Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on Ke Maalis 03, 2021 2:06 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Pe Loka 16, 2009 8:26 pm 
Poissa
Ensimmäinen heilautus takana

Liittynyt: Pe Elo 14, 2009 7:45 pm
Viestit: 1
Hei!
Jos joku vois jotakin järkeä tähän hommaan laiittaa kun laitoin noita
kuulia,koko perheelle jokaiselle oman painosensa perkele, ja väännetty porukalla tempausta, heilautusta riveä työntöä
ja joitain eksoottisia pitsamiehen ylösnousuja yms...
joten meneekse näin että kaikkia liikkeitä 3kertaa 10 toistoa
vai miten! anteeksi oikeinkirjoitus pääasiakai on kuitenkin että rauta nousis nousujohtoisesti
Kiitos ja anteeksi jo etukäteen:)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Loka 17, 2009 1:18 pm 
Poissa
Kahvapommittaja

Liittynyt: Su Syys 06, 2009 2:39 pm
Viestit: 13
Mulla olis myös käyttöä treeniohjelmalle, muuten menee homma pelkiksi heilautuksiksi, joita toistaa kunnes ei enää jaksa muuta :mrgreen:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Loka 17, 2009 1:39 pm 
Poissa
Kahvakuulaholisti
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 1:34 pm
Viestit: 3348
Paikkakunta: Lappeenranta
Alkuun se vanha virsi, että pystyäksen paremmin tekemään ohjelman hahmotelmaa teidän pitäs kertoa tavoiteet ja nykyinen taso, kuulien painot, rajoiteet (esim. vammat) jne.

_________________
Koska sivistys on pinnallista...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Loka 17, 2009 7:42 pm 
Poissa
Kahvakuula-aktivisti ja -ohjaaja
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 8:50 am
Viestit: 12432
Paikkakunta: Hyvinkää, Finland
Tämä on tavallaan vaikea, tavallaan helppo kysymys. Jos ottaisi sillä lähtökohdalla, että "perusjamppa" tai "perusneitokainen" on geneerinen tilastokeskiarvo, ja tarkoitus on rasittaa lihaksia koko kehossa suht tasapainoisesti.

Ohjelma voi koostua vaikka näistä liikkeistä:
- heiluri, tai korkea veto tai tempaus, riippuu miten liikkeet sujuvat
- kyykky
- etunojapunnerrus
- soutu
- pystypunnerrus tai vauhtipunnerrus
- leuanveto jos on mahdollisuus
- joku vatsaliike

Noilla saa koko kehon käytyä läpi. Yhtenä päivänä voisi ottaa 3 x 10 ja toisena päivänä vaikka minuutin per liike aikasarjana. Kiertoharjoitteluna toimisi aivan hyvin.

Tämä siis ihan geneerinen perustreeni. Jossain vaiheessa kun tuota rassaa, huomaa alkaako tuntua helpommalta tms. Kolmen - neljän viikon jälkeen voisi olla hyvä idea muuttaa rutiinia. Samalla voisi olla hyvä idea ottaa lämmittelyn jälkeen ennen varsinaista jumppaa tekniikkatreeniä perusliikkeissä, siis sellaisia sarjoja ettei mene jumiin ja että koko ajan huomioi tekniikkaa ja asentoja ylikorostetusti.

_________________
Totuus löytyy raudasta - blogi | Totuus löytyy raudasta FB | Hakalanmäen Ryhti - kahvakuulaseura Hyvinkäällä | Omat ennätykset

Lainaa:
"Jos haluat sielunrauhaa ja mielihyvää, usko. Jos haluat omistautua totuudelle, kysy." -F.N.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com