Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on Ti Huhti 23, 2024 8:38 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To Elo 23, 2012 5:32 am 
Poissa
Kisamallin jylhät piirteet

Liittynyt: To Kesä 10, 2010 4:10 pm
Viestit: 458
Paikkakunta: Helsinki
Voiko rankaa oikoa mitenkään kotikonstein? Mun lanne- ja kaularanka ovat taipuneet eteenpäin ja rintaranka taaksepäin. Urheiluhierojan mukaan rangan kieroudesta johtuu se, että nikamat menevät usein pois paikoiltaan.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Elo 23, 2012 2:28 pm 
Poissa
Mobilisaation Mestari ja IMALS
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 4:16 pm
Viestit: 4445
Jos ymmärsin oikein niin et puhu skolioosista vaan siitä että sinulla on korostunut lanne-kaularangan lordoosi ja rintarangan kyfoosi :?: Löysää noista kaarteista kaikkein tiukin pätkä,niin muut kaarteet mukautuvat muutoksen mukana :idea: (paitsi jos ne ovat olleet liikkumattomina useita vuosia)
Täytyisi ottaa selvää onko rankasi jäykkyys primääri syy vaiko se että anterioorinen fascia linja :?: (vatsa lihakset,psoakset,lantionpohja, mediastiumit,thoracic outlet liian heikot)
Itse saanut muutoksia venytys-mobilisointi akselilla :!: Toiminut myös potilailla.Vaatii päivittäistä panostusta ja vie paljon aikaa :mrgreen:

_________________
"Lifting to much weight, no speed, useless prick!"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Elo 24, 2012 5:30 am 
Poissa
Kisamallin jylhät piirteet

Liittynyt: To Kesä 10, 2010 4:10 pm
Viestit: 458
Paikkakunta: Helsinki
Jos nuo termit ymmärsin oikein, niin tuo jälkimmäinen. Olen panostanut selän ja niskan venyttelyyn enemmän kuin rintalihasten ja kaulan.

Yksi ongelma on ollut seisominen. Pidän usein polvia lukossa, jolloin lantio työntyy eteen. Vuosia sitten minulla oli heikot vatsalihakset, sekä ulkoiset että sisemmät. Tällöinkin tuli työnnettyä lantiota eteen. Nyt on ainakin sisemmät vatsalihakset huomattavasti paremmassa kunnossa. Teen päätetyötä ja sitä tehdessä helposti työntää päätä eteenpäin.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com