Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on To Maalis 28, 2024 8:53 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Valmentaminen
ViestiLähetetty: Su Syys 30, 2012 5:14 pm 
Poissa
Metukka ja suolakurkku -uskovainen
Avatar

Liittynyt: To Elo 11, 2011 6:04 am
Viestit: 364
Mulla on taas valmentaja ihan päinvastasesta syystä ku Sannalla, mää tarvin jonkun joka toimii mun käsijarruna.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valmentaminen
ViestiLähetetty: Su Syys 30, 2012 5:51 pm 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
Mulla ei ole valmentajaa kahvakuulassa, ehkä tarttis olla, koska treeni sattuu ja on niin tuskasta. Painonnostossa mulla on valmentaja, joka tekee sitä rakkaudesta lajiin ja valvoo jokaista liikettä ja kommentoi jos esim. polvet on sentin liikaa edessä. Ehkä kuulassakin tarttis olla joku valvomassa jokaista nostoa ja antamassa välittömästi palautetta tekniikassa. Kuulassa en haluaisi kenenkään tekevän valmista ohjelmaa, tietty sitä voisi väntää yhdessä valmentajan kanssa, vuorovaikutteisesti.

Eli en kaipaisi kaasua tai jarrua vaan lähinnä tekniikkapoliisin, jolle yksikään nosto ei olisi "ihan hyvä" vaan jokaisessa olisi parannettavaa. :twisted:

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valmentaminen
ViestiLähetetty: Su Syys 30, 2012 6:00 pm 
Poissa
Site Admin
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 16, 2011 9:22 pm
Viestit: 2523
Paikkakunta: Espoo
Rouva kirjoitti:
Mulla ei ole valmentajaa kahvakuulassa, ehkä tarttis olla, koska treeni sattuu ja on niin tuskasta. Painonnostossa mulla on valmentaja, joka tekee sitä rakkaudesta lajiin

Multa saa kuka tahansa tulla kysyyn neuvoja maanantain treeneissä. Pari tuntia sitä joka viikko ynnä kaikki seuran pyörittämiseen ja valiokuntaan liittyvät jutut menee tonne rakkauden piikkiin. (esim. SM-kisojen järjestelyissä ei sata tuntia tainnut riittää.)

Enkä muuten yhtään ihmettele jos treeni sattuu, otin alussa oppia sun tekniikasta ja sain sillä kanssa kyllä kädet kipeiksi tosi nopeesti. Kesti hetken aikaa, että tervehtyivät.
Kyllä ne vieläkin kipeytyy jos yhtään lintsaa jossain. Siperia opettaa.

_________________
aka traanitapiiri
Valiokunta | Koti | Kuulasauna | Katsoo ne jotkut golfiakin


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valmentaminen
ViestiLähetetty: Su Syys 30, 2012 6:20 pm 
Poissa
Mobilisaation Mestari ja IMALS
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 4:16 pm
Viestit: 4445
Kukaan valmentaja ei pysty olemaan niin armoton mun treeneille ,kuin minä itse :idea: Ikävä kyllä :evil:

_________________
"Lifting to much weight, no speed, useless prick!"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valmentaminen
ViestiLähetetty: Ma Loka 01, 2012 4:53 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
eveliina kirjoitti:
Enkä muuten yhtään ihmettele jos treeni sattuu, otin alussa oppia sun tekniikasta ja sain sillä kanssa kyllä kädet kipeiksi tosi nopeesti. Kesti hetken aikaa, että tervehtyivät.
Kyllä ne vieläkin kipeytyy jos yhtään lintsaa jossain. Siperia opettaa.
Mistä sulla tuli kipeäksi?
Mä tulen tempauksesta kaikista kipeämmäksi, ei tartte paljon temmata kun haluaisin repiä oikean puolen irti lapaluuta myöten. Työnnössä yläasento sattuu ranteeseen, OALC ylivoimaisesti helpoin (jopa ranteelle), kun siinä saa välillä "vähän roikottaa". Noi mun vaivat juontavat varmaan kaikki osaltaan myös mun tenniskyynärpäähän (tuli työaikana tehdyistä lumitöistä), joka oli 1,5vuotta sitten niin kipeä, ettei maitotölkki pysynyt kädessä.

Ja kyllähän mulla olisi tarvittaessa kotonakin osaaja, jolta voisi kysyä ja jolla olisi silmää. Meidän treenit vain on aina ihan eriaikoihin. Ja pysyy sopu vain paremmin, jos ei puututa toisten tekemisiin. 8)

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Valmentaminen
ViestiLähetetty: Ma Loka 01, 2012 5:37 am 
Poissa
Site Admin
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 16, 2011 9:22 pm
Viestit: 2523
Paikkakunta: Espoo
En oo juur nähnyt sun tempaavan, ei vissiin ihme sekään. Kuulostaa oudolta tuo, varmaan joku videoananlyysi vois tehdä terää.
Forkut kipeytyi kun en käyttänyt kroppaa vastaanottoihin.

Aika tarkkaan vuos sitten kun mulla hoidettiin niitä lapojenväliongelmia niin viimeinen mitä löytyi oli kanssa hiirikyynärpää. On se vaan vekkuli paikka kädessä. Eipä kai tuo mahotonta ole, että kana ois sittenkin ollut ennen munaa.

_________________
aka traanitapiiri
Valiokunta | Koti | Kuulasauna | Katsoo ne jotkut golfiakin


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com