Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on Pe Huhti 26, 2024 3:23 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Kesä 25, 2012 5:42 pm 
Poissa
Ennen oli forkut rautaa

Liittynyt: Ke Elo 25, 2010 5:13 pm
Viestit: 831
Paikkakunta: melkein Lieto, mut sit kuitenki Turku
Mä olen toivonutkin, että joku nostaa tän asian pöydälle, kiitos marks. Mä olen surullisena katsonut tätä meininkiä nyt muutaman viikon, sähköpostia en ole saanut, ehkä koska olen ihan nobody :lol: , mutta facebookissa nähnyt näiden sankareiden jutut. Surullista ja hävettävää, koko lajin kannalta todella huonoa mainosta. Nyt EGSA lähti vielä mukaan muuttamalla taas omia taulukoitaan ja rankkejaan, ylistää vielä IUKLn ja IGSFn tuomareita uusimmassa tiedotteessaan. Ainakin viimeaikaisten videoiden ja keskustelujen perusteella, ihmisiä sielläkin ollaan, lukitukset lyhyitä ja poNpuista nostellaan.

Marksin kanssa ehdottomasti samaa mieltä näistä liittotohinoista ja -rähinöistä, niin kauan kuin kukaan ei pakota valitsemaan puolta niin miksi tehdä niin.

_________________
Ninni - muikea valkku
http://niinasalonen.com -- http://gslieto.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Kesä 25, 2012 6:19 pm 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
Paha mieli noista tulee. :(

Kyllä noihin organisaatioihin pätee samat luonnon lait kuin ihmisen luontoon yksilönäkin. Toisten vikoja nostaa esiin se, kuka tuntee itse olevansa huono. :?

Kannatan tuota Marksin ehdottamaa avointa linjaa. Parempi nostaa täällä ainakin heti vilunkipelit esiin. Kysytään suoraan eikä haukuta kulisseissa.
Oon kyllä Ninnin kanssa samaa mieltä, ei kannata ottaa noiden keskinäiseen tappeluun kantaa. :roll:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Kesä 25, 2012 7:48 pm 
Poissa
Mobilisaation Mestari ja IMALS
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 4:16 pm
Viestit: 4445
Fuglyevin ideana oli järjestö/liitto joka hyväksyisi nostajan nostaa missä tahansa kisoissa,liitoista huolimatta :idea: Alunperin Venäjällä/Ukrainassa rankingit (CMS ,MS ja MSIK) hyväksyttiin vain kansainvälisissä kisoissa tehtynä :idea: Sittemmin Amerikassa alettiin hyväksyä saleilla tehtyjä testinostoja, jota Eurooppalaiset ovat matkineet [smilie=11.gif] . Certifikaatit,coach tittelit ja rankit ovat olleet urheilun nurja puoli :evil: Homma karannut täysin bisnes periaatteelle ja laatu jäänyt pois :oops:
Vaikea kallistua kenenkään puolelle ,koska mitään todellista tietoa ei ole saatavilla kulissien takahuoneista :evil:

_________________
"Lifting to much weight, no speed, useless prick!"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 26, 2012 6:34 am 
Poissa
Vanhan koulun voimailija

Liittynyt: Pe Marras 26, 2010 11:16 am
Viestit: 266
Paikkakunta: Kangasala
Yksi mahdollisuus edistää näiden kahden sopua on aloittaa keskustelu kansainvälisillä foorumeilla uudesta liitosta, koska vanhat ovat jämähtäneet riitelemään ja heittämään lokaa. Jos homma jää trolliksi, joka muodostuu yhteiseksi viholliseksi, ja vanhat liitot pääsevät liikkeelle, hyvä. Jos taas tuosta syntyy uusi liitto, jonka alkaa pyöriä, ei sekään huono ole.

Toki todennäköisintä on, että hommasta ei tule yhtään mitään...

_________________
Jos veri lakkaa maistumasta, kyseessä on tauko

Fitness kuulailija ja kahvakuulan väärinkäyttäjä vuodesta 2010
Suinulan kuulatreenit: http://harjulanhalla.fi/salivuorot.php


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 26, 2012 6:58 am 
Poissa
Satku
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 6:05 pm
Viestit: 4324
Paikkakunta: Kuusamo
Ompahan tuokin naamakirjan turhanpäiväinen jatina jäänyt minulta lukematta :twisted: Ihmisillä liian paljon keskustelukanavia, aina löytyy se sopiva johon pääsee peilaamaan.
Liittoja on riittävästi.

_________________
Kev:n treenit ke ja su klo18-19 yu-kentällä

Osteopaatillekko ?
http://www.suomenosteopaattiliitto.fi


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 26, 2012 11:14 am 
Poissa
Mobilisaation Mestari ja IMALS
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 4:16 pm
Viestit: 4445
Eiks Fuglyev perustanut jonkun UKLU nimisen "liiton" ,tai jotain :?: Ideana liitto joka sallisi vapaan nostamisen eri kisoissa :idea:

_________________
"Lifting to much weight, no speed, useless prick!"


Viimeksi muokannut jake heke päivämäärä Ti Kesä 26, 2012 9:29 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 26, 2012 5:07 pm 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
jake heke kirjoitti:
Fuglyevin ideana oli järjestö/liitto joka hyväksyisi nostajan nostaa missä tahansa kisoissa,liitoista huolimatta :idea:
Toivottavasti ideaan tartutaan ja homma lähtisi toimimaan.
Me Suomalaiset taidetaan onneksi olla siitä onnellisessa asemassa että saamme nostaa kummankin liiton kisoissa. :D Enempi parempi.
Mutta kurjasti tuo liittojen puuttuva yhteistyökyky sekoittaa tota pakkaa, kuka olisi oikeasti paras nostaja missäkin sarjassa?
Kisat ja kisaajat kärsii.
jake heke kirjoitti:
Certifikaatit,coach tittelit ja rankit ovat olleet urheilun nurja puoli :evil: Homma karannut täysin bisnes periaatteelle ja laatu jäänyt pois :oops:

Mä en halua että kahvakuulaurheilu kehittyisi tuohon jenkkilän rahastusmeiningin suuntaan.
Mun mielestä kaiken urheilun pitäisi olla niin ilmaista kuin mahdollista. Sitä varten perustetaan urheiluseuroja. Jotta voidaan jakaa urheilun ilosanomaa muillekkin. Kertoa tekniikasta ja treenaamisesta ja ennen kaikkea treenata yhdessä. :D


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 26, 2012 8:29 pm 
Poissa
Site Admin
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 16, 2011 9:22 pm
Viestit: 2523
Paikkakunta: Espoo
positiivisinta tilanteessa on se ettei ne käävät elä ikuisesti ja uusi sukupolvi kuulostaa näin äkkiseltään arvioituna olevan meidän kanssa samaa mieltä nykytilanteen idioottimaisuudesta

_________________
aka traanitapiiri
Valiokunta | Koti | Kuulasauna | Katsoo ne jotkut golfiakin


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 66 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com