Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on Ti Loka 15, 2019 9:12 pm

Kaikki ajat ovat UTC

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 123 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Su Touko 15, 2016 3:17 pm 
Poissa
Kaikkien pääkouluttajien äiti

Onnittelut Terolle! Sanna-Maija oli tehnyt 137 (kai neljäs?). Riitalle hopea ja Minnalle hopea. Muista en tiedä.

Profiili  

ViestiLähetetty: Su Touko 15, 2016 3:19 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista

Sannalla ei tulos parantunut.

Aikaisemmilla tuloksillaan Riitalle hopeamitali. Ruotsin Johanna Hultman tempaisi 211 ja ohitti Minna Liljan, eli Minnalle vetskuhopea amat. kultamitalin lisäksi.

Miesten biathlonin vetskusijoituksista minulla ei ole tietoa, mutta ilmeisesti ei mitaleja?

Profiili  

ViestiLähetetty: Su Touko 15, 2016 3:20 pm 
Poissa

Ai Antille EM-hopea ja Tapiolle sijoitus 6. Onnittelut kaikille mitalisteille!!!

Profiili  

ViestiLähetetty: Su Touko 15, 2016 3:21 pm 
Poissa

Riitta oli jäänyt vain yhdellä toistolla irlantilaiselle.

Profiili  

ViestiLähetetty: Su Touko 15, 2016 4:37 pm 
Poissa

Helkkarin huonosti tulee tietoa tuloksista ja sijoituksista. Ei luulisi olevan iso homma ilmoittaa noita.

Profiili  

ViestiLähetetty: Su Touko 15, 2016 7:42 pm 
Poissa
Vanhan koulun voimailija

Hallilla ei ollut nettiä joten se hieman haittasi tulospalvelua.
Mitä tulee mun nostoon, niin vasurilla meni kumpanakin päivänä se mitä ajattelinkin tekeväni, oikealla meni huomattavan paljon huonommin. Oikealla tein esim perjantaina 86 ja oikealla vaan 62. Tänään tilanne oli 57/75 ja ajat kummassakin suorituksessa 3/5 min (o/v). Vissii on kehossa jotain epätasapainossa ja pahasti.

Ediittiä: korjattu toinen käsi oikeaksi, en sentään kahdella vasurilla nosta, vaikka se kyllä selittäisi huonot tulokset...

Viimeksi muokannut SannaL päivämäärä Ma Touko 16, 2016 10:40 am, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2016 3:16 am 
Poissa

SannaL kirjoitti:

Kisaorganisaation tulospalvelu pitäisi hoitaa. Luulen, että Second tarkoitti sitä.

SannaL kirjoitti:
Mitä tulee mun nostoon, niin vasurilla meni kumpanakin päivänä se mitä ajattelinkin tekeväni, vasurilla meni huomattavan paljon huonommin. Oikealla tein esim perjantaina 86 ja oikealla vaan 62. Tänään tilanne oli 57/75 ja ajat kummassakin suorituksessa 3/5 min (o/v). Vissii on kehossa jotain epätasapainossa ja pahasti.

Jos käsitin tuosta oikein, niin aloittava oikea käsi petti jostain syystä.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2016 7:10 am 
Poissa

SannaL kirjoitti:

En missään nimenssä kritisoinut teidän työpanosta, koska se on ainoa jonka varassa itsekin olen ja itseasiassa olen erittäin kiitollinen että edes joku noita ilmoittaa. Tässä koitan vääntää jonkinlaista juttua lehteen ja aika mielenkiintoista kun mistään en löydä kisajärjestäjän tarjoamia tuloksia, sijoituksia tai muutakaan. Käytännössä kaikki fakta/"fakta" on puskaradion kautta koottua ja sen vähän mitä striimin kautta satuin näkemään.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2016 7:18 am 
Poissa

Second kirjoitti:
SannaL kirjoitti:

En missään nimenssä kritisoinut teidän työpanosta, koska se on ainoa jonka varassa itsekin olen ja itseasiassa olen erittäin kiitollinen että edes joku noita ilmoittaa. Tässä koitan vääntää jonkinlaista juttua lehteen ja aika mielenkiintoista kun mistään en löydä kisajärjestäjän tarjoamia tuloksia, sijoituksia tai muutakaan. Käytännössä kaikki fakta/"fakta" on puskaradion kautta koottua ja sen vähän mitä striimin kautta satuin näkemään.

Tero otti tuloslistoista kuvia ainakin lc päivänä. Ehkä voisi postata niitä?

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2016 8:39 am 
Poissa
Vanhan koulun voimailija

pyykkonen kirjoitti:
SannaL kirjoitti:

Kisaorganisaation tulospalvelu pitäisi hoitaa. Luulen, että Second tarkoitti sitä.

SannaL kirjoitti:
Mitä tulee mun nostoon, niin vasurilla meni kumpanakin päivänä se mitä ajattelinkin tekeväni, vasurilla meni huomattavan paljon huonommin. Oikealla tein esim perjantaina 86 ja oikealla vaan 62. Tänään tilanne oli 57/75 ja ajat kummassakin suorituksessa 3/5 min (o/v). Vissii on kehossa jotain epätasapainossa ja pahasti.

Jos käsitin tuosta oikein, niin aloittava oikea käsi petti jostain syystä.

Juu en ottanutkaan secondin toteamusta moitteeksi :D

Kalle, käsitit oikein, aloittava ja muuten mun vahvempi käsi meni tukkoon ekan minuutin kuluessa. Sikäli mielenkiintoista, kun kävin maanantaina ennen kisaa "viimeistely"hieronnassakin ja kaiken piti olla kunnossa siltä osin :/

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2016 9:31 am 
Poissa
Metukka ja suolakurkku -uskovainen

Second kirjoitti:
pyykkonen kirjoitti:
Second kirjoitti:
Saamari! Juuri näin Aleksin erästä sen että hän laski kuulat maahan. Tulos siis 45, ei varmaan ihan sitä mitä olisi voinut hyvältä suoritukselta odottaa, mutta aika tasaiselle tuo Aleksin kisasuorittaminen kaikkiaan vaikuttaa. Ei semmoista että välillä tulee huonoja nostoja.

Tosiaan tavoite oli vähintään 48, eipä siitä kuitenkaan kauas jääty niin ihan tyytyväinen olen. Heti kisan jälkeen olin pettynyt, nostaminen tuntui kyllä poikkeuksellisen vaikealta ja tuskaiselta jo melkeen alusta asti, mutta jotenkin siinä kohtaa kun kuulat laskin maahan oli semmoinen olo että ehkä kunnon puolesta olisin saattanut saada pari toistoa enemmänkin.

Jännitin ennen kisaa saanko kuulia ollenkaan syliin kunnolla kun tuota kuulamallia en päässyt kokeilemaan kertaakaan ennen kisasuoritusta (lämppäkuulat eri mallia). Ensimmäisen riven jälkeen olo jo huojentui, hyvin ne tuli syliin. Mutta about puolivälissä alkoi tuntua siltä, etten varmaankaan jaksa loppuun asti. No aika hyvin jaksoin kuitenkin, mutta ote sitten tosiaan petti ihan kunnolla vikalla minuutilla, vaikka yleensä siinä ei ole ollut ongelmia vaan ennemminkin työntö on se mikä ei enää nouse. En tiedä varoinko tiedostamatta kämmennahkoja turhan paljon ja rasitin otteen sen takia.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2016 9:35 am 
Poissa
Metukka ja suolakurkku -uskovainen

Second kirjoitti:
Helkkarin huonosti tulee tietoa tuloksista ja sijoituksista. Ei luulisi olevan iso homma ilmoittaa noita.

Tuota olen monesti ennenkin ihmetellyt, miten tulosten päivittäminen nettiin voi kestää viikkoja tai peräti kuukausia. Yksi mitä mietin, voisiko olla että niitä jotenkin tarkistetaan jälkikäteen? En kyllä usko. Mutta virheitä tuloksissa taitaa silloin tällöin olla, esim Teron tulos kirjattiin muistaakseni 10 suurempana tauluun tuolla. Ja minun vieressä nostanut jenkki sai yhden ylimääräisen toiston vikalla minuutilla, eli oikea tulos oli 53 eikä 54 mikä kirjattiin paperiin.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2016 2:30 pm 
Poissa
Olisiko käsipaino sittenkin parempi?

Ihan mielenkiinnosta kysyn että olisiko suomen maajoukkue voinut ottaa osaa igsf liiton em-kisoihin vai miten ne menee tai voiko yksittäinen taistelija kisailla siellä, ainakin norjalaisia oli ymmärtääkseni molemmissa kisoissa??

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2016 3:46 pm 
Poissa

artsi kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn että olisiko suomen maajoukkue voinut ottaa osaa igsf liiton em-kisoihin vai miten ne menee tai voiko yksittäinen taistelija kisailla siellä, ainakin norjalaisia oli ymmärtääkseni molemmissa kisoissa??

Maajoukkue, eli tuo Painonnostoliiton lähettämä osallistuu IUKL:n kisoihin. Jotkut maat, kuten Liettua kuuluvat molempiin ja nostaja saa valita. Jotkut taas asettavat "vääriin" kisoihin osallistuvat kilpailukieltoon.

IMHO Suomesta voi vapaasti menne IGSF:n kisoihin. Olikohan 2012, kun Suomesta oli porukkaa IGSF:n MM-kisoissa Hampurissa. Kaikenlainen säätäminen oli vähintään yhtä kovaa luokkaa kuin IUKL:n kisoissa, jos ei pahempaa. :)

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Touko 17, 2016 4:49 am 
Poissa

Aleksi kirjoitti:
Second kirjoitti:

Tuota olen monesti ennenkin ihmetellyt, miten tulosten päivittäminen nettiin voi kestää viikkoja tai peräti kuukausia. Yksi mitä mietin, voisiko olla että niitä jotenkin tarkistetaan jälkikäteen? En kyllä usko. Mutta virheitä tuloksissa taitaa silloin tällöin olla, esim Teron tulos kirjattiin muistaakseni 10 suurempana tauluun tuolla. Ja minun vieressä nostanut jenkki sai yhden ylimääräisen toiston vikalla minuutilla, eli oikea tulos oli 53 eikä 54 mikä kirjattiin paperiin.

Seinällä olleen tuloslistan virheet johtui suurimmaksi osaksi virkailijan lukulasien puutteesta. :) Miunkin tulos oli onneksi oikein sit diplomissa, mutta voittajalta oli poistettu 30 toistoa :D

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 123 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC