Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on To Maalis 28, 2024 3:22 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 18 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Pe Tammi 18, 2013 7:17 pm 
Poissa
Pitkä sykkeli kahdella pommilla

Liittynyt: Ke Loka 12, 2011 7:05 am
Viestit: 49
Paikkakunta: Pori
Mulla plantaarifaskiittiin tuikattu aikaisemmin kortisonia hyvin tuloksin. Noita polvia ei ole vielä kuvattu tms. Mulla painonpudotus menossa ja tukipohjalliset käytössä työkengissä. Kortisonin en uskokaan parantavan vaivaa, mutta kun veisi kipuja pois sen verran että saisi kuntoutettua ja tutkittua tarkemmin missä vika on.

Olen siirtynyt kahvakuulaurheilu tyyppiseen harjoitteluun, nyt kun olen päässyt sellaisesta ajattelumallista eroon, että mun tarttee penkata ja kyykätä enimmäkseen. Nyt kun en enää pysty, niin toivon että kahvakuulaurheilun avulla saan sen verran treenattua että paikat pysyy kohtuu kunnossa. Sen lisäksi ajattelin tehdä oheistreeninä mm. edellisellä sivulla olleita juttuja. Mutta nyt pääpaino on kahvakuulilla suoritetut perusliikkeet kahvakuulaurheilun ehdoilla. Nyt on tiedonhaku menossa, että mitä biathlonin ja long cyclen lisäksi.

_________________
"A week of heavy drinking makes me think clearer", Jim Wendler


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Tammi 19, 2013 10:21 am 
Poissa
Mobilisaation Mestari ja IMALS
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 4:16 pm
Viestit: 4445
Itselläni polvi(2 kertaa leikattu-ligamentit-kierukka poistettu-patellan jänne-rustoa hiottu) kestänyt hyvin GS harjoittelun. Syvistä kyykyistä se saattaa kiukutella :idea: Viime syksynä tein yhdessä treenissä pitkän sarjan jerkkiä ,vaikka polvi sanoi että sattuu(päätin etten valita ja rutistan asenteella vaan) :evil: Sen jälkeen meni 10 viikkoa ennenkuin polvi pelitti kivuttomasti taas. :idea: Eli kipua pitää kuunnella :!: Lääkkeitä en ole käyttänyt polven takia v 87 jälkeen :!: Kuntoutan polvea päivittäin (mobbaus) ja iällä 52 v arjessa ei ole kipuja treenien jälkeenkään :mrgreen:
P.S jos kipuja liikkeessä ,silloin joku toiminnallinen ongelma :!: Jos lääkkeet vievät kivun pois,vaarana lisätä ongelmaa-ärsytystä :idea: Suosittelen käymään hyvällä osteopaatilla ja sen jälkeen tekemään fiksuja kehonhuoplto juttuja :idea:

_________________
"Lifting to much weight, no speed, useless prick!"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Tammi 20, 2013 2:32 am 
Poissa
Pitkä sykkeli kahdella pommilla

Liittynyt: Ke Loka 12, 2011 7:05 am
Viestit: 49
Paikkakunta: Pori
Kiitti jake heke vinkeistä. Joo kipu menee lääkkeillä. Nyt on tarvinnut ottaa enää satunnaisesti, eli kuuriluontoisuus on jäänyt pois. Täytyy alkaa harkitteen tota osteopaattia ja noita kehonhuoltojuttuja. Toiminnallinen ongelma on varmasti, sitä en epäile itsekään. Mulla skolioosi ja selkä muutenkin p*skana (prolapseja, kulumaa, madaltumia), sitten vihotteli nilkka/kantapää ja nyt polvet prkl.

Jonkinlaisia kahvakuulareenejä pystyy tekemään, mutta oheisharjoittelu esim. raskaammalla levypainolla saattaa olla hiinä ja hiinä.

P.S. Sori kaikille että tää ketju meni vähän sivuraiteille, mutta tässä samalla yritän kartoittaa että millasia oheisharjoitteita pystyy tekemään jos on väliaikainen/pysyvä rajoite esim.

_________________
"A week of heavy drinking makes me think clearer", Jim Wendler


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 18 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com