Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on Pe Huhti 19, 2024 4:39 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Touko 11, 2008 4:42 pm 
Poissa
Janimal
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:17 am
Viestit: 1785
Paikkakunta: Hämeenlinna
Ginko Rokkaa!!!

Eli olipa hyvä leiri, kädet on rikki, kroppa on muusina ja väsyttää, mutta mieli tekisi tarttua pommeihin ja antaa niille hiukan kyytiä! :P

Kaksi päivää melko intensiivistä kahvakuulaliikuntaa takana, mistähän aloittaisi.. Ekana päivänä keskityttiin kestävyys- ja voimakestävyysharjoitteisiin ja jönglööraukseen. Paljon komplekeseja ja liikeyhdistelmiä, miljoona toistoa.. Viimeinen pari tuntia ulkona heittelemässä. Sain jopa pari kertaa lentävän kuulan kiinni.. Ginko antoi myös "kevyen" näytöksen, aika vakuuttavasti on kuulat hallinnassa.
Päivän kruunu oli kun Ginko tuli sanomaan, että hän katsoi että mulla on niin hyvä liikkuvuus, että siinä on hyvä pohja edistya kuulailussa. 8) Olin aika otettu että mestari tulee heittämään tuollaista kommenttia mulle... Osoittaa kyllä että puheet miehen mukavuudesta pitävät paikkansa.

Toisena päivänä päästiin itse asiaan eli GS-nostoihin. Siinäkin tuli mieltä hivelevät kommentit tekniikasta, eli se alkaa ilmeisesti olla ainakin työnnössä aika kohdallaan ainakin kevyillä kuulilla. Tempauskin meni ok, kämmenten nähkää en tosin osaa vielä säästää ja siitä maksetaan taas hetken aikaa. Pikku kisaakin oli, siinä taas kävi ilmi mun heikko lenkki, tein työntöä kahdessa minuutissa (kisan kesto) 2x 16 kg kuulilla 14 toistoa, eikä ne olleet mitään hyviä.. Eli voimaa pitää saada lisää. Paljon.
Loppupäivä olikin sitten näitä perinteisiä voima- ja bodausliikkeitä kuulille sovellettuna. Aika paljon niitä käytiin läpi, päälle venyttelyt ja se oli siinä.

Oli kyllä todella mukavaa, hyvä porukka paikalla ja Ginko itse on todellinen Mestari! Nyt on taas hirmuinen into päällä, mutta pitänee koittaa palautua ensin....


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 12, 2008 3:03 pm 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Jani kirjoitti:
Nyt on taas hirmuinen into päällä, mutta pitänee koittaa palautua ensin....


Mä jo intopiukeana raivasin olohuoneeseen tilaa, otin levytangon, kuulat ja pokelaskurin esiin ja aloitin treenit. Ihmettelin, kun ei oikein kulje. :lol: Johtuiskohan siitä, että 2 edellisenä päivänä on tullut treenattua intensiivisesti sellaiset 8 h. :mrgreen:

Päätin antaa itselleni päivän palautumiseen. 8)

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 12, 2008 4:24 pm 
Poissa
Compact-kisälli

Liittynyt: Ma Helmi 04, 2008 8:29 am
Viestit: 37
Aika moni osallistuja on mulle kertonu saaneensa etenkin tempaukseen ihan uutta perspektiiviä, immeiset oli heurekahetkien täyttämiä kun Maestro jakoi sen niin yksityiskohtaisesti osiin.I agree..


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com