Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on To Huhti 25, 2024 7:16 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 164 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Marras 07, 2011 8:19 am 
Poissa
Villalangan mitalla

Liittynyt: Ma Elo 31, 2009 5:27 am
Viestit: 686
Paikkakunta: Eteläinen Häme
Lisäksi ihmettelen, että katsomossa oli paljon tuomarikokemusta omaavia henkilöitä, jotka eivät halunneet tuomaroida.

_________________
"Emme lopeta leikkimistä siksi, että vanhenemme vaan vanhenemme siksi, että lopetamme leikkimisen"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Marras 07, 2011 9:44 am 
Poissa
Kaikkien pääkouluttajien äiti

Liittynyt: Ti Heinä 12, 2011 10:02 am
Viestit: 192
Piti vielä tulla jatkamaan tuota tissikeskustelua, on vaan aina niin mielenkiintoinen aihe :D

Että olisiko se sittenkään ollut naisille sen korkeampi kynnys alkaa tekemään kahdella kuulalla kuin yhdellä? Aloittaa 2x8kg ja siitä eteen päin. Että jos joku on oikeasti käyttänyt perusteluja tissien ja lisääntymiselimien vaurioitumisesta niin kenellekään ei ole tullut mieleen että yhdellä kuulalla tehtäessä koko selkäranka ja kroppa on mutkalla (nyt siis puhun minä, joka en hallitse yhden käden tekniikkaa vaan varsinkin väsyessä könötän miten sattuu). Että tärkeämpää on olla hyvät tissit kuin terve selkäranka ;)

Niin ja minulla aika ja painovoima on jo tehnyt tehtävänsä, ei tarvi pelätä että kaksi kuulaa tekisi sen enempää tuhoa :D :D


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Marras 07, 2011 10:19 am 
Poissa
Site Admin
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 16, 2011 9:22 pm
Viestit: 2523
Paikkakunta: Espoo
No siis varmaan on vaikeempi saada tukevaa räkkiä kahdella kädellä jos on isot daisat, mutta on se vaikeeta sillonkin, jos on paksu hauis....

Itse asiassa kyllä kun oon työnnellyt parikymppistä niin se alkaa jo painaa sen verran, että keuhkoissa tuntuu. Niitä jos yrittäis tohon asetella parin niin voisin kuvitella, että siinä tissitkin liiskaantuu. Toki eihän mun lantiokaan kestäis semmosta painoa.

_________________
aka traanitapiiri
Valiokunta | Koti | Kuulasauna | Katsoo ne jotkut golfiakin


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Marras 07, 2011 12:37 pm 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
eveliina kirjoitti:
No siis varmaan on vaikeempi saada tukevaa räkkiä kahdella kädellä jos on isot daisat, mutta on se vaikeeta sillonkin, jos on paksu hauis....

Itse asiassa kyllä kun oon työnnellyt parikymppistä niin se alkaa jo painaa sen verran, että keuhkoissa tuntuu. Niitä jos yrittäis tohon asetella parin niin voisin kuvitella, että siinä tissitkin liiskaantuu. Toki eihän mun lantiokaan kestäis semmosta painoa.

Mä en ole testannut 2x20kg työntöä, ei varmaan menis ainuttakaan toistoa. :shock: Mutta voin kyllä kuvitella että kun 40kg on räkissä, niin hengittäminen on raskasta. :mrgreen:

Kukka kirjoitti:
Uskon, että yhden käden työntö ja LC on olleet aika merkittävässä roolissa lajin leviämisen suhteen etenkin naisten keskuudessa.

Aivan varmasti näin on. Ja parempi yhden käden työntö, kuin ei työntöä lainkaan. :D


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Marras 07, 2011 1:22 pm 
Poissa
Villalangan mitalla
Avatar

Liittynyt: Su Heinä 27, 2008 11:35 am
Viestit: 670
Paikkakunta: Lieto
marjoba kirjoitti:
Että jos joku on oikeasti käyttänyt perusteluja tissien ja lisääntymiselimien vaurioitumisesta niin kenellekään ei ole tullut mieleen että yhdellä kuulalla tehtäessä koko selkäranka ja kroppa on mutkalla (nyt siis puhun minä, joka en hallitse yhden käden tekniikkaa vaan varsinkin väsyessä könötän miten sattuu). Että tärkeämpää on olla hyvät tissit kuin terve selkäranka ;)

Tosi hyvä pointti! Mulla ottaa kans selkään yhden kuulan räkki.

_________________
Girevoy Sport Lieto


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Marras 07, 2011 1:27 pm 
Poissa
Keho, mieli ja rauta

Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 6:24 pm
Viestit: 66
Vähän videoa: http://www.youtube.com/watch?v=2Po3CzE4cYI

_________________
Metalli- Työ, musiikki ja liikunta.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Marras 07, 2011 2:23 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 1:16 pm
Viestit: 2501
Mikäs muuten oli syy Karhun hylsyihin? Kyselen ihan mielenkiinnosta, jotta oppisi lisää. Oliko syynä liian lyhyt lukitus vai käsien koukkuun jääminen, mikä minusta vaikutti rakenteelliselta jutulta?

_________________
Näin käy kun saku ottaa liikaa punttia:
https://youtu.be/qBt3kk1pNTk

Myrskylän mies jyrää:
https://youtu.be/1H_JzBVqkuI


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Marras 07, 2011 2:42 pm 
Poissa
32kg avaimenperät ilmaan
Avatar

Liittynyt: Ti Touko 31, 2011 1:59 pm
Viestit: 784
Paikkakunta: Tampere
Itse olin ensimmäistä kertaa kisaamassa ja tuomaroimassa. Omalla kohdallani olen tyytyväinen tuomarin työskentelyyn. Sain ainakin neljä hylsyä (allemeno) ja tuomari sanoi aina hylkäyksen syyn. Jos/kun sain seuraavaan toistoon korjattua sain siitä palautetta, mikä oli ensikertalaiselle tosi hyvä juttu!

Kiitos vielä kisoista! Vieläkin on mahtava fiilis, vaikka oma suoritus ei ihan nappiin mennytkään! :)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Marras 07, 2011 6:31 pm 
Poissa
Funktionaalisuuden ruumiillistuma
Avatar

Liittynyt: Ma Helmi 07, 2011 8:04 pm
Viestit: 156
Paikkakunta: Helsinki
Komppaan Minnaa: saa tulla sanomaan jos suorituksessa on virheitä, ja suoraan päin naamaria vaan, kiitos!
Koska Hyvinkäällä ei suorituksia videoitu, on ainakin minun mahdoton analysoida nostoani jälkikäteen saati oppia lavalla tekemistäni virheistä. Oma kisarutiinini on vielä niin surkea, että suurin osa suorituksesta meni jonkinasteisessa sumussa :roll:. Siksi suoraan annettu rehellinen kritiikki on tärkeää! Kestän kyllä ikävämpääkin palautetta, lisäoppiahan tässä hankitaan, mutta Karhun viestistä jäi nyt vähän närästystä: olikohan minun suoritukseni se, joka meni lopussa plöröille ja olisi pitänyt hylätä, ja minäkö se olin, joka siellä vahingossa hortoili... :shock:

Tuomarilinjan tiukkuuden/oikeudenmukaisuuden vuoksi en myöskään lopulta tuomaroinut vaikka piti, sillä pätevyyteni ei mielestäni riitä kuin aputuomariksi. Onneksi Tomi S. ystävällisesti otti tuomarointivuoroni puolestani, kiitos hänelle siitä! Tuomarikoulutusta tarvitaan lisää sitä mukaa kuin kisaajia tulee lisää!
Mutta kisat oli hyvät, ja Eveliina: HAUSKAA oli :mrgreen:

_________________
an ko määki nosta, iha yhtäkkii vaa.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Marras 07, 2011 7:30 pm 
Poissa
Satku
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 6:05 pm
Viestit: 4324
Paikkakunta: Kuusamo
pyykkonen kirjoitti:
Huoh. Liian hapokasta minulle tämä keskustelu.

Karhu kirjoitti minulle privana, että "tarkoitus on aikaan saada aitoa keskustelua/pohdiskelua".

No lopputulema näyttää olevan se, että nyt kilpailijoista puolet miettii, että olinkohan se minä? Samoin tuomareista kaikki vähänkin kokemattomat. Lopuillakin on fiilikset pilalla, mukaanlukien allekirjoittaneella. Moni miettii jo kannattaako enää kilpailla ja tuomaroida ollenkaan.

Myös ne, jotka eivät olleet paikalla saavat kisoista todella omituisen kuvan.

Ja helvetisti ollaan tehty töitä, että saataisiin laskettua kynnystä tulla mukaan kilpailemaan ja tuomaroimaan. Tee työtä jolla on tarkoitus...

Kalle+muut kisajärjestäjät, tuomarit ja kilpailijat. Tämähän jatkaa sitä linjaa mitä aiemmin kisojen jälkeen tällaisilla palstoilla käydään joten elkää ottako vakavasti toisten kirjoittamia tekstejä. Tosin osa on tottakin ja antaa aihetta itsekritiikkiin mutta VAIN osa :!:
Te onnistuitte tekemään ISON tapahtuman niin osallistujien kuin yleisönkin suhteen, muistakaa se :!:
Osallistujien erilaisuus on myös rikkaus kuin haaste :twisted:
Ja haaste on myös kohdata asiat silmästä silmään toisin kuin kirjaimesta kirjaimeen :wink:
Joten kannattaa nukkua yö pari ja kirjoitella sitten, yleensä pettymys/tms saa inhimillisemmät piirteet.

_________________
Kev:n treenit ke ja su klo18-19 yu-kentällä

Osteopaatillekko ?
http://www.suomenosteopaattiliitto.fi


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Marras 07, 2011 7:39 pm 
Poissa
Olisiko käsipaino sittenkin parempi?

Liittynyt: Su Loka 16, 2011 5:02 pm
Viestit: 19
Paikkakunta: Kalakukkola
pyykkonen kirjoitti:
Moni miettii jo kannattaako enää kilpailla ja tuomaroida ollenkaan.

Myös ne, jotka eivät olleet paikalla saavat kisoista todella omituisen kuvan.

Ja helvetisti ollaan tehty töitä, että saataisiin laskettua kynnystä tulla mukaan kilpailemaan ja tuomaroimaan. Tee työtä jolla on tarkoitus...


Heips. En ollut itse kisoissa paikalla, mutta itsellä on eka kisa edessä kahden viikon päästä.. Jännitys on luonnollisesti jo muutenkin kova jo tässä vaiheessa, mutta nyt alkaa oikeesti pakokauhu iskeä kuuppaan... :shock: Että uskaltaako sitä tosiaan mennä sössimään kaikkien eteen, kun ei tosiaan ole omasta tekniikastaan varma. Odotan ensisijaisesti saavani näistä ekoista kisoista _oppia_ ja kokemusta ja otankin neuvoja vastaan mielelläni muilta, asiantuntevilta ihmisiltä sitten paikan päällä. Mutta mieluiten haluiaisin sitä palautetta saada minäkin ihan face to face.

No, sille ei voi sitten mitään jos vaikka kaikki meikäläisen toistot menee hylsyiksi, mutta haluan olla niin rohkea että paikalle kuitenkin tulen. Vaikka ei nää tällaisten keskustelujen lukemiset yhtään asiaa helpota..

Olen puhunut.

Edit. Pointti lainauksessa oli siis se, että olen pyykkosen kanssa samaa mieltä, vaikken mistään mittään tiiäkkään.

_________________
Дикие Жеребенок


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Marras 07, 2011 7:48 pm 
Poissa
Virtuaali-CMS

Liittynyt: Ke Kesä 01, 2011 11:33 am
Viestit: 109
Paikkakunta: Tampere
Tässä mun erä:


http://www.youtube.com/watch?v=9XA0u3Giq-I
Saa laittaa kisatietokantaan.

_________________
Long Cycle and Bicycle.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Marras 07, 2011 7:50 pm 
Poissa
Site Admin
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 16, 2011 9:22 pm
Viestit: 2523
Paikkakunta: Espoo
pyykkonen kirjoitti:
Huoh. Liian hapokasta minulle tämä keskustelu.

Karhu kirjoitti minulle privana, että "tarkoitus on aikaan saada aitoa keskustelua/pohdiskelua".

No lopputulema näyttää olevan se, että nyt kilpailijoista puolet miettii, että olinkohan se minä? Samoin tuomareista kaikki vähänkin kokemattomat. Lopuillakin on fiilikset pilalla, mukaanlukien allekirjoittaneella. Moni miettii jo kannattaako enää kilpailla ja tuomaroida ollenkaan.

Myös ne, jotka eivät olleet paikalla saavat kisoista todella omituisen kuvan.

Ja helvetisti ollaan tehty töitä, että saataisiin laskettua kynnystä tulla mukaan kilpailemaan ja tuomaroimaan. Tee työtä jolla on tarkoitus...


Mullon jotku kommenttien deletointioikeudet, alanko käyttää?

_________________
aka traanitapiiri
Valiokunta | Koti | Kuulasauna | Katsoo ne jotkut golfiakin


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Marras 07, 2011 8:01 pm 
Poissa
Funktionaalisuuden ruumiillistuma
Avatar

Liittynyt: Ma Helmi 07, 2011 8:04 pm
Viestit: 156
Paikkakunta: Helsinki
Ei kai meistä kukaan niin herkkähipiäinen ole, että edes HARKITSISI kisoista pois jäämistä negatiivisen palautteen takia? Paskat! Lisää harjoitusta vaan. :twisted:

Mutta fakta on se, että tyvestä puuhun noustaan, ja jos osallistumiskriteerit vedetään kovin tiukalle, arempi aloittelija saattaa jäädä kyydistä. Siksi tarvitaan pienimuotoisia salikisoja, joissa osallistumiskynnys on matala ja tuomarilinja kannustava, ja siksi tarvitaan kokeneempien auktoriteettien suoraa palautetta paikan päällä, että pääsee pikkuhiljaa hilautumaan sieltä puunjuurelta ylöspäin... Karhunkin kritiikki oli tylyllä tavallaan ihan asiallinen, kohde jäi vain minulle epäselväksi.

Onko mahdoton ajatus antaa nostajalle tilaisuus jossain vaiheessa suorituksen jälkeen jollain tavalla keskustella tuomari(e)nsa kanssa? Itse sain kisadebyyttini jälkeen keväällä tuomariltani Juusopilta palautetta: hän kertoi lyhyesti, miltä nostamiseni oli näyttänyt, mistä hylsyt johtuivat ja mitä voin tehdä niiden estämiseksi. Muutama sana vain, mutta sen jälkeen oloni oli paljon itsevarmempi ja fiksumpi! :D

_________________
an ko määki nosta, iha yhtäkkii vaa.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Marras 07, 2011 8:05 pm 
Poissa
Mobilisaation Mestari ja IMALS
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 4:16 pm
Viestit: 4445
Kaikki tuomarit tekevät varmaan parhaansa :!: Joskus on rajatapauksia,joita on vaikea päättää nopeasti :!: Itse ainakin olen tehnyt päätöksen tilanteen vaatimalla nopeudella ja on varmasti tullut hyväksyttyä joitakin,jotka olisi ehkä voinut hylätäkkin :idea: En aio ampua itseäni sen takia :wink:
Eikä kannata muidenkaan :!: Nostajille sanoisin että jos dumarit hyväksyvät,niin se on silloin OK :!:
Nostajan vastuulla ei ole muut kuin saada hyväksyttyjä nostoja ,..ja paljon :mrgreen:
Kritiikkiä tulee aina ja siitä ei kannata pahoittaa mieltänsä,ainakaan pahasti :idea: Niin kauan kuin teemme sydän puhtaana hommaa,parempaan emme pysty,ainakaan vielä :mrgreen:

_________________
"Lifting to much weight, no speed, useless prick!"


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 164 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 134 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com