Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on Ti Touko 07, 2024 10:12 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Elo 30, 2011 4:17 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
Tästä on ollut kyselyjä ja myös puhetta valiokunnan kanssa. Nostetaan kissa pöydälle.

Kansainvälisiin arvokisoihin vaaditaan SM-kisakokemusta, ei välttämättä kuluvalta vuodelta. Parhaan näytön antanut on oikeutettu paikkaan ensisijaisesti, muut ovat varalla.

Tällä hetkellä ei olla vielä tehty aukotonta ratkaisua siihen miten toimitaan kun amatöörisarjojen ja mestaruussarjojen tulokset eivät ole vertailukelpoisia. On ehdotettu videoitua karsintaa, mikäli halukkaita on useita. Varmaan piankin tullaan tilanteeseen, että halukkaita on useita per painoluokka ja kyseiset henkilöt ovat saattaneet kilpailla eri sarjoissa SM-kilpailuissa.

Valiokuntalaiset: täydentäkää...

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Elo 30, 2011 4:51 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
pyykkonen kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Esimerkiksi naiset 55-65v. nostavat mm-kisoissa 8kg kuulilla. Miksi siihen pitäisi olla sm-kisakokemusta, jos joku haluaa lähteä kisaamaan?

Nostajat edustavat arvokisoissa Suomea ja valiokunta on päättänyt, että sinne ei lähdetä "kokeilemaan" ennen kotimaista arvokisakokemusta. Jos 55-65v. naisilta ei vaadittaisi SM-kisakokemusta olisi väärin vaatia sitä myös muiltakaan. Maailmalta löytyy paljon kisoja, joihin saa mennä kuka vain, jos ei halua osallistua SM-kisoihin.

Näin on valiokunta päättänyt.

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Elo 30, 2011 12:44 pm 
Poissa
Pro-kahvakuulajauhaja
Avatar

Liittynyt: To Tammi 31, 2008 6:00 pm
Viestit: 449
Paikkakunta: Oulu
Jos nyt puhutaan seniorien MM-kisasta, niin minusta sinne voi lähteä kuka tahansa, jos vaan paikka sarjoissa löytyy. Mikäli samaa paikkaa havittelee useampi nostaja niin sitten valintaperusteiden mukaisesti valitaan sarjaan nostaja.

Mitä enemmän nostajia Suomesta sitä parempi.

Ja niistä paidoista, mä olen hieman kyllästynyt tähän saamattomuuteen sen suhteen. Itse aion laittaa täältä paidan:
http://562659.spreadshirt.fi/

Siis MM-paita, naiset ja MM-paita, miehet.

Siinä on edessä ja takana Suomi teksti, oikeassa olassa on Suomen lippu ja vasempaan voi laittaa oman tekstin (meillä siinä on seuran nimi) eli siihen voi laittaa oman seuransa nimen tai mitä nyt sitten haluaakaan siihen pistää.

_________________
Last time. No more bullshit!

Uusi treenipäiväkirja täällä:

http://arikaiko.wordpress.com


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Elo 30, 2011 2:08 pm 
Poissa
Mobilisaation Mestari ja IMALS
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 4:16 pm
Viestit: 4445
Joo,veteraanien MM-kisoihin ei mun mielestä tarvita SM-kisakokemusta :idea: Jos menijöitä useampi samaan ikä-painosarjaan, parempi SM-tai muu vastaava kisa tulos voittaisi. :idea:
Ideana saada mahdollisimman suuri joukkue,ja saada mahdollisimman monelle kansainvälistä kisakokemusta :idea: Sitten kun alkaa olla tunkua samaan sarjaan MM-kisoissa,niin silloin SM-kisat ovat hyvä karsintakriteeri :mrgreen:

_________________
"Lifting to much weight, no speed, useless prick!"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Elo 30, 2011 2:26 pm 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
jake heke kirjoitti:
Joo,veteraanien MM-kisoihin ei mun mielestä tarvita SM-kisakokemusta :idea: Jos menijöitä useampi samaan ikä-painosarjaan, parempi SM-tai muu vastaava kisa tulos voittaisi. :idea:
Ideana saada mahdollisimman suuri joukkue,ja saada mahdollisimman monelle kansainvälistä kisakokemusta :idea: Sitten kun alkaa olla tunkua samaan sarjaan MM-kisoissa,niin silloin SM-kisat ovat hyvä karsintakriteeri :mrgreen:
Valintakriteeriä KV-kisoihin pohdittiin muistaakseni siltä varalta jos tunkua samaan sarjaan on enempi. On hyvä olla selkeästi tiedossa miten valinta tehdään, ettei kenellekkään jää sellainen olo että naamakerroin vaikuttaisi tuloksia enemmän. :?
Ja koska joku linjaus on tehtävä, niin arvokisoissa, virallisen tuomarin edessä tehty tulos on salikisatuloksia arvokkaampi.
Ja edelleen mun mielestä jos kisapaikkaan ei tarvitse tehdä valintaa, niin mukaan vain.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Elo 30, 2011 2:32 pm 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
arikaiko kirjoitti:
Ja niistä paidoista, mä olen hieman kyllästynyt tähän saamattomuuteen sen suhteen. Itse aion laittaa täältä paidan:
http://562659.spreadshirt.fi/

Siis MM-paita, naiset ja MM-paita, miehet.

Siinä on edessä ja takana Suomi teksti, oikeassa olassa on Suomen lippu ja vasempaan voi laittaa oman tekstin (meillä siinä on seuran nimi) eli siihen voi laittaa oman seuransa nimen tai mitä nyt sitten haluaakaan siihen pistää.
Onko sulla Ari mahikset laittaa tuonne samalla "kauppapaikalle" myös verkkarit?
Samanlainen kuin tuo teidän verkkatakki, mutta edessä kuulan tilalla Suomen lippu ja selässä Suomi Finland tjms.?

-Mä tilaan ainakin tuollaisen naisten paidan! :D
(En temmatessa tykkää hihallisista, mut olis edes alkumarssissa)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Elo 30, 2011 4:15 pm 
Poissa
Pro-kahvakuulajauhaja
Avatar

Liittynyt: To Tammi 31, 2008 6:00 pm
Viestit: 449
Paikkakunta: Oulu
Tuo verkkatakki on aika huonolaatuinen, en suosittele. Eikä se ole edes halpa. Toki sen voi tehdä, ei siinä mee kauaa.

_________________
Last time. No more bullshit!

Uusi treenipäiväkirja täällä:

http://arikaiko.wordpress.com


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Elo 30, 2011 6:55 pm 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
arikaiko kirjoitti:
Tuo verkkatakki on aika huonolaatuinen, en suosittele. Eikä se ole edes halpa. Toki sen voi tehdä, ei siinä mee kauaa.
Ei sit kannata. :?
Tää et on edes samanlaiset t-paidat olis jo edistystä. 8)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 31, 2011 4:38 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
Näyttää olevan todella pientä kokoa nuo naisten mallit... Mä en halua man fit:iä... Venyykö kangas? Mitä kokoa tyttärillä siellä on?

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 31, 2011 5:36 pm 
Poissa
Vanhan koulun voimailija
Avatar

Liittynyt: Ma Elo 10, 2009 5:18 pm
Viestit: 268
Paikkakunta: Oulu, Finland
Rouva kirjoitti:
Näyttää olevan todella pientä kokoa nuo naisten mallit... Mä en halua man fit:iä... Venyykö kangas? Mitä kokoa tyttärillä siellä on?

Olenhan äitini tytär, joten vastaan: minulla on L-kokoa tuo vastaava Tampere2010-paita ja se oli OK. Tilaamme sen perusteella. Kangas venyy jonkun verrran :)

_________________
2009/13: Sweat and sweet 16kg
2010/14: Kohti kymmentä minuuttia ja sen yli
2011/15: Voiko kahvakuulaa käyttää hattuna/kuntoutusvälineenä?
2012: Jotta muistaisin olla kuulani edessä nöyrä mutta peloton


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 31, 2011 7:03 pm 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
Rouva kirjoitti:
Näyttää olevan todella pientä kokoa nuo naisten mallit... Mä en halua man fit:iä... Venyykö kangas? Mitä kokoa tyttärillä siellä on?

Mä tilaan L-koon. Voit testata mun paitaa ennenku tilaat.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Syys 01, 2011 4:28 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
... saa nähdä tuleeko sillä yhtään "are you married?" :twisted:

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Syys 04, 2011 6:28 pm 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
arikaiko kirjoitti:
Ja niistä paidoista, mä olen hieman kyllästynyt tähän saamattomuuteen sen suhteen. Itse aion laittaa täältä paidan:
http://562659.spreadshirt.fi/

Siis MM-paita, naiset ja MM-paita, miehet.

Siinä on edessä ja takana Suomi teksti, oikeassa olassa on Suomen lippu ja vasempaan voi laittaa oman tekstin (meillä siinä on seuran nimi) eli siihen voi laittaa oman seuransa nimen tai mitä nyt sitten haluaakaan siihen pistää.

Toi hinta on todella suolainen. 29,89 € + 7,90 €
Lisäksi naisten L-koko vastaa mitoiltaan ennemminkin M-kokoa. Mulla on itelläni yksi saman merkkinen bella paita kokoa L, muuten ihan jees, mutta hartioista ahtaan puoleinen mulle ja Terhin etumus ei varmasti mahdu, jos ei ratkota saumoja auki... :lol:

Tästä syystä kysyin naapurilta, joka painoi Liedon tuomaripaidat, pystyykö hän tekemään kopioita noista.
Löytyi tällainen miesten paita:
http://www.mainostekstiilit.com/Tuotesi ... fault.aspx
Kanttaukset ovat mustat, mutta muuten laitetaan samat tekstit ja siniristilippu. :D
Painatuksineen noin 14 € + postikulut
Naisille ei löytynyt kanttauksilla olevaa paitaa mutta tavis valkoinen samoilla teksteillä ja hihan lipulla.
Joko basic 14 €
http://www.mainostekstiilit.com/Tuotesi ... fault.aspx
tai hyvin venyvä STRETCH... (En muistanut kysyy ton hintaa, kalliimpi kuin basic mut alle 20€ luulis olevan ?)
http://www.mainostekstiilit.com/Tuotesi ... fault.aspx

Eli jos jotakuta kiinnostaa halpakopio niin ottakaa muhun yhteyttä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Syys 05, 2011 4:30 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
anzuppi kirjoitti:
Toi hinta on todella suolainen. 29,89 € + 7,90 €
Lisäksi naisten L-koko vastaa mitoiltaan ennemminkin M-kokoa. Mulla on itelläni yksi saman merkkinen bella paita kokoa L, muuten ihan jees, mutta hartioista ahtaan puoleinen mulle ja Terhin etumus ei varmasti mahdu, jos ei ratkota saumoja auki...

Tästä syystä kysyin naapurilta, joka painoi Liedon tuomaripaidat, pystyykö hän tekemään kopioita noista.
Löytyi tällainen miesten paita:
http://www.mainostekstiilit.com/Tuotesi ... fault.aspx
Kanttaukset ovat mustat, mutta muuten laitetaan samat tekstit ja siniristilippu.
Painatuksineen noin 14 € + postikulut
Naisille ei löytynyt kanttauksilla olevaa paitaa mutta tavis valkoinen samoilla teksteillä ja hihan lipulla.
Joko basic 14 €
http://www.mainostekstiilit.com/Tuotesi ... fault.aspx
tai hyvin venyvä STRETCH... (En muistanut kysyy ton hintaa, kalliimpi kuin basic mut alle 20€ luulis olevan ?)
http://www.mainostekstiilit.com/Tuotesi ... fault.aspx

Eli jos jotakuta kiinnostaa halpakopio niin ottakaa muhun yhteyttä.

Tämä voisi ehkä olla oma ketjunsa? Näitä paitojahan saisi tilattua myös myöhemmin lisää/uusia. Naapuri on tämän alan yrittäjä...

Mielestäni miesten paitakin voisi olla koko valkoinen.

Näiden paitojen postikulut eivät sitten ole 7,90, vaan todelliset... :roll:

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Syys 05, 2011 8:58 am 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
Ja tuli mieleen että tuolta sivuilta löytyy myös kannustusjoukoille mahdollisia paitoja.
Niinkuin toppia, pitkähihaisia, tai extrapitkiä paitoja jne.

Mulle voi laittaa YV:nä tilauksen mitä haluaa. (ja jos ei halua perus teepparia niin katsotaan löytyykö naapurin varastolta mallia ja kokoa, niin että tietää laittaa niitä sivuun meidän tilausta varten tai ehtii tilata tukusta kun kisoihin on vielä hyvin aikaa.)
Oottelen pari viikkoa ja pistän sitten tilaukset maanantaina 19.9 menemään.

(ja ne jotka tilasivat erikseen t-paidan Liedon LC SM-kisoissa, niin paidat olivat päässeet varastolta loppumaan + lasten paidat piti tilata erikseen :mrgreen: . Tukkutoimitus tulee nyt tiistaina ja loput paidat saadaan keskiviikkona painetuiksi. Anteeksi viivästyminen.)


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com