Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on To Maalis 28, 2024 9:22 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 67 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2016 8:39 am 
Poissa
Vanhan koulun voimailija

Liittynyt: Pe Elo 05, 2011 2:54 pm
Viestit: 292
Paikkakunta: Varkaus
pyykkonen kirjoitti:
SannaL kirjoitti:
Hallilla ei ollut nettiä joten se hieman haittasi tulospalvelua.


Kisaorganisaation tulospalvelu pitäisi hoitaa. Luulen, että Second tarkoitti sitä.

SannaL kirjoitti:
Mitä tulee mun nostoon, niin vasurilla meni kumpanakin päivänä se mitä ajattelinkin tekeväni, vasurilla meni huomattavan paljon huonommin. Oikealla tein esim perjantaina 86 ja oikealla vaan 62. Tänään tilanne oli 57/75 ja ajat kummassakin suorituksessa 3/5 min (o/v). Vissii on kehossa jotain epätasapainossa ja pahasti.


Jos käsitin tuosta oikein, niin aloittava oikea käsi petti jostain syystä.


Juu en ottanutkaan secondin toteamusta moitteeksi :D

Kalle, käsitit oikein, aloittava ja muuten mun vahvempi käsi meni tukkoon ekan minuutin kuluessa. Sikäli mielenkiintoista, kun kävin maanantaina ennen kisaa "viimeistely"hieronnassakin ja kaiken piti olla kunnossa siltä osin :/


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2016 9:31 am 
Poissa
Metukka ja suolakurkku -uskovainen

Liittynyt: To Elo 08, 2013 4:26 am
Viestit: 392
Second kirjoitti:
pyykkonen kirjoitti:
Second kirjoitti:
Saamari! Juuri näin Aleksin erästä sen että hän laski kuulat maahan. Tulos siis 45, ei varmaan ihan sitä mitä olisi voinut hyvältä suoritukselta odottaa, mutta aika tasaiselle tuo Aleksin kisasuorittaminen kaikkiaan vaikuttaa. Ei semmoista että välillä tulee huonoja nostoja.


Tosiaan tavoite oli vähintään 48, eipä siitä kuitenkaan kauas jääty niin ihan tyytyväinen olen. Heti kisan jälkeen olin pettynyt, nostaminen tuntui kyllä poikkeuksellisen vaikealta ja tuskaiselta jo melkeen alusta asti, mutta jotenkin siinä kohtaa kun kuulat laskin maahan oli semmoinen olo että ehkä kunnon puolesta olisin saattanut saada pari toistoa enemmänkin.

Jännitin ennen kisaa saanko kuulia ollenkaan syliin kunnolla kun tuota kuulamallia en päässyt kokeilemaan kertaakaan ennen kisasuoritusta (lämppäkuulat eri mallia). Ensimmäisen riven jälkeen olo jo huojentui, hyvin ne tuli syliin. Mutta about puolivälissä alkoi tuntua siltä, etten varmaankaan jaksa loppuun asti. No aika hyvin jaksoin kuitenkin, mutta ote sitten tosiaan petti ihan kunnolla vikalla minuutilla, vaikka yleensä siinä ei ole ollut ongelmia vaan ennemminkin työntö on se mikä ei enää nouse. En tiedä varoinko tiedostamatta kämmennahkoja turhan paljon ja rasitin otteen sen takia.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2016 9:35 am 
Poissa
Metukka ja suolakurkku -uskovainen

Liittynyt: To Elo 08, 2013 4:26 am
Viestit: 392
Second kirjoitti:
Helkkarin huonosti tulee tietoa tuloksista ja sijoituksista. Ei luulisi olevan iso homma ilmoittaa noita.


Tuota olen monesti ennenkin ihmetellyt, miten tulosten päivittäminen nettiin voi kestää viikkoja tai peräti kuukausia. Yksi mitä mietin, voisiko olla että niitä jotenkin tarkistetaan jälkikäteen? En kyllä usko. Mutta virheitä tuloksissa taitaa silloin tällöin olla, esim Teron tulos kirjattiin muistaakseni 10 suurempana tauluun tuolla. Ja minun vieressä nostanut jenkki sai yhden ylimääräisen toiston vikalla minuutilla, eli oikea tulos oli 53 eikä 54 mikä kirjattiin paperiin.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2016 2:30 pm 
Poissa
Olisiko käsipaino sittenkin parempi?

Liittynyt: Pe Tammi 25, 2013 1:54 pm
Viestit: 16
Ihan mielenkiinnosta kysyn että olisiko suomen maajoukkue voinut ottaa osaa igsf liiton em-kisoihin vai miten ne menee tai voiko yksittäinen taistelija kisailla siellä, ainakin norjalaisia oli ymmärtääkseni molemmissa kisoissa??


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 17, 2016 4:49 am 
Poissa
Kaikkien pääkouluttajien äiti

Liittynyt: Ma Syys 28, 2015 7:19 am
Viestit: 168
Aleksi kirjoitti:
Second kirjoitti:
Helkkarin huonosti tulee tietoa tuloksista ja sijoituksista. Ei luulisi olevan iso homma ilmoittaa noita.


Tuota olen monesti ennenkin ihmetellyt, miten tulosten päivittäminen nettiin voi kestää viikkoja tai peräti kuukausia. Yksi mitä mietin, voisiko olla että niitä jotenkin tarkistetaan jälkikäteen? En kyllä usko. Mutta virheitä tuloksissa taitaa silloin tällöin olla, esim Teron tulos kirjattiin muistaakseni 10 suurempana tauluun tuolla. Ja minun vieressä nostanut jenkki sai yhden ylimääräisen toiston vikalla minuutilla, eli oikea tulos oli 53 eikä 54 mikä kirjattiin paperiin.


Seinällä olleen tuloslistan virheet johtui suurimmaksi osaksi virkailijan lukulasien puutteesta. :) Miunkin tulos oli onneksi oikein sit diplomissa, mutta voittajalta oli poistettu 30 toistoa :D

_________________
Es ist immer zu früh, um aufzugeben.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 18, 2016 7:12 am 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista

Liittynyt: Su Marras 20, 2011 1:11 pm
Viestit: 1994
No just, minä huomasin nuo jo eilen mutta luulin että kyseessä on vain maakohtaiset tulokset. Tyhmänä kun noita excel taulukoita ei osaa lukea sen vertaa että löytäisi sieltä nuo eri sivut (tai miksi lie kutsutaan).


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 18, 2016 8:42 am 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 1:16 pm
Viestit: 2501
Eipä näytä veteraaneissa olevan kovin paljon osallistujia.
Harmin paikka tämä liittojen hajaannus, mikä ei ainakaan auta ongelmaa.

_________________
Näin käy kun saku ottaa liikaa punttia:
https://youtu.be/qBt3kk1pNTk

Myrskylän mies jyrää:
https://youtu.be/1H_JzBVqkuI


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 67 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com