Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on La Huhti 20, 2024 3:25 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Pe Maalis 20, 2009 12:59 pm 
Poissa
Ensimmäinen heilautus takana

Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 3:49 pm
Viestit: 3
Päivää.

Ostin kerran halpakaupasta tollasen 8kg kuulan, ja viikkoa myöhemmin niitä löyty tallista 8,16,20 2x28 ja 2x32 kiloset. Hieno laji, mutta homma on silleen että mä en taida osata reenata niillä silleen ku pitäis.

2x32 kiloset kuulatkin menee jo ylös toistakymmentä kertaa, mutta se ei tainnutkaan olla GS-lajin ajatus. 20 kilosella kuulalla tuossa alkuviikosta kokeilin ja swingiä tein 6000kg mutta high-pullia en jaksanut enää ku 1600kg, olin ihan loppu ja tajusin että lajihan vaatii harjoittelua.

Kuka tekis sellasen jatkuvan kehityksen ohjelman mulle? Painoa reilu 90kg (tippunut kuulilla 5kg), ikää 28vuotta. Olen kulkenut salilla lähinnä talvisin reenailemassa ja kesäisin pidän rullaluistelusta.
Saako noista joku irti mulle sopivan ohjelman, vai teenkö ensiviikolla vielä jonkun lähtötason testin, ja siitä sitten voitaisiin räätälöidä mulle ohjelmaa. Yhtenä ongelmana taitaa olla myös tekniikka, en ole varma meneekö kaikki oikein, mutta so what, pääasia että kuulat heiluu [smilie=10.gif]

_________________
Jos ei ole rahaa, ihmiset alkaa köyhiksi. -Roope, 6v-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Maalis 20, 2009 4:18 pm 
Poissa
Ensimmäinen heilautus takana

Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 3:49 pm
Viestit: 3
Miten sovittelisitte kuulailua, jos ajatellaan että ennenkuin pääsee rullaluisteleen, niin voisin ottaa 3xvko kuulailua ja kerran vko punttisalilla (yhdenkäden maveja ja hieman kyykkyjä). Tarkoitus olisi ehkä saada se 20kg kuula 100 kertaa työntöä ja 200 snatchiä, vai miten ne olikaan ne masterijutut, tässä ehkä vuoden parin sisään, ja tietysti nostaa 32kg kuulaa vielä 63 vuotiaana,eli olla hyvässä kunnossa fyysisesti koko ikä.

Kesällä mieluusti sitten luistelenkin, joten silloin voisi kuulailua olla pari kertaa viikossa. Vai voiko aerobista reenata vaikka päivittäin? En ole muuten enää 3 vuoteen käyttänyt mitään palautusjuomia ja kaiken ravinnon otan puhtaasti syömällä. Kannattaakohan reenata kuinka monta kertaa per vko työkestävyyttä ajatellen?

Ajatuksia..

_________________
Jos ei ole rahaa, ihmiset alkaa köyhiksi. -Roope, 6v-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Maalis 22, 2009 2:54 pm 
Poissa
Kahvakuulaholisti
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 1:34 pm
Viestit: 3348
Paikkakunta: Lappeenranta
Kerro nyt vähän tarkemmin minkälaisia treenejä ja treeniennätyksiä eri liikkeissä sä olet tähän mennessä tehnyt, niin olis vähän helpompi antaa ohjeita ja vinkkejä.

Loppuvuoden treeniohjelmankin, treeni opastusta ja on-line valmennuksen saat, mutta se maksaa :wink:

_________________
Koska sivistys on pinnallista...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com