Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on Pe Huhti 19, 2024 6:00 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 15 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Löydä hyvä hieroja
ViestiLähetetty: Ke Joulu 24, 2008 9:14 am 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Kuten tuossa hierontaketjussa on tullut ilmi, tekijöitä on monen tasoisia. Suositelkaa hyviä hierojia, itse haluan sellaisen Turusta. Mielellään urheiluhieroja, joka ehkä ymmärtää tiettyjä juttuja paremmin, mutta tietysti kuka tahansa käy jos vaan on hyvä. :)

Kriteerit: ei sivelyä :idea: ei kipua :idea: eikä sellainen, joka soittelee perään ja kutsuu käymään :roll: :idea:

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 26, 2008 1:08 pm 
Poissa
Satku
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 6:05 pm
Viestit: 4324
Paikkakunta: Kuusamo
Käytin paljon 3-4 vkon välein rasva hierontaa aktiivi hiihto aikoina 12 vuotiaasta asti, loppuvaiheessa alta kakskymmppisenä ainoastaan toimi poikittainen, lähinnä kalvoihin tehty käsittely pyyhkeen kanssa ja ilman rasvaa :!: :?: Ja mistähän se johtui...
Nyt viimeiseen 15 v en ole käyttänyt perinteistä hierontaa, poikkeuksena urh hieronta kurssi 9 kk, pakostakin( menin opiskelemaan anatomiaa jotta pääsen osteopatiaa opiskelemaan)
ollenkaan. Kiitos siitä osteopatialle/tiedolle miten keho toimii ja omalle kehon tuntemukselle ja sen hoitamiselle.
En keksi mitään syytä(omamalla kohdalla) miksi käyttäisin perinteistä/urh hierontaa kehoni hoitoon :?:

Keho kokonaisuutena sanoisin että se fyysinenkeho(lihakset,nivelet,sisäelimet ,pehmytkudokset yms.) on mielen kaatopaikka tai energia-patteri(tai miten sitä kuvaisi), mitä sinne on ladattu [smilie=31.gif]/ :)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Joulu 29, 2008 7:31 pm 
Poissa
Lujaterässydän
Avatar

Liittynyt: To Loka 02, 2008 12:22 am
Viestit: 239
Kukka kirjoitti:
Kuten tuossa hierontaketjussa on tullut ilmi, tekijöitä on monen tasoisia. Suositelkaa hyviä hierojia, itse haluan sellaisen Turusta. Mielellään urheiluhieroja, joka ehkä ymmärtää tiettyjä juttuja paremmin, mutta tietysti kuka tahansa käy jos vaan on hyvä. :)

Kriteerit: ei sivelyä :idea: ei kipua :idea: eikä sellainen, joka soittelee perään ja kutsuu käymään :roll: :idea:


Jouni Sjöberg.
Ottaa vastaan Kristiinankadulla, samasta rapusta sisään kun mennään Motivukseen.
Urheilu- ja klassinen hieroja, akupunktiohoitoa yms. muutakin terapiaa on kai tarjolla, en ole kokeillut kun hierontaa ja neuloja.
Asiallinen äijä kaikin puolin, 2. dan karatessa 8)
"Käytän itse ja suosittelen muillekin"

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ewwhqdXXxwE


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 31, 2008 8:16 am 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Kiitos Pamppu tiedosta. Tuttu nimi, varmasti kokeilen. :)

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Helmi 12, 2009 11:06 am 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
PAMPPU kirjoitti:
Jouni Sjöberg.
Ottaa vastaan Kristiinankadulla, samasta rapusta sisään kun mennään Motivukseen.
Urheilu- ja klassinen hieroja, akupunktiohoitoa yms. muutakin terapiaa on kai tarjolla, en ole kokeillut kun hierontaa ja neuloja.
Asiallinen äijä kaikin puolin, 2. dan karatessa 8)
"Käytän itse ja suosittelen muillekin"

Nyt käytän minäkin, ja suosittelen. [smilie=17.gif]

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Helmi 16, 2009 3:56 pm 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Kuulemma Tampereella, Kalevan Elixiassa on Toni joka on hyvä hieroja. :) Sukunimeä en muista.

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Helmi 16, 2009 5:29 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Pe Touko 02, 2008 12:30 pm
Viestit: 1517
Paikkakunta: Helsinki
Myös Helsingissä Elixia Alexiumissa on kuulemma hyvä hieroja. Kaveri kävi ja kehui vallan kovasti. Jos Kukka ei muistanut sukunimeä, niin minä en muista edes etunimeä, mutta tokkopa edes isoissa liikuntakeskuksissa montaa hierojaa on yhdessä paikassa.

_________________
Kukaan ei ole hyödytön, aina voi olla edes huonona esimerkkinä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Helmi 27, 2009 11:24 am 
Poissa
Pommin hyötykäyttäjä

Liittynyt: Ti Joulu 09, 2008 8:31 am
Viestit: 5
Paraisilla on aivan ylihyvä hieroja nimeltään Maikku Alho. Kukkan "ei kipua" - kohta ei ehkä ihan aina toteudu, mutta kipu kasvattaa. ;)

Maikku osasi ainakin minulle neuvoa juuri ne täsmäliikkeet joita tarvitaan itsehoitoon. Mielestäni se on yksi tärkeimmistä hyvän hierojan ominaisuuksista, että osaa antaa neuvoja, miten itseään voi hoitaa.

_________________
Do. Or do not. There is no "try".


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Helmi 10, 2011 1:06 pm 
Poissa
Kahva-aktiivi
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 28, 2010 11:16 am
Viestit: 36
Paikkakunta: Kokkola
Kokkolasta voisin suositella näitä hierojia (oon noin 12 eri hierojalla täällä käynyt, ehkä noin 7llä useita kertoja)

Monica Rokala http://www.relaxpoint.fi

Todella hyvä ja tasainen hieroja. Ei ota liian kovaa mutta osaa ottaa vahvasti. Käskee aina sanomaan jos on liian kova ote. Etenkin pakaranseudun ja pitkät selkälihakset on saanut aina rennoiksi, oikeastaan paremmin kuin muut. Monicalla käyn oikeastaan aina kun menen hierojalle nykyään.

Juhani Taivela http://www.medirex.fi/kokkola/fi/yritys/henkilosto

Myös todella kokonaisvaltainen ja löysi yhden kipupisteen tuosta mun kyljestä jossa piti sormea noin 30 sekkaa. Aluksi kauhea tunne, mutta sitten kun rentoutui niin oli olo loistava. Opiskelee myös OMT-Terapeutiksi tällä hetkellä. Itseasiassa taisi olla se joka ekana mulle suositteli kahvakuulailua treenimuodoksi!

Henna Witting http://www.kuntoutusasema.com/index.php ... page/cid/1

Saa niskat ja hartiat auki paremmin kuin kukaan muu.

_________________
I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But two hundred pounds is always two hundred pounds. -Henry Rollins-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 16, 2012 6:44 am 
Poissa
Kisamallin jylhät piirteet

Liittynyt: To Kesä 10, 2010 4:10 pm
Viestit: 458
Paikkakunta: Helsinki
Jyväskylässä Pasi Rutanen. Olen käynyt usealla hierojalla eri kaupungeissa, mutta tätä parempaa en ole löytänyt. Laittelee myös nikamia. Jos kaveri on aikanaan kelvannut yleisurheilumaajoukkueelle, riittää sen ammattitaito minullekin ;).


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 16, 2012 7:00 am 
Poissa
Site Admin
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 16, 2011 9:22 pm
Viestit: 2523
Paikkakunta: Espoo
Hyväksi havaittu: Espoon Urheiluhierontakeskus (euhk.fi) ja sieltä Kivenlahti/ Susanna Antikainen

_________________
aka traanitapiiri
Valiokunta | Koti | Kuulasauna | Katsoo ne jotkut golfiakin


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Elo 06, 2012 7:11 am 
Poissa
Pommin hyötykäyttäjä

Liittynyt: Pe Heinä 20, 2012 12:47 pm
Viestit: 5
Niskahartiseudun hieroja Helsingistä olisi haussa! Mites tuo Espoo, olisiko nimenomaan niska-hartiaseudulle sopivia hierojia. Haluan kunnon otteet.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Elo 07, 2012 9:14 am 
Poissa
Pommin hyötykäyttäjä

Liittynyt: Pe Heinä 20, 2012 12:47 pm
Viestit: 5
Meni jo väärin nämä minun forum postailut äsken, mutta siis kävin eilen tossa duunin lähellä kehä1:ltä Pihlajamäentietä etelään päin sijaitsevalla hierojalla. Ajoin vain ohi ja astelin sisään. Hieronta oli ihan ok, mutta ei selkeästikään mikään urheiluhieroja. Jos jollain on vielä niitä hyviä kokomuksia niin otan kyllä ilomielin vastaan


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 15 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com