Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on Ke Huhti 24, 2024 6:37 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 52 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Syys 03, 2013 5:09 am 
Poissa
Painovoima paras voima
Avatar

Liittynyt: Su Kesä 03, 2012 10:45 am
Viestit: 99
En ole kestävyysurheilija joten viesti ja tiimityö kiinnostaa paljon enemmän.
Viestiin osallistumisen myötä löysin eksyneen motivaationi ja nyt se on taas rautapallossa kiinni :)

_________________
Kisoissa ei voita vahvin vaan se joka nostaa eniten.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Syys 23, 2013 6:30 pm 
Poissa
Pitkä sykkeli kahdella pommilla

Liittynyt: Ma Loka 17, 2011 3:12 pm
Viestit: 41
Paikkakunta: Kajaani
Aloitteleva tuomarin apulainen/talkoohenkilö kyselee: onko lauantain "työvuoroista" jotain aikataulua tai muuten tarkempaa tietoa/ohjeistusta? Vai tuleeko tuo nostolistojen varmistuttua? Ihan jotta tietää itse suunnitella päivää ja pistää itselle ylös, että koska pitää olla naputtamassa pokelaskuria. (En mä mitenkään mitään koskaan suunnittele...Empä vissiin. :P)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Syys 24, 2013 6:40 pm 
Poissa
Kaikkien pääkouluttajien äiti

Liittynyt: Ma Helmi 27, 2012 11:44 am
Viestit: 195
Paikkakunta: Hyvinkää
kaisla kirjoitti:
Aloitteleva tuomarin apulainen/talkoohenkilö kyselee: onko lauantain "työvuoroista" jotain aikataulua tai muuten tarkempaa tietoa/ohjeistusta? Vai tuleeko tuo nostolistojen varmistuttua? Ihan jotta tietää itse suunnitella päivää ja pistää itselle ylös, että koska pitää olla naputtamassa pokelaskuria. (En mä mitenkään mitään koskaan suunnittele...Empä vissiin. :P)


Laitan sinulle sähköpostia asiasta.

_________________
Kuva


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Syys 29, 2013 12:42 pm 
Poissa
Metukka ja suolakurkku -uskovainen

Liittynyt: Ke Kesä 23, 2010 6:33 pm
Viestit: 380
Paljon kiitoksia kaikille hienoista kisoista. En ehtinyt eilen käydä kiittämässä henkilökohtaisesti. Toivottavasti kiitokset välittyy täältä niillekin talkoolaisille, jotka eivät netissä pyöri aktiivisesti. Homma toimi tosi hienosti. :)

_________________
"Nosta eläkä inise!!!" -P. Virtanen


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Syys 29, 2013 5:21 pm 
Poissa
Olisiko käsipaino sittenkin parempi?

Liittynyt: Su Maalis 03, 2013 6:53 pm
Viestit: 16
Paljon kiitoksia Ryhdille, oli todella hienosti järjestetyt kisat ja kaikki toimi kuin ajatus!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Syys 29, 2013 5:50 pm 
Poissa
Mobilisaation Mestari ja IMALS
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 4:16 pm
Viestit: 4445
Suurkiitos kisojen järjestäjille.Tosi hienosti homma kulki :!: Pitäisiköhän hommata MM-kisojen järjestäjät ottamaan oppia :?:

_________________
"Lifting to much weight, no speed, useless prick!"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Syys 29, 2013 5:54 pm 
Poissa
Kaikkien pääkouluttajien äiti

Liittynyt: Ma Helmi 27, 2012 11:44 am
Viestit: 195
Paikkakunta: Hyvinkää
Omasta puolestani haluan kiittää ensimmäisenä kisaajia. Teitte tuomaroinnista huomattavasti helpompaa, kun teillä oli tekniikka hallussa. Upea oli seurata laadukasta nostamista :)

Haluan myös kiittää tätäkin kautta tuomareita, kiitos teille suuresti!

Kisat oli mielestäni onnistuneet ja tunnelma oli upea :)

_________________
Kuva


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Syys 30, 2013 6:52 am 
Poissa
Kisamallin jylhät piirteet

Liittynyt: To Kesä 10, 2010 4:10 pm
Viestit: 458
Paikkakunta: Helsinki
Omasta puolesta myös kiitokset järjestäjille, kisaajille ja tuomareille. Olin ylipäätään ensimmäistä kertaa SM-kisoissa ja luonnollisesti myös tuomitsemassa SM-tasolla ensimmäistä kertaa. Mukava kokemus. Komppaan Teemua. Tekniikka oli kisaajilla hyvin hallussa. Kiitokset myös musiikista vastanneelle. Hyvää kamaa :).


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Syys 30, 2013 8:13 am 
Poissa
Sekaisin kuulista

Liittynyt: To Huhti 19, 2012 1:25 pm
Viestit: 77
Kiitos Ryhdille hienoista kisoista! Oli ilo nostaa eka kerta kunnon kisoissa vaikka olinkin väsymyksestä ja pikku jännityksestä totaalisen sekaisin :D


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Syys 30, 2013 9:53 am 
Poissa
Kaikkien pääkouluttajien äiti

Liittynyt: Ti Heinä 12, 2011 10:02 am
Viestit: 192
Kiitokset vielä täälläkin hienoista kisoista! Minulla on ollut jonkin aikaa korkea kynnys lähteä enää tuomaroimaan. Tästä ja tuomaroinnista yleensä tuli juteltua monen kanssa kisojen jälkeen. Todella hienosti toimi tuomarointi kisoissa! Ja käsitinkö että joku venäläisistä oli tullut kiittämään tarkasta tuomaroinnista nostonsa jälkeen.

Nyt kun olen pari päivää miettinyt niin ehkä minä vielä uskaltaudun tuomaroimaankin. Nyt kun taas näki monen eri nostajan nostoja saa lisää näkemystä miten erilaisia tyylejä onkaan. Minulle hankalinta tuomaroinnissa on ollut katsoa allemeno ja esim. LC:ssä pysäytys rinnallevedon jälkeen, niin ja tietty se pieni pelko että laskee ihan päin seiniä :) Mutta siis nyt olen taas saanut hyvää mallia hyvästä tuomaroinnista ja hienoista nostoista niin kyllä mä varmaan taas rohkaistun tuomariksi!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Syys 30, 2013 2:47 pm 
Poissa
Lujaterässydän

Liittynyt: Su Helmi 07, 2010 1:58 pm
Viestit: 232
Paikkakunta: Kahvimaa
Kiitos myös tännekin hienoista kisoista! Kellä ne Koillinen nostaa -paidat oli päällä? Mä luin jatkuvasti väärin että koillinen kostaa, ja mietin että mikähän noilla on hampaankolossa :D


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Syys 30, 2013 6:46 pm 
Poissa
Satku
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 6:05 pm
Viestit: 4324
Paikkakunta: Kuusamo
tuomi kirjoitti:
Kiitos myös tännekin hienoista kisoista! Kellä ne Koillinen nostaa -paidat oli päällä? Mä luin jatkuvasti väärin että koillinen kostaa, ja mietin että mikähän noilla on hampaankolossa :D

K :D E :D V

_________________
Kev:n treenit ke ja su klo18-19 yu-kentällä

Osteopaatillekko ?
http://www.suomenosteopaattiliitto.fi


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Syys 30, 2013 6:50 pm 
Poissa
Satku
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 6:05 pm
Viestit: 4324
Paikkakunta: Kuusamo
Ryhti piti mallikkaat kisat!
Ens tuntumalla tuntuin että taitaa tila käydä pieneksi jos yleisöä tulee mutta hyvinhän se meni.

Toinen juttu oli johtojen paljous lähellä nostolavaa, taisi kuitenkin piuhat säilyä ehjänä muutamesta kuulan pudotuksesta huolimatta?

Jälkipelitkin oli sopivasti lähellä majapaikkaa :)

_________________
Kev:n treenit ke ja su klo18-19 yu-kentällä

Osteopaatillekko ?
http://www.suomenosteopaattiliitto.fi


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Loka 01, 2013 1:31 pm 
Poissa
Lujaterässydän

Liittynyt: Su Helmi 07, 2010 1:58 pm
Viestit: 232
Paikkakunta: Kahvimaa
pyykkonen kirjoitti:
tuomi kirjoitti:
Kiitos myös tännekin hienoista kisoista! Kellä ne Koillinen nostaa -paidat oli päällä? Mä luin jatkuvasti väärin että koillinen kostaa, ja mietin että mikähän noilla on hampaankolossa :D

Lienevät Tuiren faneja. Eikös siinä vaan lukenut "Kallonen nostaa".


hehee! vai lukiko sittenkin kallonen kostaa... :D


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Loka 01, 2013 7:40 pm 
Poissa
Metukka ja suolakurkku -uskovainen

Liittynyt: Ke Kesä 23, 2010 6:33 pm
Viestit: 380
Itse nostin aikanaan ensimmäisen kilpailuni samassa salissa. Vaikka ensimmäinen kerta olikin melkoinen kokemus, niin oli tosi kiva palata nostamaan samaan paikkaan nimenomaan LC:tä. Mua tiivis tunnelma ei tällä kertaa haitannut. Päinvastoin pidin sitä oikein hyvänä asiana. Ainoa missä itse koin ahtauden hiukan ongelmana oli lähtiessä eteisessä, kun piti kenkiä pukea jalkaan.

Kuusamon KEV:n porukalla oli päällä paitoja, joissa luki "Koillinen nostaa". :)

_________________
"Nosta eläkä inise!!!" -P. Virtanen


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 52 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 48 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com