Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on Su Huhti 28, 2024 1:13 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Ulkotreenien vetämisestä
ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2011 10:20 am 
Poissa
Vanhan koulun voimailija

Liittynyt: Pe Marras 26, 2010 11:16 am
Viestit: 266
Paikkakunta: Kangasala
Itse olen aloitellut ulkotreenien pitämistä, mutta porukkaa ei ainakaan vielä kummoisesti ole, katsotaan miten lähtee kun tieto leviää paremmin.

Treenien vetämiseen saa antaa vinkkejä mitä mieleen tulee, mutta eipä sitä tietysti foorumilla pysty opettamaan, kokemus opetaa jos on sen tyyppinen että kyvyt riittävät. Aika näyttää riittävätkö :-)

Tässä jokunen kysymys, joita vähinsä olen pohtinut, mutta en ole keksinut miten asia menee. Eli kertokaahan konkarit noviisille:

- Kuinkas sääarkaa porukka yleensä on, onko aivan utopiaa kuvitella että treenit pidetään ulkona säällä kuin säällä? Itselle kun ei oikein ole olemassa käsitettä 'liian huono keli' kuin ehkä helteellä
- Minkäs ikäistä porukkaa teidän treeneissä käy?
- Onkos teillä treeneissä taustamusiikkia? Ja jos musiikkia ottaa, niin karsiikos se vanhemmat osallistujat pois kun ei se minun valitsema musiikki takuulla ole mitään iskelmää?
- Jos alkaa järkätä isompia treenejä mihin tarjoaa kuulat käyttöön, niin minkäs kokoisia kuulia käytännössä tarvitaan? Oletan että 8kg ja 12kg on ne mitä satunnainen ohikulkija eniten käyttää
- Jos treeneihin ottaa telttapatjoja, ja teettää vatsalihasliikkeitä, turkkilaisia jne, niin äänestääkös osa porukasta jaloillaan 'minä en julkisella paikalla makoile'-tyyppisesti.

_________________
Jos veri lakkaa maistumasta, kyseessä on tauko

Fitness kuulailija ja kahvakuulan väärinkäyttäjä vuodesta 2010
Suinulan kuulatreenit: http://harjulanhalla.fi/salivuorot.php


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2011 10:41 am 
Poissa
Ennen oli forkut rautaa

Liittynyt: Ke Elo 25, 2010 5:13 pm
Viestit: 831
Paikkakunta: melkein Lieto, mut sit kuitenki Turku
Omalla lyhyellä kokemuksella:

tavasti kirjoitti:
- Kuinkas sääarkaa porukka yleensä on, onko aivan utopiaa kuvitella että treenit pidetään ulkona säällä kuin säällä? Itselle kun ei oikein ole olemassa käsitettä 'liian huono keli' kuin ehkä helteellä


Uskon olevan sääarkaa, meinasin kuitenkin vedellä sateet ja helteet. Pakkasia katsotaan sitte erikseen.

tavasti kirjoitti:
- Minkäs ikäistä porukkaa teidän treeneissä käy?


15-60+, pääosin ollu naisia, miehiä toivotaan mukaan

tavasti kirjoitti:
- Onkos teillä treeneissä taustamusiikkia? Ja jos musiikkia ottaa, niin karsiikos se vanhemmat osallistujat pois kun ei se minun valitsema musiikki takuulla ole mitään iskelmää?


Ei ole musiikkia.

tavasti kirjoitti:
- Jos alkaa järkätä isompia treenejä mihin tarjoaa kuulat käyttöön, niin minkäs kokoisia kuulia käytännössä tarvitaan? Oletan että 8kg ja 12kg on ne mitä satunnainen ohikulkija eniten käyttää


Mulla on kuulia 6-24 kiloisia. Tähän menessä käytössä ollu 6-20 kiloiset. Riippuu siitä mitä tekee, sanoisin 8-16 olevan se perusvaihtelu. Kaikki naiset on jaksanu punnertaa kasia ylös tähän mennessä.

tavasti kirjoitti:
- Jos treeneihin ottaa telttapatjoja, ja teettää vatsalihasliikkeitä, turkkilaisia jne, niin äänestääkös osa porukasta jaloillaan 'minä en julkisella paikalla makoile'-tyyppisesti.


Minä olen itse se "minähän en makaa likaisessa maassa"-tyyppi. Joskus kuivalla ilmalla vois jotain turkkilaista nurmikolla harkita.

_________________
Ninni - muikea valkku
http://niinasalonen.com -- http://gslieto.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2011 10:46 am 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
tavasti kirjoitti:
- Kuinkas sääarkaa porukka yleensä on, onko aivan utopiaa kuvitella että treenit pidetään ulkona säällä kuin säällä? Itselle kun ei oikein ole olemassa käsitettä 'liian huono keli' kuin ehkä helteellä
- Minkäs ikäistä porukkaa teidän treeneissä käy?
- Onkos teillä treeneissä taustamusiikkia? Ja jos musiikkia ottaa, niin karsiikos se vanhemmat osallistujat pois kun ei se minun valitsema musiikki takuulla ole mitään iskelmää?
- Jos alkaa järkätä isompia treenejä mihin tarjoaa kuulat käyttöön, niin minkäs kokoisia kuulia käytännössä tarvitaan? Oletan että 8kg ja 12kg on ne mitä satunnainen ohikulkija eniten käyttää
- Jos treeneihin ottaa telttapatjoja, ja teettää vatsalihasliikkeitä, turkkilaisia jne, niin äänestääkös osa porukasta jaloillaan 'minä en julkisella paikalla makoile'-tyyppisesti.

Näin ainakin meillä Liedossa:
- Osa porukasta on aina sääarkaa, mutta yllättävän moni tulee pakkaseen tai räntäsateeseen näpit kohmeessa heilumaan.
- Ikähaarukka on meillä 14v-68v. Keskiarvo kai 35v?
- Meillä ei ole taustamusaa jos kukaan ei samalla laula...
- 8 ja 12 ovat suosituimmat kuulakoot, sillä suurin osa on naisia.
- Me ollaan kuivalla kelillä tehty turkkilaista ja mitään patjoja ole ollut. On vain ilmoitettu, että ei ole pakko itseään likastaa, vaan voi tehdä vaihtoehtoisesti jotakin muuta.

Lisäksi joskus on otettu painavien kuulien "kuulakujia" missä jokainen vuorollaan tekee esim. 10 etuheilautusta kullakin kuulalla, (painot 12-36kg)
se on hauska huomata miten etenkin naiset hämmästyvät itse kun huomaavat pystyvänsä hyvin tekemään heilureita 32kg kuulalla.
Mannaa perheenäidin itsetunnolle! :wink:

edit. Oho, oon niin hidas kirjoittaja et ehti tulla MONTA vastausta.... :lol:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2011 11:08 am 
Poissa
Vanhan koulun voimailija

Liittynyt: Pe Marras 26, 2010 11:16 am
Viestit: 266
Paikkakunta: Kangasala
Oho, tämähän oli oikein hitti-aihe, kun heti tuli loistavia vastauksia repullinen!
Suurkiitos!

marks kirjoitti:
- tiedotus. Joku simppeli blogi tai sivusto, jonne treeniajat, linkkejä kahvakuulaoppaisiin jne. Sinne kuvia treeneistä. Sen linkitys Facebook -sivulle. Ihmisille mahdollisuus liittyä sähköpostilistalle, jota kautta voi tiedottaa treeneistä tai poikkeuksista. Ja laita tänne joku ketju pystyyn myös treeneistäsi, jossa linkki noille sivuille.


Tää onkin varmaan se ainoa asia joka on jotenkin kunnossa :)
viewtopic.php?f=20&t=3788
http://lihasulanjapalonkylat.net/kyla/Kahvakuulaa

Sähköpostilistaa ei ole, mutta pitänee sitäkin harkita.

Musiikki noin ajatuksena kiehtoisi, kun itse tykkään aina ja kaikkialla kuunnella musaa, ja jossain muistan nähneeni tutkimustuloksen, että raskas rokki / tekno nostaa treenissä tehoja 15%. Mutta toteutus voi olla hankalampi, joten ehkä se on viisainta ainakin alkuun unohtaa. Ohjeet kuuluvat paremmin kun ei ole musiikkia.

_________________
Jos veri lakkaa maistumasta, kyseessä on tauko

Fitness kuulailija ja kahvakuulan väärinkäyttäjä vuodesta 2010
Suinulan kuulatreenit: http://harjulanhalla.fi/salivuorot.php


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2011 12:32 pm 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
tavasti kirjoitti:
Musiikki noin ajatuksena kiehtoisi, kun itse tykkään aina ja kaikkialla kuunnella musaa, ja jossain muistan nähneeni tutkimustuloksen, että raskas rokki / tekno nostaa treenissä tehoja 15%. Mutta toteutus voi olla hankalampi, joten ehkä se on viisainta ainakin alkuun unohtaa. Ohjeet kuuluvat paremmin kun ei ole musiikkia.

Kaikki taisi vastata, että valtaosa treenaajista on 40+ naisia, heitä ei ehkä raskas rokki houkuttele...

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2011 12:48 pm 
Poissa
Villalangan mitalla

Liittynyt: To Huhti 16, 2009 3:07 pm
Viestit: 654
Rouva kirjoitti:
tavasti kirjoitti:
Musiikki noin ajatuksena kiehtoisi, kun itse tykkään aina ja kaikkialla kuunnella musaa, ja jossain muistan nähneeni tutkimustuloksen, että raskas rokki / tekno nostaa treenissä tehoja 15%. Mutta toteutus voi olla hankalampi, joten ehkä se on viisainta ainakin alkuun unohtaa. Ohjeet kuuluvat paremmin kun ei ole musiikkia.

Kaikki taisi vastata, että valtaosa treenaajista on 40+ naisia, heitä ei ehkä raskas rokki houkuttele...


Nonstoppina Paula Koivuniemen Aikuinen Nainen, niin kyllä rauta nousoo!!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2011 1:09 pm 
Poissa
Vanhan koulun voimailija

Liittynyt: Pe Marras 26, 2010 11:16 am
Viestit: 266
Paikkakunta: Kangasala
Rouva kirjoitti:
tavasti kirjoitti:
Musiikki noin ajatuksena kiehtoisi, kun itse tykkään aina ja kaikkialla kuunnella musaa, ja jossain muistan nähneeni tutkimustuloksen, että raskas rokki / tekno nostaa treenissä tehoja 15%. Mutta toteutus voi olla hankalampi, joten ehkä se on viisainta ainakin alkuun unohtaa. Ohjeet kuuluvat paremmin kun ei ole musiikkia.

Kaikki taisi vastata, että valtaosa treenaajista on 40+ naisia, heitä ei ehkä raskas rokki houkuttele...

Näinpä, ja jos musiikki on jotain muuta niin lakkaa oma innostus. Otetaan se tuulen kohina ja sateen ropina, niiden yli kuuluu ohjaajan äänikin ilman vahvistinta.

_________________
Jos veri lakkaa maistumasta, kyseessä on tauko

Fitness kuulailija ja kahvakuulan väärinkäyttäjä vuodesta 2010
Suinulan kuulatreenit: http://harjulanhalla.fi/salivuorot.php


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2011 3:17 pm 
Poissa
Villalangan mitalla

Liittynyt: Ma Elo 31, 2009 5:27 am
Viestit: 686
Paikkakunta: Eteläinen Häme
tavasti kirjoitti:
Itse olen aloitellut ulkotreenien pitämistä, mutta porukkaa ei ainakaan vielä kummoisesti ole, katsotaan miten lähtee kun tieto leviää paremmin.

Treenien vetämiseen saa antaa vinkkejä mitä mieleen tulee, mutta eipä sitä tietysti foorumilla pysty opettamaan, kokemus opetaa jos on sen tyyppinen että kyvyt riittävät. Aika näyttää riittävätkö :-)

Tässä jokunen kysymys, joita vähinsä olen pohtinut, mutta en ole keksinut miten asia menee. Eli kertokaahan konkarit noviisille:

- Kuinkas sääarkaa porukka yleensä on, onko aivan utopiaa kuvitella että treenit pidetään ulkona säällä kuin säällä? Itselle kun ei oikein ole olemassa käsitettä 'liian huono keli' kuin ehkä helteellä
- Minkäs ikäistä porukkaa teidän treeneissä käy?
- Onkos teillä treeneissä taustamusiikkia? Ja jos musiikkia ottaa, niin karsiikos se vanhemmat osallistujat pois kun ei se minun valitsema musiikki takuulla ole mitään iskelmää?
- Jos alkaa järkätä isompia treenejä mihin tarjoaa kuulat käyttöön, niin minkäs kokoisia kuulia käytännössä tarvitaan? Oletan että 8kg ja 12kg on ne mitä satunnainen ohikulkija eniten käyttää
- Jos treeneihin ottaa telttapatjoja, ja teettää vatsalihasliikkeitä, turkkilaisia jne, niin äänestääkös osa porukasta jaloillaan 'minä en julkisella paikalla makoile'-tyyppisesti.


Vaikkei juuri uutta vastattavaa mutta Riihimäen kokemuksia:
* 30 pakkasella ja sateella on vain sukulaisia tai muita vinksahtaneita tuttuja
* 12-55v on näkynyt paikalla. Aktiivit 25-40 välistä
* ei musiikkia, ei siihen tarvittavia välineitäkään mutta ei kaipaa musiikkia vaikka himassa treenatessa kuuntelenkin musiikkia
* meillä on muutamia pieniä kuulia ensikertalaisille lainassa mutta treenit ei maksa mitään niin ei ole välineitäkään isosti tarjolla. ajatus on, että pääsisi kuitenkin kokeilemaan ilman investointeja
* ei ole alustoja. meillä on pieni nurmialue missä kesäsin tehdään vatsahassuttelut. osa on vähempi vatsallaan kuin toiset siellä :D

_________________
"Emme lopeta leikkimistä siksi, että vanhenemme vaan vanhenemme siksi, että lopetamme leikkimisen"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2011 3:30 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: To Joulu 30, 2010 12:11 pm
Viestit: 956
Paikkakunta: Kotka
Meillä on käytössä tällä hetkellä se ajatus että treenit aloitetaan salilta, jolloin tarvittaessa sään ollessa liian kehno on helppo siirtyä sisätiloihin. Ulkotreenit pidetään
näin siis salin pihalla/lähimaastossa. Tämä tietty sen takia että meillä tunneille osallistuvilla ei läheskään kaikilla ole kuulia omasta takaa.

Musiikki vois olla jees, mutta useimmine ulkona hankala järjestää ilman että A)aiheuttaa meluhäiriötä ja B)herättää taas sitä liikaa huomiota mikä voi sitten osalle olla häiritsevämpää (siis suorittajille). Kuitenkin itse kuulailuhan on jo niin tuttua immeisille ettei monikaan pitkää katsele.

Jos sitten haluaa pitää jossain muualla niin meillä laitetaan vakiporukalle tekstari jossa ilmoitetaan kokoontumispaikka x ja tunnin ohjaaja toimittaa kuulat mukana.
Satunnaiskävijöitä tiedotetaan sitten seuran nettisivulla sekä Facebook-ryhmässä, usein myös vielä lapulla salin ovessakin. Tiedotus pyritään järjestämään
nettiin ja lapulla yleensä ainakin noin vkoa etukäteen jotta sen ehtisi immeiset nähdä.

Kuulien paino riippuu miusta ainakin mitä halutaan tehdä. Meillä esim. ulkona otetaan suht paljon heittoharjoittelua sekä jonglööräystä koska niitä ei taas sisällä sattuneista syistä voi tehdä. Kyllähän muuten miusta liikkeet kandee miettiä sellasiksi ettei niiden tekeminen aiheuta kohtuutonta haittaa sille herkkähipiäisemmällekään. Toki tämän on myös tiedotuskysymys. Infoaa jengiä että sellaset vaatteet niskaan mitkä saa tarvittaessa paskaantua..

Meillä toki nämä järjestelyt ovat toimivia koska väkeä käy paljon satunnaisesti sekä uusia kokeljoita säännöllisesti. Jos porukka olisi enempi sama ja vakituinen, varmasti monen asian vois tehdä toisinkin.

_________________
Punire Corpus, Firmo Animus.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 17, 2011 8:31 am 
Poissa
Vanhan koulun voimailija

Liittynyt: Pe Marras 26, 2010 11:16 am
Viestit: 266
Paikkakunta: Kangasala
Petra Virtanen/Tahdonvoima, Saarijärvi vetää kehutut ja palkitut treeninsä musiikin kera. Onkos tietoa, mitäs Frederikkiä siellä soi? Jostain jutusta olen saanut käsityksen, että äänentoistoa on vähän enemmän kuin pelkkä stereomankka, jotain tyyliin 'virittelee äänentoistot kuntoon, nykäisee agregaatin käymään'. Tuon tasoiseen varusteluun pitäsi olla homman jo ammattimaista.

_________________
Jos veri lakkaa maistumasta, kyseessä on tauko

Fitness kuulailija ja kahvakuulan väärinkäyttäjä vuodesta 2010
Suinulan kuulatreenit: http://harjulanhalla.fi/salivuorot.php


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 17, 2011 8:56 am 
Poissa
Ennen oli forkut rautaa

Liittynyt: Ke Elo 25, 2010 5:13 pm
Viestit: 831
Paikkakunta: melkein Lieto, mut sit kuitenki Turku
Juu ja maksullista! Musiikin soitteleminen julkisesti ei ole niin vaan mahdollista. Teosto ja Gramex on heti pyytämässä omiaan ja hyvä niin.

_________________
Ninni - muikea valkku
http://niinasalonen.com -- http://gslieto.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 17, 2011 5:51 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Ke Heinä 07, 2010 7:16 am
Viestit: 1272
pyykkonen kirjoitti:
tavasti kirjoitti:
Petra Virtanen/Tahdonvoima, Saarijärvi vetää kehutut ja palkitut treeninsä musiikin kera. Onkos tietoa, mitäs Frederikkiä siellä soi? Jostain jutusta olen saanut käsityksen, että äänentoistoa on vähän enemmän kuin pelkkä stereomankka, jotain tyyliin 'virittelee äänentoistot kuntoon, nykäisee agregaatin käymään'. Tuon tasoiseen varusteluun pitäsi olla homman jo ammattimaista.


Tahdonvoimaa -Facebook sivulla on julkaistu jotain biisilistoja.

Kai mun täytyy selittää, kun olen tuon aggregaattijutun kirjoittanutkin. :lol: Äänentoistolaitteet ovat huippuluokkaa ja langaton mikki kuuluu kalustoon. Ennalta ei voi millään arvata, mitä biisejä Petra soittelee, mutta ei siellä tosiaan pääse kyllästymään yksitoikkoisuuteen. Teräsbetonista ja Apulannasta Petri Nygårdin ja Semmareiden kautta Matin ja Tepon pilailuversioihin. Jaa, tuossa tuli nyt tuota suomalaista, mutta on siellä englanninkielisiäkin kappaleita, mutta en minä niistä nimistä ja esittäjistä niin tiedä, hyräillä kyllä osaisin. :wink:

Ja tosiaan, Tahdonvoimaa FB-sivuilla on biisilistat. Äänentoistomaksut on tietysti hoidettava, mutta Petra tekeekin hommaa leipätyökseen Tahdonvoimaa-firmansa kautta, eikä ole mikä tahansa kimppatreenien vetäjä vaan ihan liikunnan ammattilainen. Kaikki kunnia kimppatreeneille, niilläkin on paikkansa, mutta olisin aika varovainen niissä kuvioissa musiikin kanssa juuri noiden maksujen takia.

P.S. Olen yli nelikymppinen nainen, ja käyn treeneissä silti, vaikka siellä vähän raskaampaa soitetaankin. :wink:

_________________
”Jos sinulla ei ole aikaa syödä, liikkua, ajatella ja levätä oikein, on sinulla oltava aikaa sairastaa myöhemmin!” -Kristian Ekström


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 18, 2011 5:45 am 
Poissa
Vanhan koulun voimailija

Liittynyt: Pe Marras 26, 2010 11:16 am
Viestit: 266
Paikkakunta: Kangasala
Qla kirjoitti:
Kaikki kunnia kimppatreeneille, niilläkin on paikkansa, mutta olisin aika varovainen niissä kuvioissa musiikin kanssa juuri noiden maksujen takia.

Teoston ja Gramexin hinnat ovat tiedossa, ja tokihan jos alkaisu musiikkia ottaa mukaan & tarjoaisi kuulia, niin pakkohan joku pieni maksukin olisi periä, tai sitten saada joku paikallisista yhdistyksistä sponsoroimaan. Tuollaisen aika ei ainakaan meikäläisellä ole vielä, tai ei ehkä koskaan. Kunhan nyt edes ilmaisiin treeneihin tulee porukkaa :-)

Tämän foorumin ulkopuolella joku sanoi, että sisällä treenit boomblasterin kanssa on ok, mutta ulkona musiikkiin tarvitaan järeämpää kalustoa, kuten Tahdonvoimallakin on. Ja oikea PA + oma sähkölaitos mukana ei kyllä ole enää harrastelu-meininkiä.

Qla kirjoitti:
P.S. Olen yli nelikymppinen nainen, ja käyn treeneissä silti, vaikka siellä vähän raskaampaa soitetaankin. :wink:

No mitä itse on käynyt noissa Les Mills jumpissa, niin disco-teknoa, ja vähän hardrokkia siellä tulee, ja kyllä porukassa on ihan määrissä niitä 40+ naisiakin. Toki suurin osa taitaa olla vähän nuorempia naisia.

En tiedä saisiko miehiä paremmin treeneihin joissa musiikkivalikoima olisi Apulannasta ZZ Toppiin ja Popedasta Metallicaan ja Rammsteiniin? Ainakin itsellä ne kaupalliset ryhmäliikunnan tökkivät sen musiikin puolesta, liian disco-tekno linjalla meikäläiselle. (Olen 40+ mies)

Tahdonvoiman biisilistoja en kyllä löytänyt, mutta Qla kertoi riittävällä tarkkuudella missä mennään.

_________________
Jos veri lakkaa maistumasta, kyseessä on tauko

Fitness kuulailija ja kahvakuulan väärinkäyttäjä vuodesta 2010
Suinulan kuulatreenit: http://harjulanhalla.fi/salivuorot.php


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 18, 2011 6:04 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Ke Heinä 07, 2010 7:16 am
Viestit: 1272
tavasti kirjoitti:
Tahdonvoiman biisilistoja en kyllä löytänyt, mutta Qla kertoi riittävällä tarkkuudella missä mennään.

Jos vielä haluat etsiä, niin ne on Tahdonvoimaa FB-sivun kuva-albumissa.

Mulle on treenissä oikeastaan sama, mikä musiikki siellä soi, vetäjästä ja temmosta se enempi on kiinni, mistä tykkään. Petran treenissä vääntää ainakin ekaa kertaa uutta ohjelmaa niin sumussa, ettei oikeastaan jää biisit mieleen. Kuulee vaan sen yhden karjuvan "Ihan ku riittäis. Ei riitä: lisempää!!!", ja mä hullu teen. :roll:

_________________
”Jos sinulla ei ole aikaa syödä, liikkua, ajatella ja levätä oikein, on sinulla oltava aikaa sairastaa myöhemmin!” -Kristian Ekström


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Kesä 08, 2011 4:38 am 
Poissa
Vanhan koulun voimailija

Liittynyt: Pe Marras 26, 2010 11:16 am
Viestit: 266
Paikkakunta: Kangasala
Tuossa joku päivä pihalla tehdessä tuli mieleeni yksi ohje treenipaikan valintaan: riittävän avoin paikka että tuuli pääsee puhaltamaan. 20 minuutissa mäkäräiset söivät jalat aivan verille.

Ja tänään epäilemättä arvostan jos on tarjolla varjoa...

_________________
Jos veri lakkaa maistumasta, kyseessä on tauko

Fitness kuulailija ja kahvakuulan väärinkäyttäjä vuodesta 2010
Suinulan kuulatreenit: http://harjulanhalla.fi/salivuorot.php


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 78 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com