Tuo on hyvä kuulla,että myydään sitä,mitä mainostetaan
Minustakin olisi hyvä kaikkien osata mave ja kyykyn perusteet
Hyviä liikkeitä lajista riippumatta
Eikö nyky ihmisillä riitä mielenkiinto ilman että aina olisi mukana jotain uutta kivaa
Ei ole vetäminen helppoa ,jos harjoittelijalla ei ole innostusta omasta takaa
Itse harjoittelen GS:sää,mutta normi treeneissä tulee tehtyä jerkkiä,snatchia,swingiä,riveä,mavea,jotain jalkaliikettä,erillaisia vetoliilkkeitä ja rotaatioita. Käytän eri painoisia kuulia 16-48kg, veto kumeja ja joskus omaa painoa. Kaikilla liikkeillä on sama päämäärä.Kehittää mun lajia
Eli GS EI tarkoita vaan 3 liikettä
Kaipaisin vielä painonnosto tankoa ja leuanveto tankoa (olisi helpompi tehdä noita juttuja)
Osalla ei riitä, heistä en nyt itse ainakaan puhu. Taikatemput ja monipuolisuus on minusta vielä kaksi eri asiaa. Voihan sitä swingiäkin tehdä monella eri tapaa, jolloin saadaan vähän erilainen harjoite, vaikka pitkälti liike kuitenkin sama. Kuitenkin sille asiakkaalle se voi olla isokin ero versus jos veivataan sitä samaa swingiä kerrasta toiseen.
Enkä nyt usko että kukaan luuleekaan että GS on vain kolme liikettä, mutta kyllähän monella täälläkin päivyriä pitävistä aika suuri osa harjoittelusta näitä tehdään. Mikä on tietty enemmän kuin loogista.
Menemättä sen enempää muuten ohi aiheen niin kyllähän tuo vaihtelu yms. on juuri se (ainakin yksi iso) syy miksi esim. CrossFit on niin suosittua.