Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on La Huhti 27, 2024 7:17 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Mentorointi
ViestiLähetetty: Ma Syys 05, 2011 5:34 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2007 8:09 am
Viestit: 1462
Paikkakunta: Turku
traanitapiiri kirjoitti:
Mä en itse asiassa epäillyt lainkaan, etteikö ajatus saisi hyvää vastaanottoa ja otin sen esille, ettei arempienkaan ihmisten tarvi pelätä yhteydenottoa.
(Mä otan tähän väliin konkreettisen esimerkin: tuo slangi taipuu hyvin luontevasti "kaikilta" täällä palstalla, mutta ite pähkäilin pitkään, että mikä hitto on "kakkosdippi"... )

On muuten eri asia naisena kysyä mieheltä vinkkejä kuin naiselta. Ja päinvastoin...


Ai? Kumpi siis on helpompi?

Vois noissa pikkukisoissa muuten jatkaa sitä GS-klinikka meininkiä, jossa nostojen jälkeen noviisit pääsevät kyselemään konkareilta. Mä olen ainakin aina valmis sellaseen.

_________________
The light that burns twice as bright burns half as long. (Eldon Tyrell, Bladerunner)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Mentorointi
ViestiLähetetty: Ma Syys 05, 2011 5:58 am 
Poissa
Villalangan mitalla

Liittynyt: Ma Elo 31, 2009 5:27 am
Viestit: 686
Paikkakunta: Eteläinen Häme
Mä olen onnellinen, että olen saanut apua ja tekniikkavinkkejä aina niitä pyytäessäni. Tästä syystä olen niitä valmis jakamaan muillekkin jos kelpaa. Eli Riihimäki-Hyvinkää akselilla. Tosin Hyvinkäällä, (joka on nyt julistettu Suomen Girya pääkaupungiksi :D ) on kokeneempaakin opastusta tarjolla. Mut mul on huonoimmat vitsit kaupan päälle.

_________________
"Emme lopeta leikkimistä siksi, että vanhenemme vaan vanhenemme siksi, että lopetamme leikkimisen"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Mentorointi
ViestiLähetetty: Ma Syys 05, 2011 3:57 pm 
Poissa
Mobilisaation Mestari ja IMALS
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 4:16 pm
Viestit: 4445
Itse olen yhä täpinässä GS:sän takia ja voin puhua asiasta päiväkausia :!: Olenkin harrastanut kiusallisen pitkiä soittoja ystäville ja hifistellyt GS asioilla :wink: Multa voi tulla kysymään tai soitella.
On sitä tullut Kukankin kansssa hifisteltyä tekniikan nyansseista useita tunteja puhelimessa :!:
Olen itse kokenut että isoissa kisoissa(Ventspils,MM-kisat,Baltic-cup) maailmanluokan nostajat ovat neuvoneet meitä rookieitä kärsivällisesti :twisted: Se on malli jonka haluan jatkuvan GS porukoissa Suomessa :mrgreen:

_________________
"Lifting to much weight, no speed, useless prick!"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Mentorointi
ViestiLähetetty: Ma Syys 05, 2011 4:16 pm 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
traanitapiiri kirjoitti:
Mä en itse asiassa epäillyt lainkaan, etteikö ajatus saisi hyvää vastaanottoa ja otin sen esille, ettei arempienkaan ihmisten tarvi pelätä yhteydenottoa.

On muuten eri asia naisena kysyä mieheltä vinkkejä kuin naiselta. Ja päinvastoin...

Mä olen kyllä ehkä vähän tyrkky, mutta ei siinä mun mielestä juurikaan ole eroa onko mies tai nainen jolta kysyy. Olen laittanut useammallekin palstalla olevalle (sekä miehille että naisille) viestin: "Moi, mä voisin tulla teille, koska sopisi?" Ja tiedoksi vain, että vielä ei tullut yhtään kieltävää vastausta. Välillä olen ollut oppilaana ja välillä opettajana. Sipilöillä nyt ollaan jatkuvasti, sitä ei enään edes lasketa... :roll:

Rohkeutta vain kysyä... :twisted:

Maza kirjoitti:
Oikotietä onneen ei kuitenkaan tietääkseni ole, vaan menestys seuraa kovaa treeniä. Eri tapoja treenaamiseen toki on ja kuuluukin olla. Eri jutut toimii eri ihmisillä.

Tämä on niin totta, jokaisen on tehtävä se työ itse, ei siinä ohjelmat yms. auta ellei ole valmis tekemään töitä.

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 65 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com