Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on To Touko 02, 2024 4:15 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 243 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Kesä 23, 2009 8:04 am 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Spartaäijää :mrgreen:

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 23, 2009 4:51 pm 
Poissa
Kahvakuulaholisti
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 1:34 pm
Viestit: 3348
Paikkakunta: Lappeenranta
Aamupala :shock:
Kahvia
pekonia
juustoa
kinkkua
ja puroa voisilmän kanssa :shock:

Päivällä moneen otteseen
juustokakkua :oops:
kahvia

nyt illalla (ei jaksa kuulailla :oops: kun vaimokin lähti :( no vain lomalle kotopuoleen 6000 km:n päähän. Tyhjä koto odottaa perjantaina paluuta :( )
kinkkua ja olutta :oops:

_________________
Koska sivistys on pinnallista...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 23, 2009 5:26 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Pe Touko 02, 2008 12:30 pm
Viestit: 1517
Paikkakunta: Helsinki
Juhalla kunnon kesälesken menyyt :D Kyllä se siitä iloksi muuttuu... viimeistään sitten kun lomat on lusittu :D

Aamupalalla sentään ruisleipää, pestoa ja kalkkunaleikettä. Taisi jäädä päivän ainoaksi asialliseksi ruokailuksi.

Lounas: luontaistuotekaupan järjettömän hyvä capuccinon makuinen välipalapatukka tai siis puolet siitä. Loput treenin jälkeen "palkkariksi".

Välipalaksi rusinoita ja pähkinöitä.

Päivälliseksi broilerlihapullia (eikä taatusti itse tehtyjä) ja perunamuusia (pikamallia pussista) tomaatin kera.

Nyt kahvia, paljon... taas. Iltapalalla varmaan jotain hedelmää ja ehkä rahkaa. Yhdessä tai erikseen.

Ou nou näitä mun kokkauksia :cry: Miksi multa puuttuu joku gourmetkokkigeeni?

_________________
Kukaan ei ole hyödytön, aina voi olla edes huonona esimerkkinä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 23, 2009 6:10 pm 
Poissa
Kahvakuulaholisti
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 1:34 pm
Viestit: 3348
Paikkakunta: Lappeenranta
Lafez kirjoitti:
Juhalla kunnon kesälesken menyyt :D Kyllä se siitä iloksi muuttuu... viimeistään sitten kun lomat on lusittu :D


Kyllä mä kokata osaan ja jopa hyvinkin (vaimokin tykkää etenkin mun gluteenittomasta leivästä, ja bolognese kastikeesta ja perunamuusista ja ... :oops: Oma kehu haisee ), mutta nyt lusin hotellihuoneessa. Lisäksi ajattelin vetää kuukauden niiiiiiiiiin runsasläskistä ja lihaista diettiä kuin vain voin (kun ei tartte kokata tai syödä muiden perheenjäsenten kanssa hiilareita) :lol: Down all vegetables and fruits :lol: No ehkä mansikoita paksun kermavaahdon kera :wink:

Lafez kirjoitti:
Ou nou näitä mun kokkauksia :cry: Miksi multa puuttuu joku gourmetkokkigeeni?

Sä tartten vai jonkun allergian lapselles ( no ei oikeesti) tai itselles, niin alkaa kokkaus sujua :lol: Kykkä pakko motivoi. Tai äidin- tai itserakkaus. [smilie=14.gif] Gourmet ei vaadi muuta kuin rohkeutta kokeilla jotein pientä poikkeamaa reseptistä esim. ketsupin sijaan tomaattimurskaa maustettuna pizzamausteella, ripauksella sokeria ja lusikallisella etikkaa tai valmiin chipsi maustepussin sijaan paprikajauhetta, pippuria ja suolaa jne.

_________________
Koska sivistys on pinnallista...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 23, 2009 6:34 pm 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Juha kirjoitti:
Lisäksi ajattelin vetää kuukauden niiiiiiiiiin runsasläskistä ja lihaista diettiä kuin vain voin (kun ei tartte kokata tai syödä muiden perheenjäsenten kanssa hiilareita) :lol: Down all vegetables and fruits :lol: No ehkä mansikoita paksun kermavaahdon kera :wink:

Mulla on suunta vähän siihen tänään .. Iltapalat I ja II sisälsivät mm.: jauhelihaa, graavilohta, mozzarellaa, emmentalia, raejuustoa, kotijuustoa, oliiveja, metvurstia ja .. (sori Juha) .. salaattia. :mrgreen:

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 23, 2009 6:45 pm 
Poissa
Kahvakuulaholisti
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 1:34 pm
Viestit: 3348
Paikkakunta: Lappeenranta
Kukka kirjoitti:
(sori Juha) .. salaattia. :mrgreen:


Ettäs kehtaat senkin pupu, vaikkei salaatissa paljoa imeytyviä hilareita olekkaan. :lol:

_________________
Koska sivistys on pinnallista...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 23, 2009 6:52 pm 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Juha kirjoitti:
Kukka kirjoitti:
(sori Juha) .. salaattia. :mrgreen:


Ettäs kehtaat senkin pupu, vaikkei salaatissa paljoa imeytyviä hilareita olekkaan. :lol:

Joo, kaduttaa jo valmiiksi. :lol: Hmm. Lehtisalaattia, kurkkua, tomaattia, paprikaa (ai ai) :shock: ..

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 23, 2009 7:44 pm 
Poissa
Kahvakuulaholisti
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 1:34 pm
Viestit: 3348
Paikkakunta: Lappeenranta
Kukka kirjoitti:
Juha kirjoitti:
Kukka kirjoitti:
(sori Juha) .. salaattia. :mrgreen:


Ettäs kehtaat senkin pupu, vaikkei salaatissa paljoa imeytyviä hilareita olekkaan. :lol:

Joo, kaduttaa jo valmiiksi. :lol: Hmm. Lehtisalaattia, kurkkua, tomaattia, paprikaa (ai ai) :shock: ..


Kyllähän mullakin tuore salaatti joskun on suoranainen suoranainen himon kohde, mutta mä aion kuin koira odotaa että mun kroppaa vaatii puhdistautumista. Selvennys: Koiratkin syö joskun ruohoa, kun haluaa puhdistaa ruuansulatuskanavansa sieltä tai tästä päästä :wink: Eli uskon lukemani ja kokemukseni perustella, että kuitu on tarvittavaa vain kun on syönyt liian pitkään epäsopivaa ruokaa. T: mister super-regular on meat&fat diet :lol: ).

_________________
Koska sivistys on pinnallista...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 23, 2009 7:46 pm 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Juha kirjoitti:
Kyllähän mullakin tuore salaatti joskun on suoranainen suoranainen himon kohde, mutta mä aion kuin koira odotaa että mun kroppaa vaatii puhdistautumista. Selvennys: Koiratkin syö joskun ruohoa, kun haluaa puhdistaa ruuansulatuskanavansa sieltä tai tästä päästä :wink: Eli uskon lukemani ja kokemukseni perustella, että kuitu on tarvittavaa vain kun on syönyt liian pitkään epäsopivaa ruokaa. T: mister super-regular on meat&fat diet :lol: ).

Miten alas meinaat hh:t vetää? :?: Mulla on sama suunnitelma nyt, katsotaan miten toimii.

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 23, 2009 8:29 pm 
Poissa
Kaikkien pääkouluttajien äiti

Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 6:34 am
Viestit: 175
Eikös tämmönen ukko ko Greg Ellis( kirjoittanut joitakin vhh-kirjoja) ja moni muukin oo Juhan kanssa samaa mieltä tästä rehu jutusta. Muistaakseni Steve Maxwell noudattaa, tai ainakin noudatti tämän ukon oppeja kun lopetti warrior dietin aikoinaan. http://www.targetedbodysystems.com/.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 23, 2009 8:49 pm 
Poissa
Kahvakuulaholisti
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 1:34 pm
Viestit: 3348
Paikkakunta: Lappeenranta
marks kirjoitti:
Juha kirjoitti:
Eli uskon lukemani ja kokemukseni perustella, että kuitu on tarvittavaa vain kun on syönyt liian pitkään epäsopivaa ruokaa. T: mister super-regular on meat&fat diet :lol: ).


Kerro lisää, vaikka toisessa ketjussa. Onko kuitujen mainostaminenkin vain leipätiedotuksen salaliitto siis (taas)?


Irrota itse toinen ketju tästä. Mä oon laiska. :oops:

Seuraa mun kokoama yleistys lukemastani, joille kyllä löytyy paljon kaikkia seuravassa selostettuja tietoja tukevia erillisia ihan hyväksyttyjä lääketieteellisiä tutkimuksia.

Gluteiinista (eli vehnän, ohran ja rukiin enemmän tai vähemmän sisältämästä valkuaisaine osiosta) syntyy ruuansulatuskanavassa ainakin osittain eksorfiineja, eli opiaatien tavalla vaikuttavia peptidiketjuja jotka enemmän tai vähemmän lamauttavat suolen luonnollista toimistaa. Liukenemattomat kuidut taas mekaanisen ärsytyksen avulla stimuloivat refleksiivista suolen toimistaa, mutta herkille ihmisille aiheutavat esim. ärtyneen paksusuolen syndroomaa jne. Lisäksi kuitu sitoo itsensä tehokkaasti monia kehon tarvitsemia mineraleja, hivenaineita ja vitamiineja estäen niitä imeytymästä elimistöön. Ja lisäksi kuitu toimii joillekkin elimistölle haitallisien bakteerien, hiivojen ja sienien energianlähteenä paksusuolella.

Kysymykseni kuuluu, Jos gluteiini aiheuttaa sinulle hidasta suolentoimistaa, niin kannattako sitä "oiretta" hoitaa liukenemattomalla kuidulla, joka aiheuttaa omat negatiivset sivuvaikutuksensa vai kannattako hoitaa "ongelman syy" , eli poistaa tai vähentää gluteiinia sisältävien viljatuotteiden määrää ruokavaliossa?

_________________
Koska sivistys on pinnallista...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 23, 2009 8:54 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista

Liittynyt: La Maalis 07, 2009 1:30 pm
Viestit: 1148
Paikkakunta: Lieto
Grillasin sisäfilettä,lisukkeina uusia perunoita ja salaattia :D

_________________
Menestys tulee ennen työtä vain sanakirjassa.

"Rautaa on vihattava, se on lannistettava, se on nostettava!!" -Kaarlo Kangasniemi


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Kesä 29, 2009 11:02 am 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Pahaa: vihanneksia joiden sekaan oli piilotettu lihaa joka ei maistunut miltään. Suolasin ja lisäsin raejuustoa kylkeen.

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Kesä 29, 2009 11:07 am 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Jatkan tonnikalapurkin voimin. Virheetön jälkiruoka? :roll:

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 30, 2009 9:50 am 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Eläimiä ja niiden syntymättömiä lapsia: kanaa ja kananmunia.

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 243 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com