Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on To Maalis 28, 2024 3:44 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To Marras 05, 2009 1:02 pm 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: La Heinä 05, 2008 12:02 pm
Viestit: 1385
Paikkakunta: Helsinki
Marks, elähän hättäile :)

Muistaakseni Hard Stylessä (tai välttämättä edes missään muussa kuin GS-tyyleissä, en tiedä) ei ole räkkiasennossa painopiste keskellä tai kuulan paino lantion päällä, vaan olkapään staattisessa jännityksessä kylkeä vasten. Samoin lantio on tarkoitus välillä mennä eteen, eikös sitä juuri ole esim. Paavelin heiluriin suosittelema hip snap? En kyllä muista enää tarkemmin, siitä on aikaa kun viimeksi tein hooässää.

"Perusliike" on epämääräinen käsite, johon voisi listaamiesi lisäksi laskea monenlaista, kuten maven, hauiskäännön ja farmarikävelyn. Mainitsemasi työntö taas lienee aikalailla geeässälle ominaista, ei ainakaan liike jota joku kuuliin aikaisemmin koskematonkin ihminen voi aika äkkiä alkaa tekemään tunnistettavasti, kuten sana perusliike mulle antaa ymmärtää. Oikeastaan työntö ja vauhtipunnerrushan ovat punnerruksesta monimutkaisempia versioita.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Marras 05, 2009 1:09 pm 
Poissa
Kahvakuulaholisti
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 1:34 pm
Viestit: 3348
Paikkakunta: Lappeenranta
Kattilakelloilija kirjoitti:

"Perusliike" on epämääräinen käsite, johon voisi listaamiesi lisäksi laskea monenlaista, kuten maven, hauiskäännön ja farmarikävelyn. Mainitsemasi työntö taas lienee aikalailla geeässälle ominaista, ei ainakaan liike jota joku kuuliin aikaisemmin koskematonkin ihminen voi aika äkkiä alkaa tekemään tunnistettavasti, kuten sana perusliike mulle antaa ymmärtää. Oikeastaan työntö ja vauhtipunnerrushan ovat punnerruksesta monimutkaisempia versioita.


O tempore o more!
Perustyöntökin on liian hankala nykyimmeiselle :lol:
No olen kyllä huomannut samaa kuulan ensikertalais työntäjissä.
Oliko sitä joskun itse yhtä surkea? Varmaan :lol:

_________________
Koska sivistys on pinnallista...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Marras 05, 2009 1:33 pm 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: La Heinä 05, 2008 12:02 pm
Viestit: 1385
Paikkakunta: Helsinki
Marks, tarkoitin GS-tyyleillä kaikkia niitä erilaisia tapoja nostaa joita kullekin meistä kehittyy, joilla tavoilla GS-kisoissa nostamalla tuomari laskisi toistot hyväksytyiksi. Ei liene huutomerkin arvoinen juttu? Vai eikö "tyyli" ollut tarpeeksi arvokas sana käyttää pyhän geeässän yhteydessä :lol:

Muusta voit olla oikeassa :lol:


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com