Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on Su Huhti 28, 2024 12:00 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 18 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To Elo 05, 2010 8:05 pm 
Poissa
Mobilisaation Mestari ja IMALS
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 4:16 pm
Viestit: 4445
Mulle ovat ikänsä ja tulostensa perusteella esimerkiksi: Fedor Fuglyev,Eduard Truchevits GS ja David Klenov featseissa :!: Teknisellä puolella Andrey Kravtsov GS :!:

_________________
"Lifting to much weight, no speed, useless prick!"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Elo 06, 2010 9:09 am 
Poissa
Villalangan mitalla

Liittynyt: Ma Elo 31, 2009 5:27 am
Viestit: 686
Paikkakunta: Eteläinen Häme
Juha Höök, Tero Roine, Jari Virtanen, Jussi Jokinen (Heracles ry) - Marko Suomi (Kaffakuulailun saralta). Pidän esikuvina pääsääntöisesti vain ihmisiä keitä olen tavannut. Tällöin tiedän, että ovat sitä mitä puhuvat. Poikkeuksen tekee Ross Enamait, en ole tavannut mutta ihailen suuresti.

_________________
"Emme lopeta leikkimistä siksi, että vanhenemme vaan vanhenemme siksi, että lopetamme leikkimisen"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Elo 06, 2010 1:37 pm 
Poissa
Mobilisaation Mestari ja IMALS
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 4:16 pm
Viestit: 4445
Kaikki muut nähnyt livenä ,paitsi Klenovia :evil: Truchevitchin ja Fuglyevin kanssa höpötellyt tulkin välityksillä :idea:

_________________
"Lifting to much weight, no speed, useless prick!"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Elo 06, 2010 4:00 pm 
Poissa
Villalangan mitalla

Liittynyt: Ma Elo 31, 2009 5:27 am
Viestit: 686
Paikkakunta: Eteläinen Häme
jake heke kirjoitti:
Kaikki muut nähnyt livenä ,paitsi Klenovia :evil: Truchevitchin ja Fuglyevin kanssa höpötellyt tulkin välityksillä :idea:

Juu sitä vaan, että mä en voi fanittaa kun en isommin ole herrojen elämäntyöhön tutustunut, enkä heitä tavannut. Mutta onneksi (ainakin laskennallista) elinikää on jäljellä ja voi ehtiä vaikka ja mitä.

_________________
"Emme lopeta leikkimistä siksi, että vanhenemme vaan vanhenemme siksi, että lopetamme leikkimisen"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 11, 2010 11:59 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2007 8:09 am
Viestit: 1462
Paikkakunta: Turku
Tämä onkin kinkkinen kysymys, jos tosiaan tarkoitetaan esikuvaa harjoittelussa niin mun mielestä se vaatisi aika paljon enemmän tietoa kuin mitä esimerkiksi jostain julkisuuden henkilöstä voi helposti tietää.

Se, että fanittaa jonkun henkilön kilpailusuorituksia tai tuloksia on sitten eri peli kokonaan.

Mä en tunne kovinkaan monta urheilijaa niin paljoa, että niitä voisin esikuvaksi sanoa. Viime aikoina olen ottanut vaikutteita Mikko Salon julkisuuteen annetuista harjoittelumenetelmistä. Se kuinka todenmukaisia ne on jää ehkä ikuiseksi arvoitukseksi. Samoin Salon muu julkisuuskuva ja käytös on tehnyt vaikutuksen.

_________________
The light that burns twice as bright burns half as long. (Eldon Tyrell, Bladerunner)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 11, 2010 1:05 pm 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
marks kirjoitti:
Kuka tai ketkä ovat harjoitteluun liittyen esikuviasi tai muita motivaation ja inspiraation lähteitä?

Vähän ehkä narsistisesti, mutta motivaation ja inspiraation lähteenä on se "Rouva" vuodelta 1994, silloin pikemminkin neiti, joka oli hyvässä kunnossa... :twisted: Tiedän mihin pystyn tai olen pystynyt ja se laittaa piiskaamaan eteenpäin.

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 11, 2010 3:11 pm 
Poissa
Normal Strength Level

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 9:03 am
Viestit: 1687
Anna viuhua vaan. Maailmassa on vielä mosta toistoa tekemättä.... :twisted:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Elo 12, 2010 10:56 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
:mrgreen: :mrgreen:

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Elo 12, 2010 6:12 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 1:16 pm
Viestit: 2501
Nuoruuden esikuvani alkavat olla haudassa, vankilassa tai katkaisuhoidossa :| .

Sen verran kapinallinen olen, että sanotaan nämä MM-saunafinaalin kaksi viimeistä istujaa. Kaikesta kauhistelusta huolimatta äijillä oli asennetta....kaksi miestä ja helvetillinen kuumuus eikä kumpikaan anna periksi :shock: . Elokuvahan tuosta pitäisi tehdä.

_________________
Näin käy kun saku ottaa liikaa punttia:
https://youtu.be/qBt3kk1pNTk

Myrskylän mies jyrää:
https://youtu.be/1H_JzBVqkuI


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Elo 12, 2010 6:58 pm 
Poissa
Kahvakuulaholisti
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 1:34 pm
Viestit: 3348
Paikkakunta: Lappeenranta
Kojak kirjoitti:
Kaikesta kauhistelusta huolimatta äijillä oli asennetta....kaksi miestä ja helvetillinen kuumuus eikä kumpikaan anna periksi :shock: . .


Kunnia tai kuolema. Evoluutio arvostaa monesti elonjäämistä ja jälkeläisistä huolehtimista. Kumpa aina osaisi valita oikein ja pitää päätöksestä kiinni milloin taistella sitkeästi loppuun saakka ja milloin taas luovuttaa ja odottaa uutta tilaisuutta. JMO.

_________________
Koska sivistys on pinnallista...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Elo 12, 2010 7:52 pm 
Poissa
Mobilisaation Mestari ja IMALS
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 4:16 pm
Viestit: 4445
Jos pelkäät kuolemaa,niin kuolet elämäsi aikana tuhansia kertoja :!: Jos et pelkää,niin kuolet vain kerran :idea: :twisted:

_________________
"Lifting to much weight, no speed, useless prick!"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Loka 20, 2010 5:59 pm 
Poissa
Heiluttaa, vai eikö heiluttaa?

Liittynyt: Ti Syys 28, 2010 8:30 am
Viestit: 8
Punttipuolella yksi esikuvistani lienee Kyösti Vilmi, vaikkakin nykyään jo lienee eläkkeellä tositreenistä. Muutaman kerran olen hänet tavannutkin muuan vuosisitten Oulussa Pyrinnön salilla, urheilutalolla. Aika kevyen näköisesti Kyöstillä tuntui silloin penkissä rauta liikkuvan.

_________________
Kuva


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Tammi 21, 2011 5:03 am 
Poissa
Virtuaali-CMS

Liittynyt: To Tammi 20, 2011 6:32 am
Viestit: 117
Paikkakunta: Ivalo
Esikuvia mistä olen lukenut paljon artikkeleita ja katsonut videoita: Marks (Marko Suomi) :), Simo Kurvinen Kukka Laakso, ja ei esikuva, mutta erityiskiitos kuuluu kahvakuulan perusosani opettajalle Tuomo Kilpeläiselle :) + muut Steve Cotter ja YKKÖNEN! Valery Federenko :))!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Tammi 21, 2011 5:07 am 
Poissa
Virtuaali-CMS

Liittynyt: To Tammi 20, 2011 6:32 am
Viestit: 117
Paikkakunta: Ivalo
Lapin Kaira kirjoitti:
Esikuvia mistä olen lukenut paljon artikkeleita ja katsonut videoita: Marks (Marko Suomi) :), Simo Kurvinen Kukka Laakso, ja ei esikuva, mutta erityiskiitos kuuluu kahvakuulan perusosani opettajalle Tuomo Kilpeläiselle :) + muut Steve Cotter ja YKKÖNEN! Valery Federenko :))!


korjaan Fedorenko ja tietysti Metsuri Pessinen :D http://www.youtube.com/watch?v=HrK40dYFXsA <--- katsokaa hurja video + muut pessisen videot! Työllä kaveri rakennettu :)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Syys 22, 2011 6:45 am 
Poissa
Funktionaalisuuden ruumiillistuma

Liittynyt: Su Syys 11, 2011 8:00 pm
Viestit: 133
Nostetaan hieman vanhempaa ketjua ylöspäin....

Vaikka yleisurheilu on omalta osalta taakse jäänyttä elämää, niin heitetään tänne esikuvaketjuun Ricky Bruch. Hullu vai nero? Väitän että molempia.

Jos ette oo vielä kaverista kertovaa leffaa nähneet ( http://www.imdb.com/title/tt0090027/ ) niin suosittelen lämpimästi :)


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 18 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 83 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com