 
Poissa
Keho, mieli ja rauta

Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 6:24 pm
Viestit: 66
Hieno veto, Kalle ! Nyt on jotain suuntaviittoja, miten touhuta jatkossa kohti painavampia palloja.

_________________
Metalli- Työ, musiikki ja liikunta.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Elo 11, 2012 8:30 am 
Poissa
Funktionaalisuuden ruumiillistuma

Liittynyt: La Tammi 01, 2011 12:04 pm
Viestit: 154
Paikkakunta: Vantaa
Ohjelma on nyt noin puolivälissä ja ongelmitta läpi mennyt tähän saakka mutta eipä olekkaan vielä tarvinnut 24:lla pidempiä sarjoja tehdä. Kisoissa nähdään miten on toiminut!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Elo 18, 2012 6:07 am 
Poissa
Kisamallin jylhät piirteet

Liittynyt: To Kesä 10, 2010 4:10 pm
Viestit: 458
Paikkakunta: Helsinki
Aloittelen ensi viikolla ohjelmaa. Suunnitelmissa tehdä pääsääntöisesti 2 krt/vko ohjelmaa ja sen lisäksi yk heiluri/OALC treeni.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Syys 17, 2012 1:55 pm 
Poissa
Keho, mieli ja rauta

Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 10:52 am
Viestit: 65
Paikkakunta: keski-suomi
Minäpäs aloitan,eli muutin ohjelmaa 32lle sopivaksi niin että 16kg=24kg,20kg=28kg ja 24kg=32kg. Aluksi laitoin tavoitteeksi 50 toistoa jonka matkan varrella pudotin kympillä.

Ohjelman runko on hyvä, niin että aluksi tulee kevysillä kuulilla paljon riveä ja siitä pikkuhiljaa painot kasvaa ja tottuu niihin,mutta noi inttervallit on kyllä LC:hen aika kovat niiden määrä ja palautumisaika? Varsinkin kun on tämmöinen ns"tunnollinen harjoittelija" niin niitä ei kesken treenien pidennetä.Siinä kuitenkin on kaksi liikettä rive ja työntö.Harjoitteet olivat kyllä kovia, kun nyt jälkeenpäin voi verrata niitä kisatilanteeseen ja tuntemuksiin kropassa, seuraavana päivänä ei ollut merkkiäkään kisaamisesta, johtuuko se huonosta tuloksesta vai hyvästä/kovasta valmistautumisesta kisaan?

Ohjelma kokonaisuudessaan oli hyvä, tuli paljon kovia treenejä ja pelko painavista kuulista väheni.käytän tulevaisuudessakin tätä ohjelmaa pohjana nyt kun tiedän miten sitä muokkaisin.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Syys 17, 2012 5:23 pm 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2007 8:09 am
Viestit: 1462
Paikkakunta: Turku
No höh, mä taas valmistauduin generaattorilla ja vielä laitoin ohjelma kaksnelosille tavoitteena 80 toistoa. Eli kolmekakkosilla tein ehkä viisi treeniä.

Pitääpä tutkia tuota Karin tekemää modausta, vai kiinnostaako Kallea suoraan modata ohjelmaa jo Karin palautteen perusteella? Mä olen vapaaehtoinen koekaniini...

_________________
The light that burns twice as bright burns half as long. (Eldon Tyrell, Bladerunner)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Syys 17, 2012 5:48 pm 
Poissa
Funktionaalisuuden ruumiillistuma

Liittynyt: La Tammi 01, 2011 12:04 pm
Viestit: 154
Paikkakunta: Vantaa
Mulla ei mennyt ihan nappiin. Ensinnäkin olis pitänyt aloittaa reilua viikkoa aiemmin, nyt jäi muutama treeni lopusta tekemättä mutta tuskin vaikutti tulokseen.
Mulle noin puoliväliin saakka tuntu tosi helpolta ja kaikki treenit meni hyvin läpi kunnes lopussa rupes sarjat piteneen niin jo rupes tuntumaan tosi raskaalta mutta sinnittelin läpi silti. tässä vaiheessa totesin että 60 toistoa on ihan mahdoton ja tavoitteeksi kisoihin pistin 50 mistä jäätiin myös aika paljon.
eli mun mielestä ohjelmassa olis saanut olla pidempiä settejä aikaisemmin vaikka sitten kevyemmällä kuulalla. Nyt jotenkin ohjelma muuttui yllättäin tosi raskaaksi tai sitten vaan mun "kuntohuippu" osu väärään kohtaan!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Syys 18, 2012 1:08 pm 
Poissa
Keho, mieli ja rauta

Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 10:52 am
Viestit: 65
Paikkakunta: keski-suomi
Tein 1-8 jonka jälkeen hyppäsin aikataulullisista syistä n.14:ta ja jatkoin n.24:seen, jonka jälkeen rupesin keventämään. Ei varsinaisesti tökännyt missään vaiheessa, mutta kova jakso kyllä oli. Pitää kuulostella nyt viikon päivät onko kunto vielä nousussa ja tekis testin niin tietäisi seuraavalla kerralla huilata enemmän!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Syys 18, 2012 5:53 pm 
Poissa
Funktionaalisuuden ruumiillistuma

Liittynyt: La Tammi 01, 2011 12:04 pm
Viestit: 154
Paikkakunta: Vantaa
pyykkonen kirjoitti:
Kiitti palautteesta molemmille.

Mistä numerosta alkaen tökkäsi?

Nyt kun tarkastelin ohjelmaa uudestaan niin ei siinä sarjat yhtäkkiä pitene, mulla rupes tökkäämään siellä 20 paikkeilla, en nyt enää muista tarkemmin. Luulempa vaan että mulla oikeasti kuntohuippu meni vaan ohi, tai jotain tapahtu omassa kunnossa, niin jyrkästi ohjelma ikäänkuin nousi pystyyn.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Syys 28, 2012 6:52 pm 
Poissa
Sekaisin kuulista

Liittynyt: To Huhti 19, 2012 1:25 pm
Viestit: 77
Olen tarponut ohjelmaa läpi, nyt olen suorittanut orjallisesti 24 treeniä välillä lisäten aika/alipainosarjoihin muutaman minuutin sarjan lisää. Kaikki on mennyt läpi aika hyvin (paitsi viikon viive tuli kun alaselkä jumahti), loppupään pidemmät sarjat 24kilosilla alkaa olla tällaiselle kynäniskalle jo tositreeniä :) Ei voi muuta sanoa kuin erittäin hieno ohjelma ja kiitos tästä!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 21 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com